-
Monitoring mediów - aspekty prawne
... media) do zamieszczonych w treści raportu materiałów (wycinków prasowych czy filmów). Prawo do zamieszczania rozpowszechnionych artykułów prasowych w innych publikacjach posiadają wyłącznie wydawcy prasy. Oznacza to, że firma monitorująca media może korzystać z wycinków prasowych (w tym zamieszczać je w swoich raportach), wyłącznie po uzyskaniu ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... Platformy SSP zrzeszają konkretnych wydawców, czyli posiadaczy powierzchni reklamowych (np. właścicieli portali) i dzięki licytacjom w czasie rzeczywistym optymalizują ich dochody. Wydawcy mogą zabezpieczyć swoje interesy ustalając np. „cenę progową” (floor price), poniżej której nie zgadzają się sprzedaż powierzchni reklamowej. Podsumowująco można ...
-
Megapanel VIII 2014
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel IX 2014
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel X 2014
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel XI 2014
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel XII 2014
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel I 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel II 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel III 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Diety, odchudzanie, rozrywka, hobby. Co jeszcze oglądają młodzi?
... Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują.
Tematy: plotki, życie gwiazd, styl życia, hobby, edukacja, dieta i fitness, strony tematyczne, studenci -
Getin Bank wprowadza V.me by Visa
... należy zarejestrować się bezpłatnie na stronie internetowej banku i przypisać do Portfela Elektronicznego wybrane pięć kart debetowych lub kredytowych dowolnego banku i wydawcy, wyłącznie jednorazowo podając dane, które zwykle wymagane są przy każdej płatności online. Później wszystko idzie już jak po maśle - w czasie ...
-
Megapanel V 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel VI 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Strony WWW poświęcone karierze odwiedza co trzeci internauta
... Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują.
-
Megapanel VII 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel VIII 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel IX 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel X 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Strony rządowe, PZU i Dropbox. Gdzie jeszcze bywa menadżer?
... Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują.
-
Megapanel XI 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel XII 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2016
... ,5 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,8 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) – 17,7 mln. WYDAWCY Platforma total Czerwcowe wyniki badania Gemius/PBI raczej nie niosą ze sobą niespodzianek. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2016
... internetu opracowywanych przez PBI i Gemius. Lipcowe wyniki, podobnie jak czerwcowe, zostały podzielone na platformę total, platformę PC oraz platformę mobile. WYDAWCY Platforma total Najnowsze wyniki badania Gemius/PBI raczej nie zaskakują. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez internautów zwycięża Grupa ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VIII 2016
... ,7 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22,2 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 17,4 mln. WYDAWCY Platforma total Najnowsze wyniki badania Gemius/PBI raczej nie zaskakują. Podobnie jak w ubiegłym miesiącu wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2016
... ,3 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 17,5 mln. WYDAWCY Platforma total Najnowsze wyniki badania Gemius/PBI raczej nie zaskakują. Podobnie jak w ubiegłym miesiącu wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2016
... ,1 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) - 23,5 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 18,3 mln. WYDAWCY Platforma total Najnowsze wyniki badania Gemius/PBI raczej nie zaskakują. Podobnie jak we wrześniu, wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2016
... ,5 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,7 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 18,7 mln. WYDAWCY Platforma total Listopadowe wyniki badania Gemius/PBI nie wnoszą żadnych zmian na podium. Podobnie jak w październiku, wśród wydawców stron i programów internetowych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2016
... ,5 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 20,9 mln. W grudniowych danych z badania Gemius/PBI są już dostępne statystyki miesięczne dla aplikacji mobilnych. WYDAWCY Platforma total Grudniowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Podobnie jak w listopadzie, wśród wydawców stron i programów internetowych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2017
... ,3 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,3 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 20,4 mln. WYDAWCY Platforma total Styczniowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Podobnie jak w grudniu, wśród wydawców stron i programów internetowych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2017
... 27,5 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (używanych w domu oraz w pracy) – 23,5 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,5 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Lutowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Podobnie jak w styczniu, wśród wydawców stron i programów internetowych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IV 2017
... , z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 24 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,9 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Kwietniowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Badania internetu Gemius/PBI V 2017
... , z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,6 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,8 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Majowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2017
... , z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,1 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,7 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Czerwcowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2017
... , z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22,1 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,6 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Lipcowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...