-
Płatności elektroniczne a szara strefa 2013
... roku 2011), jak też coraz wyższym udziałem konsumentów dokonujących zakupów przez internet (18% w 2008 r., 30% w latach 2010-12). Jednak nadal skala szarej strefy plasuje ... 2011. *Przykłady działań władz, banków i systemów płatniczych: W 2010 r. Visa Europe, wydawcy kart Visa i agenci rozliczeniowi powołali w Polsce fundusz wspierający wzrost liczby ...
-
Relacje inwestorskie: trendy 2015
... nieregularnie, wypowiedzi są aranżowane najczęściej przy publikacji wyników. Zaledwie co 3. mały emitent (market cap do 0,1 mld zł) organizuje spotkania prasowe. Wydawcy nie mogą natomiast liczyć na rozwój współpracy komercyjnej – nie przybędzie chętnych na kampanie, zamiast korzystać z e-mailingu, spółki sięgną po własne ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... materiałów. Źródłem najbardziej nieskrępowanych merytorycznie i językowo opinii jest oczywiście internet – dlatego przyjrzeliśmy się w szczególności wypowiedziom jego użytkowników. ... to z pewnością ważne miejsce czerpania i przekazywania informacji dla każdego wydawcy. Komentarz do badania: Grażyna Grabowska, prezes zarządu spółki Targi w Krakowie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... to dobitny dowód na to, że reklamodawcy zdążyli się już przekonać, iż internet jest nieodzownym składnikiem każdej kampanii reklamowej, i to nie jako medium dodatkowe, ... zwrócić uwagę, że pomimo wyhamowania dynamiki rozwojowej wideo online na całym rynku, lokalni wydawcy wciąż notują dwucyfrowe wzrosty wydatków na ten format reklamowy. – dodaje Ewa ...
-
Wakacje na Krecie - zwyczaje drogowe
... 30 minut). Polityka wypożyczalni Już samo wypożyczenie samochodu jest ciekawym zagadnieniem. Rezerwując przez internet otrzymamy niższą cenę. Większość firm rent a car zakazuje jazdy po terenach ... ) pokonywać, prywatnie to średni pomysł na relaks… Z drugiej strony mogę mojemu wydawcy śmiało powiedzieć, że nawet na urlopie ciężko pracowałem. No i na ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... sieci jednak to bezpośrednie relacje budzą w nas głębsze zaufanie i dostarczają większej wartości. Internet jest płaskim medium, coraz częściej kojarzonym z fake factami, których nie ... zeszłym roku światowa Koalicja na rzecz lepszych reklam. W ramach koalicji wydawcy, zobowiązują się umieszczać na swojej stronie reklamy, które spełniają ścisłe wymogi ...