-
Branża automotive: stabilizacja i wyzwania
... ujęciu ilościowym zanotowało prawie ¾ firm uczestniczących w badaniu. Co więcej, wzrosty powyżej 10% dotyczyły prawie jednej czwartej ankietowanych. Prognozy wzrostów produkcji sprzedanej ... dwie trzecie ankietowanych osiągnęło wzrost powyżej 10%. Spadki (i to nie większe niż 10%) zanotowało mniej niż 10%. Należy zauważyć, że zanotowane wzrosty ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... online w sierpniu wyniósł 38,7%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,26 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 51,68%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się ... w tradycyjnym odbiorniku – 20,49 sekundy. Na drugim miejscu znalazła się branża „Trade” (10,7 mld kontaktów reklamowych, SoV na poziomie 17,3% oraz 94,73% zasięgu), podium ...
-
Jakie mieszkania sprzedawali deweloperzy w największych miastach?
... części Krakowa: Mistrzejowice (13%), Podgórze (13%) oraz Prądnik Czerwony (10%). W ogólnym ujęciu, sierpniowa sprzedaż krakowskich deweloperów była o 45% większa niż ... Starego Miasta (21%). Zdecydowanie najczęściej poznańscy deweloperzy sprzedawali „M” za 9000 zł/mkw. - 10 000 zł/mkw. (27%), 10 000 zł/mkw. - 12 000 zł/mkw. (39%) oraz 12 000 zł/mkw. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... we wrześniu wyniósł 39,3%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,45 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,22%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się ... w tradycyjnym odbiorniku – 20,75 sekundy. Na drugim miejscu znalazła się branża „Trade” (10,7 mld kontaktów reklamowych, SoV na poziomie 17,4% oraz 93,19% zasięgu), podium ...
-
Freelancer: jak pracuje, ile zarabia, skąd ma zlecenia?
... zlecenia poniżej roku (26,4 proc.) Z kolei specjaliści związani z freelancingiem od ponad 10 lat to 12,8 proc. ankietowanych. Zdecydowana większość polskich ... korzystają głównie mikroprzedsiębiorcy, czyli jednoosobowe działalności gospodarcze i firmy zatrudniające do 10 pracowników – 40,7 proc. oraz małe i średnie przedsiębiorstwa — 35,1 proc ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... w listopadzie wyniósł 43,6%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,41 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 48,60%. Na kolejnych miejscach podium znalazły ... zasięgu), na trzecim – MediaMarkt (0,66 mld kontaktów, 78,25% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka Netto (0,35 mld kontaktów i 72,79% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową Najwyższy ...
-
TomTom Traffic Index: polskie korki na miarę Zachodu
... w Bydgoszczy, Trójmieście i Bielsku-Białej. Globalnie, kierowcy najwięcej czasu spędzają w Londynie – średnio 10 km pokonują w 37 minut i 20 sekund – o minutę dłużej niż w 2022 ... Najbardziej sytuacja pogorszyła się w Zurychu (Szwajcaria), gdzie kierowcy przemierzają w centrum 10 km w czasie średnio dłuższym o 1 minutę i 50 sekund. Największą poprawę ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... w grudniu wyniósł 40,7%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,11 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,15%. Na kolejnych miejscach podium ... REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w grudniu była branża „Trade” (10,96 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (3,98 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... 51% zasięgu), natomiast na trzecim – Lidl (1,2 mld kontaktów i 85,41% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Rossmann z 0,44 mld kontaktów reklamowych i 79 ... zasięgu), na trzecim – Lidl (0,5 mld kontaktów, 75,98% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka Żabka (0,22 mld kontaktów i 65,69% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową ...
-
Przepaść, która się pogłębia, czyli strefa euro na tle gospodarki USA
... największa w historii: z Niemiec wypłynęło ponad 135 mld EUR bezpośrednich inwestycji zagranicznych, a wpłynęło tylko 10,5 mld EUR. Szacunki wskazują, że nawet 70% europejskich inwestycji może migrować ... 2015 r. do 60% w 2022 r. Zasadniczo dzielą się one na ponad 90% na energię (10 mld USD) i pozostałe na produkcję. Wspomniana przewaga gospodarcza ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... w lutym wyniósł 38,8%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,09 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,07%. Na kolejnych miejscach podium znalazły ... zasięgu), natomiast na trzecim – Biedronka (0,96 mld kontaktów i 85,18% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Lotto z 0,5 mld kontaktów reklamowych i 73% ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... zasięgu), natomiast na trzecim – Carrefour (0,88 mld kontaktów i 78,30% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Orange z 0,58 mld kontaktów reklamowych i 78 ... ), na trzecim – Lidl (0,69 mld kontaktów, 83,62% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Biedronka (0,32 mld kontaktów i 79,31% zasięgu). Wydatki na reklamę ...
-
Wakacje i ceny w Chorwacji: tanio już było?
... €. W Makarskiej capricciosa kosztowała przed rokiem 12€, a teraz już 13,10€, czyli o niecałe 10% drożej. Kalmary zdrożały minimalnie – z 22€ na 22,50€. Nocleg Baza ... W lipcu 2023 r. Chorwacja była drugim najczęściej wyszukiwanym krajem pod kątem zakupu ubezpieczenia (10,28 proc. wszystkich kalkulacji), wyprzedzając inne popularne kierunki, jak ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... ), natomiast na trzecim – Biedronka (1,35 mld kontaktów i 89,29% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Plus z 0,57 mld kontaktów reklamowych i ... na trzecim – Allegro.pl (0,73 mld kontaktów, 85,67% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Carrefour (0,3 mld kontaktów i 80,78% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... „Media, books, CD&DVD” (7,69 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 10,1% oraz „Leisure Time” (4,91 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,4%). Top reklamodawcy ... RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w lipcu był „Trade” (10,98 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (5,77 ...
-
Nowe urządzenia Lenovo Yoga i IdeaPad
... sztucznej inteligencji, zwiększając produktywność podczas wymagających zadań. Wyświetlacz OLED 16:10 WUXGA 60 Hz o przekątnej do 14" zapewnia wyjątkową dokładność odwzorowania kolorów ... do aplikacji Copilot. Najbardziej wyróżniającą się cechą serii IdeaPad Slim 5 10. generacji jest jej ultracienka i lekka, całkowicie metalowa konstrukcja, wykonana ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... zasięgu), natomiast na trzecim – Carrefour (0,82 mld kontaktów i 76,72% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,53 mld kontaktów reklamowych ... na trzecim – Polo Market (0,51 mld kontaktów, 71,19% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Energylandia (0,28 mld kontaktów i 71,41% zasięgu). Wydatki na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,23 sekundy (10 sekund dla kreacji typu display i 7,06 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność ... ), natomiast na trzecim – Media Expert (0,96 mld kontaktów i 82,18% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Żabka z 0,54 mld kontaktów reklamowych i 78, ...
-
Najbardziej zatłoczone miasta świata: Wrocław i Łódź na szczycie rankingu
... zaś w Łodzi (15 października) zderzenie samochodu z tramwajem, które spowodowało utrudnienia w ruchu. W Europie najdłużej jeździ się w Londynie W rankingu globalnym miastem, w którym 10 km odcinek pokonuje się najdłużej, jest Barranquilla w Kolumbii – w godzinach szczytu zajmuje to 36 minut i 6 sekund. Podium uzupełniają indyjskie miasta – Kalkuta ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... na poziomie 18,9% oraz 93,12% zasięgu), podium zamyka natomiast branża „Food” (10,01 mld kontaktów reklamowych, SoV – 15,1% i zasięg – 92,91%). Top reklamodawcy TV ... zasięgu), natomiast na trzecim – Biedronka (0,97 mld kontaktów i 84,43% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka T-Mobile z 0,72 mld kontaktów reklamowych i ...
-
Rynek pracy: jakie szanse na zatrudnienie i podwyżki wynagrodzeń?
... (34%). Sektor publiczny oferował podwyżki w najmniejszym stopniu (29%), jednocześnie w największym zakresie spośród wszystkich badanych sektorów decydując się na obniżki pensji (10%). W ubiegłorocznym badaniu sytuacja na rynku pracy była odmienna, wówczas to właśnie 55% organizacji sektora publicznego wprowadziło podwyżki, a na największe obniżki ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... ), natomiast na trzecim – Media Expert (1,43 mld kontaktów i 85,91% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,44 mld kontaktów reklamowych ... zasięgu), na trzecim – Lidl (0,53 mld kontaktów, 79,53% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Volkswagen Vans (0,32 mld kontaktów i 75,98% zasięgu). Wydatki na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... SoV na poziomie 18,3% oraz 89,3% zasięgu), podium zamyka natomiast branża „Trade” (10,5 mld kontaktów reklamowych, SoV – 16,8% i zasięg – 88,85%). Top reklamodawcy TV ... ,9% zasięgu), natomiast na trzecim – Biedronka (1 mld kontaktów i 81,65% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,52 mld kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... 82,9% zasięgu), natomiast na trzecim – Rossmann (1 mld kontaktów i 80,2% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka T-Mobile z 0,6 mld kontaktów reklamowych i ... na trzecim – oponeo.pl (0,9 mld kontaktów, 84,9% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Carrefour (0,3 mld kontaktów i 81,3% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową ...
-
Handel towarami: VAT a transakcje wewnątrzwspólnotowe
... . Limit obrotu, powyżej którego powstaje obowiązek rejestracji, jest różny w zależności od kraju. W Polsce, jak już wspominaliśmy, limit ten wynosi równowartość 10 000 EUR. Kiedy to ty kupujesz z Unii Aby uniknąć tego, że twój dostawca z innego kraju Wspólnoty doliczy podatek do kupowanych ...
-
Gospodarka morska w Polsce 2005 r.
... - 0,8% (1,1 tys. ton). W 2004 r. czarniaków nie poławiano. W skład połowów bałtyckich wchodzą również gatunki słodkowodne, z których najliczniej wystąpiły płocie - 1,2 tys. ton (mniej o 10,6% w stosunku do 2004 r.). W 2005 r. złowiono 4,9 tys. ton skorupiaków morskich, czyli blisko o połowę mniej niż w 2004 r., z czego 4,3 tys. ton stanowiły połowy ...
-
Wtórny rynek nieruchomości w Polsce - raport
... zostanie wliczony do ceny metra kwadratowego i tym samym spowoduje kolejny wzrost cen. Kolejna propozycja zmian podatkowych dotyczących nieruchomości to zastąpienie 10% podatku od wartości sprzedaży nieruchomości, 19% od zysku (od 1 stycznia 2007). Przy czym zniesione zostaną wszelkie dotychczasowe ulgi i zwolnienia. Także ...
-
Niebezpieczne zachowania młodych internautów
... ochrony prywatności i stron internetowych. Osobiste dane Wszyscy respondenci, w szczególności dzieci w wieku od 10 do 18 lat wydają się być ostrożni w korzystaniu z internetu: ... odsetek ten gwałtownie maleje do odpowiednio 9% i 12% dla jedenastolatków i mniej niż 2% i 10% dla szesnastolatków. 50% respondentów stara się wyrejestrować z serwisów ...
-
Najlepsze kredyty mieszkaniowe II 2007
... marża dla klientów korzystających z innych produktów banku (7) Promocja z miesięcznikiem Ładny Dom – marża niższa o 0,2% (8) W pierwszym roku marża 0,4% (9) W pierwszych dwóch latach marża 0,5% (10) W pierwszm roku marża 0,25% Przykład 3: Wartość nieruchomości 400 tys. zł, kwota kredytu 400 tys. zł * w nawiasie obok oprocentowania podajemy marżę ...
-
Kiedy podatek od spadku?
... . Wynosi ona odpowiednio: Dla pierwszej grupy podatkowej: do 10 278 zł – 3% od 10 278 zł do 20 556 zł - 308 zł 30 gr i 5 % nadwyżki ponad 10 278 zł od 20 556 zł - 822 zł 20 gr ... nadwyżki ponad 20 556 zł Dla II grupy podatkowej: do 10 278 zł – 7% od 10 278 zł do 20 556 zł - 719 zł 50 gr i 9 % od nadwyżki ponad 10 278 zł od 20 556 zł – 1 644 zł 50 ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności X-XII 2006
... pkt oraz szkół wyższych i średnich zawodowych – o 11,7 pkt i 10,4 pkt, najniższy zaś wśród osób, które uzyskały wykształcenie ogólnokształcące – ... kwartałem liczba długotrwale bezrobotnych zmniejszyła się o 118 tys. osób, tj. o 10,3%. Udział długotrwale poszukujących pracy w ogólnej liczbie bezrobotnych wynosił 49,4% i zmniejszył się w stosunku ...
-
Kredyty mieszkaniowe: prawdy i mity
... po 20 czy 30 latach do pokaźnych rozmiarów. Jeśli natomiast przez pierwsze 10 lat jedyną pozycją na liście naszych wydatków będzie rata kredytu i ... z wynajmu ma tylko częściowo amortyzować koszt miesięcznych rat. Przy założeniu, że w ciągu 10 najbliższych lat wartość nieruchomości wzrośnie w Polsce o 100 proc. (to dość ostrożne założenie - ok. ...
-
Stawki podatku od spadków i darowizn
... stawki podatku w 2007 r. wynoszą: Ponad Do Podatek wynosi I grupa podatkowa 10 278 zł 3% 10 278 zł 20 556 zł 308 zł 30 gr i 5% nadwyżki ponad 10 278 zł 20 556 zł 822 zł 20 gr i 7% nadwyżki ponad 20 556 zł II grupa podatkowa 10 278 zł 7% 10 278 zł 20 556 zł 719 zł 50 gr i 9% od nadwyżki ponad 10 278 zł 20 556 1 644 zł 50 gr i 12% ...
-
Wtórny rynek nieruchomości VII-IX 2007
... , 1,6% w II kwartale i 2,5% w III kwartale). W ciągu III kwartału najbardziej na wartości zyskały mieszkania duże 4-pokojowe aż 10%, najmniej bo zaledwie 1% kawalerki. Proporcje podaży mieszkań różnej wielkości ... Znacznie mniej niż w Warszawie czy Krakowie jest kawalerek – tylko 10%. W cenie poniżej 6 tysięcy za metr jest 8,43% ofert. Mieszkania od ...
-
Spadki i darowizny - który urząd skarbowy właściwy?
... . Wynosi ona odpowiednio: Dla pierwszej grupy podatkowej: do 10 278 zł – 3% od 10 278 zł do 20 556 zł - 308 zł 30 gr i 5 % nadwyżki ponad 10 278 zł od 20 556 zł - 822 zł 20 gr ... nadwyżki ponad 20 556 zł Dla II grupy podatkowej: do 10 278 zł – 7% od 10 278 zł do 20 556 zł - 719 zł 50 gr i 9 % od nadwyżki ponad 10 278 zł od 20 556 zł – 1 644 zł 50 ...