eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje › Reklama nieruchomości - wizualizacje

Reklama nieruchomości - wizualizacje

2012-12-12 10:13

Przeczytaj także: Jak wybrać projekt domu?


Przyszłość wizualizacji

Sprzedaż domów, mieszkań czy też każdego innego rodzaju obiektów, aby była skuteczna, musi czerpać z rozwiązań, jakie oferuje współczesny marketing. Wizualizacje w postaci statycznych obrazów 3D, wirtualnych wycieczek, jak również animacji architektonicznych, stanowią istotny element takiego marketingu. Dlatego też, firmy deweloperskie, które chcą istnieć na rynku i pragną zdobywać nowych klientów, z pewnością muszą wykorzystywać powyższe narzędzia do promocji.

Współczesna reklama bazuje na obrazie. Obecnie, w większości sytuacji, prezentowany jest w formie 2D. Będzie on jednak co raz częściej zastępowany przez obrazy 3D. Na rynku nieruchomości proces ten już trwa, a dzięki udoskonalanym technikom graficznym, systematycznie oraz szybko się rozwija. Kolejnym krokiem na drodze do nowoczesnej reklamy nieruchomości jest wprowadzanie jeszcze większej interaktywności. Dzięki temu, inwestor nie tylko będzie mógł oglądać projektowany obiekt, ale poprzez specjalne aplikacje, będzie miał możliwość organizować jego wnętrza.

Wizualizacje stanowią najlepszy sposób na sprzedanie czegoś, czego jeszcze nie ma. Dlatego oferty biur nieruchomości, aby być atrakcyjne dla klientów, będą zmuszone wspierać się zaawansowanymi technologiczne rozwiązaniami. Klient, mając do wyboru dewelopera prezentującego tylko projekt architektoniczny oraz dewelopera, który do projektu dołącza profesjonalne wizualizacje, bez wątpienia wybierze tego drugiego.

Z czasem, wizualne przedstawienia inwestycji, będą z pewnością stanowiły standardowy dodatek do każdego projektu architektonicznego.

Animacje graficzne, wirtualne spacery czy też wizualizacje budynków tworzone na podstawie projektów architektonicznych, to kluczowy oraz bardzo skuteczny element nowoczesnego marketingu nieruchomości. Należy jednak mieć na uwadze, że każdego rodzaju wizualizacja 3D ma na celu lepsze wypromowanie danej oferty. W związku z tym, obraz jaki przedstawia, może różnić się od wyglądu wnętrz, który zastanie się w wybudowanym obiekcie.

poprzednia  

1 2

oprac. : Grupa TENSE Grupa TENSE

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (1)

  • Wizualizacja nieruchomości a sprzedaż

    sundio123 / 2015-03-08 23:01:58

    Niezależnie czy chcemy sprzedawać nieruchomość samodzielnie czy przez agencję, zdecydowanie jestem za podążaniem za obecnie wyznaczonym przez teleinformatyczne technologie kursem rozwoju rynku nieruchomości. Skupiając się już na samej wizualizacji 3D czy wirtualnych wycieczkach po oferowanych nieruchomościach dzięki tego typu rozwiązaniom sprzedający i kupujący uzyskują wymierne korzyści jak np. większe zainteresowanie ofertą, atrakcyjność, trafniejsza ocena nieruchomości pod kątem wymogów oferty co do indywidualnych potrzeb estetycznych oraz funkcjonalnych. Rozmawiając o tego typu rozwiązaniach nie możemy jednak zapomnieć o właściwym jak nie kluczowym zagadnieniu jakim jest marketing nieruchomości, mam tu na myśli takie rozwiązania jak www landing page, social media, Ad Words, programy partnerskie generujące bezpośrednich kupujących - bo przecież o nich nam chodzi :) W internecie można znaleźć wiele pomocnych materiałów np. jak tworzyć kampanie reklamowe na fb, targetować właściwych odbiorców przekazu itp. Jeśli jednak nie czujesz się na siłach żeby samemu poprowadzić sprzedaż swojej nieruchomości, a też nie chcesz płacić prowizji pośrednika nieruchomości polecam rozwiązania serwisu www.DOMsello.pl odpowiedz ] [ cytuj ]

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: