eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.

Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.

2012-11-12 11:19

Przeczytaj także: Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.


Wyniki zaprezentowane w tej części bazują na liczbie wykorzystanych powierzchni reklamowych w analizowanym okresie, z uwzględnieniem cyklu miesięcznego. Innymi słowy: prezentowane wartości to zsumowana liczba powierzchni reklamowych w poszczególnych miesiącach.

Szczegółowe wyjaśnienie powyższych pojęć:
  • klasa lokalizacji: Super Premium – lokalizacja łączy w sobie wszystkie cechy idealnego nośnika, tj. wielkość, widoczność, położenie w mieście i względem ruchu, liczbę generowanych kontaktów; Premium – lokalizacja łącząca w sobie minimum dwie ww. cechy; Standard – pozostałe;
  • położenie lokalizacji: strefa A – centralne punkty miast; strefa B - bezpośrednie sąsiedztwo centralnych punktów miast w promieniu 1 kilometra; strefa C – pozostałe;
  • wielkość lokalizacji: mała – do 200 m2; średnia – 200-500 m2; duża – powyżej 500 m2.

Informacje o badaniu
Raport CAM Media o rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce i wszystkie związane z nim analizy zostały sporządzone na podstawie rzeczywistych danych rynkowych gromadzonych od początku stycznia 2010 roku. Umożliwia to prowadzenie analiz porównawczych. Dane wykorzystywane w analizach są gromadzone w sposób ciągły przez sieć monitorującą należącą do CAM Media. Osoby prowadzące monitoring raportują fakty każdej ekspozycji wielkoformatowej w siedmiu największych miastach Polski. Lista miast, w których prowadzony jest stały monitoring ekspozycji reklam wielkoformatowych obejmuje: Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto , Poznań, Katowice, Łódź. Monitoringiem objętych jest 280 lokalizacji wielkoformatowych. Informacja o ekspozycjach na nośnikach reklamy wielkoformatowej jest agregowana w okresach miesięcznych w następujących przekrojach: cena katalogowa/poziom udzielonych rabatów/klasa lokalizacji/wielkość lokalizacji. Cena transakcyjna jest ceną netto (bez podatku VAT), szacowaną osobno dla każdej lokalizacji, z uwzględnieniem rabatów udzielanych przez firmy sprzedające reklamę wielkoformatową, a wynikających z sezonowości sprzedaży, segmentu klienta dokonującego zakupu i wielkości realizowanej kampanii reklamowej.

poprzednia  

1 ... 3 4

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Dyrektor IT niedoceniany

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: