eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Internetowa Rewolucja w sektorze MSP

Internetowa Rewolucja w sektorze MSP

2011-11-24 12:23

Przeczytaj także: Jacy przedsiębiorcy w sektorze MSP?


fot. mat. prasowe

Korzystanie z internetu w firmie

Korzystanie z internetu w firmie

- Wyniki badania pokazują, że niezbędna jest dalsza edukacja przedsiębiorców. Przed małymi i średnimi firmami bardzo ważny rok, w którym do Polski przyjadą tysiące turystów. Chcemy, aby Internetowa Rewolucja pomogła im aktywnie zaistnieć w internecie i dotrzeć nie tylko do polskich, ale także zagranicznych klientów - mówi Marcin Karnowski, dyrektor marketingu w Google Polska. W dzisiejszych czasach firmy, które nie zaistnieją w sieci mogą zacząć tracić klientów na rzecz tych polskich i zagranicznych firm, które sprawnie korzystają z możliwości dotarcia do osób szukających ich oferty.

W 2012 r. organizatorzy akcji będą chcieli szczególnie pomóc przedsiębiorcom z miast organizujących Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, przede wszystkim z branż gastronomicznej, hotelarskiej i turystycznej oraz rozwinąć szkolenia związane z wykorzystaniem internetu do zwiększenia działalności eksportowej polskich firm.

Internetowa Rewolucja została ogłoszona w październiku 2009 r. W ramach akcji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci oraz dowiedzieć się więcej o obecności online i efektywnym wykorzystaniu Internetu w swojej działalności. W drugim roku Internetowej Rewolucji do oferty narzędzi home.pl umożliwiających stworzenie firmowej strony WWW dołączyła platforma sklepowa Clik Shop pozwalająca w prostych krokach uruchomić sklep internetowy. Dzięki darmowemu pakietowi startowemu, wszystkie małe i średnie firmy w Polsce mogą zaistnieć w Internecie nic nie ryzykując i nic nie płacąc. Organizatorami akcji są Google, home.pl i PKPP Lewiatan, a patronat nad nią objęło Ministerstwo Gospodarki.

Dodatkowo Google, jako jeden z organizatorów Internetowej Rewolucji, nagrodził 10 miast z całej Polski, które odnotowały największy wzrost aktywności reklamowej lokalnych firm w sieci. Na liście znalazły się: Elbląg, Ruda Śląska, Zabrze, Białystok, Legnica, Krosno, Tarnów, Piaseczno, Siemianowice Śląskie i Gorzów Wielkopolski. Nagrody Google eMiasta zostały stworzone by pokazać i wynagrodzić te miasta, które są w ścisłej czołówce, jeśli chodzi o rozwój małych i średnich firm w internecie. Ich celem jest także pokazanie znaczenia Internetu w przyszłym rozwoju gospodarczym Polski.

poprzednia  

1 2 3

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: