Rekordowy dzień w Amazon.com
2004-12-31 08:08
Przeczytaj także: Prawo a cross-border w e-commerce. Czy stosowanie przepisów z kraju pochodzenia wystarczy?
Uzyskany przez Amazona wynik należy uznać za imponujący – zwłaszcza, że wielu innych sprzedawców internetowych osiągnęło w tym okresie wyniki gorsze od przewidywanych. Serwery firmy musiały obsłużyć nie lada "tłok", gdyż w okresie największej aktywności zakupowej, stronę Amazon.com w ciągu jednej godziny odwiedziło 700 tys. osób.Przedświąteczna gorączka sprawiła, że po raz pierwszy głównym źródłem wpływów firmy były nie książki, lecz sprzęt elektroniczny. W ostatnim weekendzie listopada najchętniej kupowano odtwarzacze Apple iPod, odtwarzacze DVD i aparaty cyfrowe. Dużą popularnością cieszyła się też rozszerzona edycja DVD filmu "Władca Pierścieni: Powrót Króla", którą sprzedano w ilości 13 tys. kopii.
Ostatnie tygodnie tego roku to najlepszy okres w 10-letniej historii Amazona, co dostrzegli amerykańscy inwestorzy. Wartość akcji notowanej na Wall Street firmy wzrosła o blisko 10%.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
4 warunki, aby cross-border był zgodny z prawem
-
Cross-border: jak nam idzie sprzedaż internetowa za granicę?
-
Polskie sklepy internetowe działają za granicą. Gdzie i co sprzedają?
-
Ranking najlepszych e-sklepów 2022 wg Ceneo
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
-
E-commerce powoli hamuje
-
E-commerce rozkwita. W 2021 r. sprzedaż w internecie rozpoczęło 120 tys.
-
Tylko zakupy online? Co 4. konsument rezygnuje ze sklepów stacjonarnych
-
7 nowych trendów w zakupach online po pandemii