Interia patronem Premium Club
2004-12-17 00:02
Przeczytaj także: Lepsze wyniki Interia.pl
Niemal równolegle z drugimi urodzinami programu Premium Club użytkownikom Internetu udostępniona została zupełnie nowa wersja serwisu WWW. Witryna, zaprojektowana graficznie i wykonana webmastersko w całości przez INTERIA.PL, daje możliwość bieżącego sprawdzania stanu swojego konta, zdobycia informacji o programie, zamówienia i zapoznania się z ponad trzystoma nagrodami z nowego katalogu Premium Club.Wśród nagród dostępnych za punkty pojawiły się usługi internetowe portalu INTERIA.PL: roczne abonamenty kont pocztowych Plus i Premium oraz roczne abonamenty Złotego i Srebrnego pakietu hostingowego.
Serwis WWW bieżąco zasilany jest treściami z działów motoryzacja, sport, turystyka i rozrywka portalu INTERIA.PL. Dzięki zaimplementowaniu w serwisie systemu zarządzania treścią CMS (Content Management System) treści serwisu Premium Club mogą być aktualizowane w czasie rzeczywistym z okna edycyjnego przeglądarki internetowej.
Premium Club to pierwszy w Polsce, wielopartnerski program lojalnościowy. Program umożliwia więcej niż jednej osobie zbieranie punktów na wspólne konto u wielu Partnerów. Partnerami programu Premium Club są: sieć stacji Statoil, restauracje Pizza Hut, sieć restauracji KFC, Bank BPH oraz sieć salonów EMPiK. Do końca listopada program zarejestrował wydanie 2 mln 200 tysięcy kart.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?
-
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jak stosować nowe przepisy?
-
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe
-
Jaki program lojalnościowy w restauracji i hotelu?
-
Czy programy lojalnościowe spełniają swoją rolę?
-
Programy lojalnościowe - trendy 2022
-
Jak zaprojektować program lojalnościowy w małej firmie?
-
Czy programy lojalnościowe to już wyczerpana formuła?
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym