eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje › Kreowanie marki - maturalizm

Kreowanie marki - maturalizm

2010-11-22 13:48

Przeczytaj także: Skuteczne zarządzanie marką


Sorbety i wino

Wine Cellar Sorbets zajmuje się produkcją sorbetów, których głównym składnikiem jest wino. W szerokiej ofercie można odnaleźć tradycyjne smaki, tj. Sangria Rojo, Cabernet Sauvignon, Pinot Noir, Rosé, Riesling czy Champagne.

Prześwietlona przejrzystość

W minionym roku Air New Zealand przeprowadziła na rynku zaskakującą kampanię reklamową. Celem jej było ukazanie przejrzystości w pobieraniu opłat m.in. za bagaż czy przekąski na pokładzie. Przejrzystość była niemal dosłowna. Reklama ukazywała pracowników linii lotniczych nagich, mających na sobie jedynie stroje biznesowe namalowane farbami bezpośrednio na ciałach.

Fiat dla mniejszości seksualnych

W lipcu 2010 roku Fiat przyłączył się do świętowania podczas parady Madrid Pride i tym samym wyraził swoją tolerancję dla homoseksualnej części swojej klienteli. Na tę okazję stworzył specjalny model Fiata 500 - bogato zdobiony skórą, metalem i lycrą…

Wakacje od południa, czyli po 12.00

Kalifornijski tour operator zaczął świadczyć nową usługę Crack of Noon Tour, skierowaną dla tych, których ciężko poderwać z łóżka przed południem, zwłaszcza w wakacje. Grupa docelowa zdecydowanie nie należy do rannych ptaszków, zatem wszelka aktywność turystyczna po urokliwych miasteczkach Włoch i Francji rozpoczyna się dopiero po 12.00 lokalnego czasu.

Lizaki dla dorosłych

Zaprojektowane przez moskiewską agencję kreatywną Firma lizaki Chupa Chups zostały stworzone specjalnie z myślą o dorosłych wielbicielach słodyczy. BDSM, Fetish i Toys przywodzą na myśl zabawki zarezerwowane tylko dla dorosłych. Smak pozostał niezmiennie słodki.

Calvin Klein koduje

W lipcu 2010 r. Calvin Klein okleił ulice Nowego Yorku billboardami reklamującymi nową jesienną kolekcję Calvin Klein Jeans Fall 2010. Billboordy zawierały kody QR, a hasło reklamowe zachęcało do działania „Get it Uncensored”. Użytkownicy smartphone'ów ściągając kod na swój telefon mogli obejrzeć 40‑sekundowy spot reklamowy z udziałem Lary Stone.

Podążaj za kulturą

Dla dojrzałych marek nowo powstały trend maturalizm kreuje nowe wartości i możliwości na wiele przyszłych lat. Dojrzali klienci oczekują komunikacji i innowacji, które będą miały osobowość, pasję i czasami będą wykraczać poza przyjęte granice. Mówiąc krótko - od swoich ulubionych marek i produktów również oczekują dojrzałości i odwagi do podążania za zmieniającą się kulturą i zwyczajami.


Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: