Nowe szaty Gazeta.pl
2004-02-24 13:55
Przeczytaj także: Zaszyfrowana Gazeta.pl
Zmiana struktury strony głównej pozwoliła pokazać na niej więcej informacji - także gospodarczych, sportowych, kulturalnych i rozrywkowych. Nawigację podzielono na sekcje tematyczne. Lepszą prezentację zyskały usługi internetowe - Poczta, Forum, Czat, Randki, a także serwis ogłoszeń Aaaby.pl.Nowością jest umieszczony na stronie box prowadzący wprost do stron mediów Agory: Gazety Wyborczej wraz z jej dodatkami, bezpłatnego dziennika Metro, miesięczników: Poradnik Domowy, Dziecko, Wiedza i Życie, Auto + i innych, oraz radia TOK FM.
Zmieniły się też kolory: dominujące dotąd na stronie szarości zastąpiła czerwień winiety i granat linków. Wraz ze zmianą pierwszej strony portal zaczął oficjalnie używać nowej wersji graficznej logo - czerwonej metki z białym napisem gazeta.pl.
Portal Gazeta.pl odwiedza miesięcznie ponad 2 mln unikalnych użytkowników.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl