eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieProgramy › Ulepszone contact center

Ulepszone contact center

2003-09-28 02:11

Genesys Telecommunications Laboratories wprowadza na polski rynek Genesys Express 3.0 - ulepszoną wersję oprogramowania obsługi klienta dla małych i średnich contact center.

Przeczytaj także: Oddzwonimy do Pana

Express 3.0 ma umożliwić małym i średnim firmom oraz oddziałom większych przedsiębiorstw przejście od prostych rozwiązań, jak system automatycznej dystrybucji połączeń (ACD), do bardziej złożonych systemów przekierowań.

Główne udoskonalenia dotyczące Express 3.0 to:
  • Wspomaganie dodatkowych central (PBX): Kompatybilność z większością central telefonicznych.
  • Gotowe opcje wdrożenia dla poszczególnych branż: Ułatwiają instalację i konfigurację systemu.
  • Kompletne środowisko symulacji: Dodatkowe wsparcie dla firmy umożliwiające rozwinięcie najlepszych przykładów ćwiczeniowych oraz zwiększenie prędkości wdrożenia. Pozwala na uniknięcie błędów po wdrożeniu systemu.
  • Zunifikowane raportowanie w HTML: Obniża koszty szkoleń i upraszcza raportowanie użytkownikom.
  • Zunifikowana aplikacja agenta: Pozwala użytkownikom na wybranie "grubego" albo "chudego" klienta. Dzięki temu skraca się czas wdrożenia i obniżone zostają koszty utrzymania.
  • Instalacja aplikacji z serwera firmy: Ułatwia instalację i potencjalną modernizację systemu, oszczędzając czas.

Udoskonalenia te mają zminimalizować potrzebę długotrwałego i kosztownego testowania systemu poprzez dostarczone kompletne środowisko symulacyjne. Express 3.0 redukować ma złożoność systemu oraz koszty szkoleń, poprzez zintegrowanie raportowania w czasie rzeczywistym oraz historycznym w jeden, łatwy w użyciu interfejs, który może połączyć się z innymi narzędziami raportującymi.

Genesys załączył również internetową wersję pulpitu agenta, tzw. Genesys Contact Navigator. Umożliwia to obsługę interakcji głosowych oraz e-mail, a także ułatwia instalację i redukuje czas modernizacji systemu.
Przeczytaj także: Nowe produkty IP Genesys Nowe produkty IP Genesys

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Obsługa BHP w mySAP HR

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: