eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › Nowe produkty IP Genesys

Nowe produkty IP Genesys

2004-02-12 11:54

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., spółka należąca do firmy Alcatel, poszerza gamę produktów IP (Internet Protocol), wprowadzając Enterprise IP Contact Center (IPCC) i Network IP Contact Center zapewniając jednocześnie wsparcie dla głównych rodzajów central IP.

Przeczytaj także: Wind Telecom certyfikowanym integratorem rozwiązań Genesys

Nowe rozwiązanie umożliwia firmom sprawne przejście od tradycyjnych systemów opartych na obwodach do telefonii IP lub środowiska hybrydowego (połączenie funkcjonalności IP z klasyczną telefonią).

Zestaw aplikacji Genesys dla contact centers przeznaczonych do wykorzystania dla sieci IP przedstawia ofertę adresowaną do każdego segmentu indywidualnie:

- Network IPCC – zaprojektowany dla firm telekomunikacyjnych i usługowych, które zainteresowane są dzierżawą contact center; rozszerza korzyści wynikające z innowacji Genesys na podmioty oferujące zarządzanie i hostowanie usług związanych z contact centers.

- Enterprise IPCC – obsługuje duże contact centers; umożliwia firmom zaawansowane zarządzanie interakcjami oraz przekierowywanie połączeń w środowisku contact center

- Express IPCC – oferuje te same korzyści co Enterprise IPCC, ale jest przeznaczony dla małych i średnich contact centers z liczbą stanowisk agentów mniejszą niż 75, zapewniając uproszczoną instalację i minimalizując wymagania sprzętowe.

Zdaniem Mariusza Cyganka, Country Managera firmy Genesys, technologia ta dostępna jest nie tylko dla przedsiębiorstw, które dopiero teraz wchodzą na rynek call centers. "Na przykład bank, który już zainwestował dużo środków w call center oparte na telefonii, które znajduje się w Warszawie, może zechcieć zwiększyć jego zasięg na wszystkie swoje oddziały w całej Polsce przy użyciu technologii IP. Efektem końcowym jest jedno wirtualne zintegrowane call center, obsługujące różne kanały interakcji, dzięki któremu możliwe jest korzystanie z tych samym informacji i optymalne zarządzanie pracą".

Genesys ogłosił również, że przygotował wsparcie dla Cisco CallManager (IP PBX). Genesys T-Server 6.5 został certyfikowany zgodnie z wymaganiami nałożonymi przez Cisco System dotyczącymi współgrania oraz kompatybilności software'u z wersją 3.1 Cisco CallManager.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Przeczytaj także

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: