Reklama w telewizji IX 2007
2007-10-09 01:23
Przeczytaj także: Reklama w TV VIII 2007
TVN zarobił we wrześniu 2007 roku na reklamach 200,27 mln zł, czyli o 4,97 proc. więcej niż we wrześniu 2006 roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 199,93 mln zł. Kanał zarobił o 22,6 proc. więcej niż przed rokiem.Spośród kanałów telewizji publicznej najwięcej zarobiła TVP1, która miała 129,57 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 8,72 proc.). Wpływy TVP2 z reklam wyniosły 97,67 mln zł (spadek o 4,6 proc.), a TVP3 - 6,83 mln zł (wzrost o 43,71 proc.).
Kanał TV4 miał 20,4 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 28,49 proc.), a TV Puls - 5,42 mln zł (wzrost o 28,25 proc.).
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.