Popularność stron www - nowe kryteria oceny
2007-07-15 00:45
Przeczytaj także: Wdrożenie Google Analytics 4. Co się zmieniło i jak skonfigurować GA4?
Firma już od jakiegoś czasu monitoruje średni czas spędzony na witrynie oraz średnią liczbę sesji przypadającą na użytkownika. Dodatkowo, teraz zacznie sporządzać raporty na temat łącznej ilości czasu i liczby sesji dla wszystkich odwiedzających. Ma to dać ogłoszeniodawcom, inwestorom i analitykom szerszy obraz tego, które strony cieszą się największa popularnością.Nielsen nadal będzie dostarczał informacje o liczbie odwiedzin, ale nie będzie ich oficjalnie oceniał pod względem popularności, przynajmniej, jeśli chodzi o to kryterium. Przedstawiciele firmy twierdzą, że czas spędzony na stronie jest lepszym wskaźnikiem zaangażowania użytkownika.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Biznes w polskim internecie
-
Portale górą? Guzik prawda!
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2024
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2024
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2024
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2023
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2023
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2023
-
Rekordowa frekwencja wyborcza i… w internecie