eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Praca w branży PR mało atrakcyjna?

Praca w branży PR mało atrakcyjna?

2007-06-03 14:51

Przeczytaj także: Branża PR a motywacja do pracy 2009


Za główny minus pracy w branży PR uznano to, że: „polski PR to bardziej promocja, a taka praca nie wszystkich satysfakcjonuje”, którą wskazało 23 proc. respondentów. 21 proc. ankietowanych uznało, że wkład pracy w tej branży nie ma odbicia w zarobkach, a 20 proc. negatywnie oceniło lekceważący stosunek klientów do konsultantów PR. 14 proc. jako minus pracy w public relations wskazało konieczność pełnej dyspozycyjności.

Norbert Kilen zauważa: „Bardzo znamienne jest niezadowolenie PR-owców z roli, którą odgrywają, wskazywane wśród ważnych minusów pracy w branży. Widać, że PR wciąż bywa
traktowany jako tanie uzupełnienie działań promocyjnych, a PR-owiec – jako wykonawca najprostszych usług. Mam nadzieję, że sytuacja zmienia się wraz z ciągłym rozwojem branży, choć niestety nie jestem w tej kwestii zbytnim optymistą".

fot. mat. prasowe

Minusy pracy w branży PR.

Minusy pracy w branży PR.

Informacje o badaniu
Prośba o wzięcie udziału w badaniu została wysłana do specjalistów ds. komunikacji znajdujących się w bazie PRoto. Na podstawie nadesłanych do redakcji 451 anonimowych ankiet przygotowano raport dający obraz motywacji, aspiracji i planów zawodowych specjalistów ds. komunikacji.

poprzednia  

1 2

Ranking wirusów V 2007

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: