Wakacyjna Szkoła Dziennikarstwa
2003-06-20 10:37
Przeczytaj także: Słownik dziennikarski w sieci
Wakacyjna Szkoła Dziennikarska to szkolenie typu e-learning, w którym organizatorzy kładą duży nacisk na praktyczne podejście do tematu szkolenia oraz różnoraki kontakt z uczestnikami szkolenia.- Szkolenie trwa dziewięć tygodni i kończy się egzaminem – powiedział nam redaktor naczelny portalu Slowawsieci.com, Karol Bancerz – w tym czasie uczestnicy szkoły otrzymują kolejne skrypty wykładów wraz z zestawami ćwiczeniowymi.
– Co roku powtarza się historia z bardzo dużą ilością chętnych na wydziały dziennikarskie. – powiedział Bancerz – My swoją ofertę kierujemy do tych, którzy z różnych powodów nie dostali się na wymarzony kierunek, bądź są jeszcze zbyt młodzi, by podjąć studia wyższe.
- Aby wziąć udział w Wakacyjnej Szkole Dziennikarskiej nie jest potrzebna matura, gdyż WSD nie jest szkołą wyższą – powiedział zastępca redaktora naczelnego i jeden z głównych koordynatorów WSD, Paweł Krypno – i właśnie ten fakt, jest naszą zaletą.
Aby zostać uczestnikiem Wakacyjnej Szkoły Dziennikarskiej wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej portalu Slowawsieci.com, oraz dokonać wpłaty w wysokości 90 złotych za cały kurs na wskazane konto bankowe. Po weryfikacji uczestnik dostaje pierwszy zestaw skryptów i ćwiczeń. Jest mu także przydzielany trener, który przez całe dziewięć tygodni odpowiedzialny jest za kontakt z kursantem.
Wakacyjna Szkoła Dziennikarska kończy się egzaminem i uzyskaniem dyplomu ukończenia kursu.
![Konkurs newsletterów [© stoupa - Fotolia.com] Konkurs newsletterów](https://s3.egospodarka.pl/grafika/slowawsieci-com/Konkurs-newsletterow-MBuPgy.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?