Komercyjna bramka Plusa
2003-06-18 00:12
Przeczytaj także: Mobilna reklama WP
Nowa bramka posiada funkcje, które w dużym stopniu upraszczają i usprawniają komunikację z użytkownikami telefonów komórkowych. Są to m.in. rozbudowana książka telefoniczna, w której można zapisać aż 250 numerów telefonów. Ponadto możliwość tworzenia grup numerów, co jest szczególnie korzystne gdy wiadomość ma być przesłana do wielu osób - np. pracodawca do swoich pracowników czy klientów firmy. Nowością jest także rozbudowany mechanizm potwierdzeń doręczenia wiadomości do adresata (na strone www, adres e-mail lub w postaci SMS-a na telefon wysyłającego).W nowej bramce "WWW - SMS" dostępna jest również opcja wysyłania wiadomości tekstowych przez system w indywidualnie określonych przez użytkownika porach dnia czy dniach tygodnia oraz z określonym okresem ważności. Z nowej bramki można również wysłać SMS, który pojawia się tylko na ekranie telefonu, bez zapisu w pamięci karty SIM (klasa ważności "0").
Usługa "WWW - SMS" jest dostępna dla zarejestrowanych użytkowników posiadających telefon w sieci Plus GSM. Aby się zarejestrować, należy wysłać SMS o treści "Bramka" pod numer 2266 (koszt wysłania SMS zgodny z taryfą). W SMS-ie zwrotnym użytkownik otrzymuje hasło, które powinien podać wraz z własnym numerem telefonu podczas logowania się do bramki. Każdy nowo zarejestrowany użytkownik bramki posiada indywidualne konto punktowe, które zasilone jest promocyjną liczbą 50 punktów. Koszt wysłania jednej wiadomości SMS do sieci Plus GSM wynosi 1 punkt, do pozostałych krajowych operatorów komórkowych 2 punkty, zaś do sieci zagranicznych 4 punkty. Kolejnych doładowań konta użytkownik dokonuje poprzez wysłanie SMS Premium pod specjalne numery.
Po wprowadzeniu nowej bramki SMS, Plus GSM nie zlikwidował dotychczasowej, bezpłatnej bramki SMS. Wraz z uruchomieniem nowej bramki "WWW - SMS" utworzony zostanie internetowy ośrodek "Bramka SMS", który skupia w jednolitej formie wszystkie usługi komunikacji pomiędzy Internetem i wiadomościami tekstowymi typu SMS. Ośrodek zawiera również wiele praktycznych informacji, takich jak blokowanie otrzymywania wiadomości SMS z bramek oraz zakładkę "Stara bramka", która zawiera formularz bezpłatnej bramki oraz informacje o opcji "E-mail - SMS".
Okres ważności konta użytkownika wynosi jeden rok od momentu ostatniego zalogowania. Przed usunięciem konta użytkownik otrzymuje specjalnego SMS-a z informacją o zbliżającym się terminie wygaśnięcia ważności konta.
oprac. : Grzegorz Gacki / CentrumPrasowe.net
Przeczytaj także
-
ZUS: uwaga na SMS od oszustów
-
SMS obchodzi urodziny. Oto krótka historia wiadomości tekstowych
-
Wiadomości tekstowe SMS. Skąd ich niesłabnąca popularność?
-
12 powodów, dla których warto stosować sms-y w e-commerce
-
SMS. Król komunikacji
-
Jak polskie firmy wykorzystują potencjał komunikacji SMS?
-
"Komunikacja SMS w Polsce 2016" - startuje jubileuszowa edycja badania
-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?