Super Media dla BOŚ
2003-06-18 00:10
Przeczytaj także: Nowy wizerunek ORFE S.A. w sieci
Przejrzysta struktura, kompleksowa informacja i kolor zielony to znak rozpoznawczy strony internetowej .Główny nacisk przy projektowaniu został położony na prezentacje produktów oraz informacje o usługach banku. Na stronie uzyskamy dane na temat wyników finansowych, notowań, kursów walut, taryf i opłat. Serwis zawiera szereg narzędzi ułatwiających dotarcie do informacji o usługach bankowych: newsletter, formularze, wyszukiwarka, kalkulator, pliki do ściągnięcia itp.
Kolorystyka nawiązuje do charakteru banku, który w nazwie ma ochronę środowiska, a wiec dużo zieleni i kolorów ziemi.
Wdrożenie witryny dla Banku Ochrony Środowiska. zostało oparte na aplikacji Content Manager - autorskim systemie opracowanym przez pracowników Super Media, który w zdecydowany sposób ułatwia zarządzanie nie tylko treścią, ale również grafiką na stworzonej stronie.
Content Manager 2.0 jest rozwiązaniem ułatwiającym proces zarządzania tekstem oraz grafiką prezentowaną na stronie.
oprac. : Grzegorz Gacki / CentrumPrasowe.net
Przeczytaj także
-
BOŚ Bank: nowy kredyt ekologiczny
-
BOŚ płaci za wypłaty z bankomatów
-
Kredyt ekologiczny w BOŚ
-
BOŚ: marże kredytów hipotecznych w dół
-
Faktoring w Banku Ochrony Środowiska
-
Ekologiczny kredyt hipoteczny w BOŚ
-
Kredyty w euro: BOŚ obniżył marże
-
Bezpieczny podpis elektroniczny w BOŚ S.A.
-
BOŚ za 577 mln złotych