Wyszukiwarka Google szyta na miarę
2006-10-26 00:37
Przeczytaj także: Google nie chce słowa "google"
Narzędzie to nazwane zostało Google Custom Search Engine. Użytkownicy sami będa mogli decydować o wyglądzie rezultatów wyszukiwania, szeregować treści pod względem ważności oraz dodawać płatne reklamy do otrzymanych rezultatów.Wyszukiwarka dostosowana do wymogów użytkowników może zostac tak ustawiona, by brać pod uwagę całą zawartość sieci w usystematyzowanej kolejności, lub też by przeszukiwać tylko wybrane serwisy, np. strony danej firmy.
Użytkownicy mogą również zdecydować się na zastosowanie - lub jego brak - programu Google AdSense do umieszczania reklam przy wynikach wyszukiwania. Reklamodawcy płacą Google za każde wejście przez internautów na ich stronę. Ci, którzy zdecydują sie na zamieszczanie reklam w swoich wyszukiwarkach typu Google Custom Search Engine, również otrzymają część wpływów. Google zastrzega, że wypłacać będzie wynagrodzenie tym, których dochód z reklam wyniesie min. 10 dolarów.
Pierwszymi użytkownikami nowego narzędzia są magazyn Apple Macworld oraz serwis JumpUp.com.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
SEO i Google w branży turystycznej. Kto radzi sobie najlepiej w internecie?
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
-
Google pokaże, które obrazy są fałszywe i generowane przez AI
-
Do Google po poradę lekarską, po humor na social media
-
Google udostępnia Moje Centrum Reklam
-
Nocleg nad morzem last minute? Jakie trendy wyszukiwania w Google?
-
Świąteczne wyszukiwania w Google - kiedy, jak i czego szukają Polacy?
-
Wyszukiwarka i Mapy Google wdrażają nowe opcje i współpracują z Booksy
-
Pozycjonowanie w wyszukiwarce: jakie trendy Google 2019?