eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje › Marketing treści: budowanie wiarygodności w sieci

Marketing treści: budowanie wiarygodności w sieci

2014-12-22 12:21

Przeczytaj także: Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?


Testymoniale


Dziel się referencjami i testymonialami pochodzącymi od zadowolonych klientów. Na stronach znanych osobistości często znajdziesz logo firm i mediów, z którymi te osoby współpracowały. Testymonial pochodzący od osoby z Google lub Microsoft, z wystarczająco dobrze brzmiącym tytułem może mieć duży wpływ na sprzedaż produktu na rynku B2B.

Nawiązuj kontakt z wiarygodnymi ludźmi


Kiedy znana osoba podzieli się Twoimi treściami, często możesz liczyć na większą liczbę linków i popularność w mediach społecznościowych. Znajdź ludzi godnych zaufania, sprawdź, o czym mówią i czym się dzielą i stwórz coś bardzo wartościowego, co przypadnie im do gustu. Następnie, upewnij się, że dana osoba dowie się o Twoim dziele i będzie w stanie się nim podzielić z własną publicznością.

Uzyskaj wiarygodność dzięki własnej stronie internetowej
Ludzie często tworzą powiązania między jedną a drugą cechą, co prowadzi do powstania tzw. efektu Halo. Badania wykazują, że atrakcyjni ludzie często otrzymują wyższe wynagrodzenie i są widziani, jako bardziej inteligentni, kiedy w rzeczywistości nie ma między tymi cechami żadnej korelacji. Użytkownicy podchodzą w podobny sposób do stron internetowych. Stworzenie strony, która wygląda podobnie do witryn godnych zaufania jest bardzo ważne.

Zacznij od przeglądania znanych stron i zapożyczenia od nich niektórych elementów designu. Sprawdź też strony o niskiej wiarygodności, aby dowiedzieć się, czego lepiej unikać.

Podsumowanie


Twoje treści musi charakteryzować wysoki poziom wiarygodności. Mniejsze strony i mało znane marki mają w tym zakresie najwięcej do zyskania. Wystarczy zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy i dziennikarze dokonują osądów odnośnie treści internetowych, następnie dobrze rozplanować te czynniki i wykorzystać je w działaniach marketingowych. Z pewnością nie musisz wykorzystywać każdej taktyki wymienionej w tym artykule. Duża ilość linków i popularność treści zawsze będzie jednak wynikała z wysokiego poziomu wiarygodności i autorytetu!

poprzednia  

1 2

oprac. : Grupa TENSE Grupa TENSE

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: