eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media X 2014

Najczęściej cytowane media X 2014

2014-11-24 15:54

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania X 2014


Radio


Spośród rozgłośni radiowych, tak jak miesiąc wcześniej, najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM. Drugie miejsce zajęło Radio ZET, natomiast Tok FM spadł na pozycję trzecią.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Wśród stacji radiowych tytuł lidera należy do RMF FM, drugie miejsce zajęło Radio ZET


Portale internetowe


Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano tvn24.pl, z przewagą zaledwie jednego cytowania nad drugim onet.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

W październiku zwycięzcą wśród portali internetowych został tvn24.pl z minimalną przewagą nad onet.pl


Media ekonomiczne


Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu przed miesięcznikiem Forbes i portalem bankier.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze media biznesowe

Puls Biznesu ponownie wygrywa w zestawieniu mediów biznesowych


Media regionalne


Dziennik Polski był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Na drugim miejscu znalazła się Polska Gazeta Krakowska.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Dziennik Polski, podobnie jak we wrześniu, był najczęściej cytowanym medium regionalnym


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 4792 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 października 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4857 razy (3149 razy w prasie, 994 w telewizji i 714 w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: