-
Koszty reklamy a umowa sponsoringu
11:29 28.09.2007
... , że: w związku z brakiem odpowiedniej definicji w przepisach podatkowych przyjąć należy wykładnię językową pojęcia „reklama” oraz „reprezentacja”, zgodnie z którą za reklamę rozumieć można „rozpowszechnianie informacji o towarach, ich zaletach, wartości, miejscach i możliwości nabycia, chwalenie kogoś, zalecanie czegoś”, zaś pojęcie „reprezentacja ...
Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodu, podatek CIT, podatek dochodowy od osób prawnych -
Reklama w TV VIII 2007
00:11 15.09.2007
... proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazł się kanał MTV Polska z 10,09 mln zł (spadek o 22,48 proc.), a na trzecim Viva Polska, która zarobiła 9,02 mln zł (wzrost o 33,18 proc.). Wpływy Discovery kształtowały się na poziomie 7,6 mln zł (wzrost o 14,41 proc.), TVN24 - 7,29 mln zł, AXN - 4,37 mln zł (wzrost ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji VIII 2007
02:04 09.09.2007
... ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach w ubiegłym miesiącu zarobił TVN. TVN zarobił w sierpniu 2007 roku na reklamach 106,93 mln zł, czyli o 29,27 proc. więcej niż w sierpniu 2006 roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 98,47 mln zł. Kanał zarobił o 11,29 proc. więcej niż przed rokiem ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w prasie VII 2007
01:43 29.08.2007
... w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w lipcu br. 68,81 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ... mln zł. Wpływy wszystkich dzienników, monitorowanych przez Expert Monitor, kształtowały się w lipcu br. na poziomie 175,68 mln zł. Przed rokiem w tym czasie ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w TV VII 2007
10:21 20.08.2007
... 2,37 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazł się Polsat Sport z 12,68 mln zł (wzrost o 2,35 proc.), a na trzecim Viva Polska, która zarobiła 10,32 mln zł (wzrost o 99,44 proc.). Wpływy TVN24 kształtowały się na poziomie 7,26 mln zł, AXN - 6,13 mln zł (wzrost o 22,88 proc.), Discovery Channel - 4,32 mln ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007
00:22 16.08.2007
... r. cechowały się reklama internetowa (+39,6 proc.), reklama kinowa (+13,6 proc.) oraz telewizja (+13,1 proc.). Poniżej średniej rynkowej rosły nakłady na reklamę w radiu (+2,9 proc.), w magazynach (3,1 proc.), oraz w dziennikach (1,4 proc.). Wśród sektorów rynkowych największą dynamiką charakteryzowały się: finanse i usługi marketingowe (+23 proc ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji VII 2007
00:01 10.08.2007
... zmalały TVN i Polsatu - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. TVN zarobił w lipcu 2007 roku na reklamach 101,69 mln zł, czyli o 2,33 proc. mniej niż w lipcu 2006 roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 99,34. Kanał zarobił o 6,25 proc. mniej niż przed rokiem. Spośród kanałów telewizji ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Starlink: reklama w telewizji I-VI 2007
01:01 28.07.2007
... na reklamę telewizyjną. Według obliczeń domu mediowego Starlink w pierwszym półroczu 2007 roku wartość rynku reklamy telewizyjnej wzrosła o 16,4 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Reklamodawcy wydali w tym czasie na ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w prasie I-VI 2007
00:07 27.07.2007
... pozycja przypadła Polityce, której wpływy kształtowały się na poziomie 53,07 mln zł i były o 4,44 proc. mniejsze niż przed rokiem. Na trzecim miejscu znalazł się Newsweek z 52,43 ... Murator - 20,12 mln zł. Wszystkie monitorowane przez Expert Monitor magazyny prasowe zarobiły na reklamach w I półroczu br. 1,14 mld zł, czyli o 5,88 proc. więcej niż w ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa VI 2007
11:42 25.07.2007
... wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała spadek przychodów o 4,37 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zarobiło 166,28 mln zł, ... niż przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła radiowej Trójce. Wpływy rozgłośni kształtowały się na poziomie 23,68 mln zł (spadek o 14,41 proc.). Radio ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę
Podobne tematy:
- samochody
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- faktura VAT
- media
- VAT należny
- podatek dochodowy od osób prawnych