eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › strategia sprzedażowa
  • Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    09:44 02.11.2018

    To nie cena jest czynnikiem, który decyduje o zakupie. Z takim stwierdzeniem spotykamy się coraz częściej i - choć wielu firmom ciągle jest trudno przejść nad tym do porządku dziennego - jest ono prawdziwe, czego wyraźne potwierdzenie przynoszą obserwacje rynku. Dziś o konkurencyjności przedsiębiorstwa przesądza w znacznej mierze umiejętność ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, strategia sprzedażowa, relacje z klientami, obsługa klienta
  • Jakie pułapki kryje retargeting?

    Jakie pułapki kryje retargeting?

    00:22 04.10.2018

    Retargeting to narzędzie, po które coraz chętniej sięgają marki i marketerzy. Aby jednak okazał się on skuteczny, konieczny jest wybór odpowiedniego dostawcy usług. Najlepszym wyjściem jest firma, która nie tylko legitymuje się wiedzą i doświadczeniem, ale również wyposażona jest w specjalistyczne i nowoczesne technologie. Warto również pamiętać o ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, remarketing, spersonalizowana reklama, jak podwyższyć sprzedaż
  • Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom

    Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom

    12:54 31.07.2018

    Co wpływa na zadowolenie klienta? Wsłuchiwanie się w jego potrzeby, ale również dbałość o szczegóły,wykazywanie się wiedzą o branży oraz budowanie zażyłych, osobistych relacji - wynika z najnowszej edycji corocznego badania Salesforce. Jego autorzy opracowania pochylają się nie tylko nad czynnikami odpowiadającymi za wzrost satysfakcji klientów, ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż, strategia sprzedażowa, customer experience, rozwój firmy
  • Retargeting - wskazówki i rady

    Retargeting - wskazówki i rady

    11:50 07.09.2017

    Działania retargetingowe coraz częściej goszczą w strategiach sprzedażowych. Sukces kampanii uwarunkowany jest wieloma czynnikami, w tym również wyborem rzetelnego dostawcy usługi. Najlepiej oczywiście, aby wybrana firma posiadała wiedzę, doświadczenie i umiejętności, niezbędne do dostarczenia spersonalizowanych, efektywnych reklam, które ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, remarketing, spersonalizowana reklama, jak podwyższyć sprzedaż
  • W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?

    W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?

    11:19 02.05.2017

    ... sklepom. To istotny aspekt, który pokazuje poziom zaufania klientów. Wiadomo natomiast, że zdobycie wiarygodności to niełatwe osiągnięcie, ale równocześnie najskuteczniejsza strategia budowania przewagi konkurencyjnej. W której branży jest największa konkurencja? Dane porównywarki cen Okazje.info wynika, że najwięcej pracy mogą mieć ci ... WIĘCEJ

    Tematy: sklep internetowy, jak założyć sklep internetowy, własny biznes, pomysł na biznes
  • Co wpływa na wzrost sprzedaży?

    Co wpływa na wzrost sprzedaży?

    00:15 15.04.2017

    Co wpływa na wzrost sprzedaży? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza druga edycja raportu "Salesforce: State of Sales" . Autorzy opracowania w kompleksowy sposób pochylają się nad globalnymi trendami w sprzedaży oraz analizują czynniki, które w największym stopniu decydują o tym, że słupki sprzedażowe pną się w górę. Dlaczego niektóre firmy niemal ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż, strategia sprzedażowa, customer experience, rozwój firmy
  • Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

    Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

    10:15 23.01.2017

    O Inbound Marketing słyszało już pewnie wielu, ale ciągle jest to rozwiązanie, któremu nie udało się jeszcze zyskać ogromnej popularności. Firmy zdają się być nieco zagubione w masie nowych narzędzi, nie potrafiąc ich efektywnie połączyć dla uzyskania coraz większej ilości klientów z wyszukiwarki. Jeżeli jednak marki chcą w pełni korzystać z ... WIĘCEJ

    Tematy: Inbound Marketing, marketing, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa
  • Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    13:25 02.12.2015

    Wygląda na to, że w działach marketingu i PR po kryzysie przyszedł czas na złapanie oddechu. Ich zaangażowanie w sprzedaż niezmiennie pozostaje na wysokim poziomie, jednak nie dominuje już tak ich aktywności. Okazuje się również, że eksperymenty i innowacje nie są tym, co marketing i PR lubią najbardziej, a ewentualna znajomość globalnych ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: