eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › Black Friday
  • W Black Friday raczej nie oszczędziliśmy

    W Black Friday raczej nie oszczędziliśmy

    ... Black Friday. Black Friday – w dużej części sklepów internetowych – tylko w reklamie W ramach „Świątecznego barometru cenowego” eksperci Deloitte łącznie przeanalizowali 4,5 tys. cen produktów, które najczęściej wybieramy na prezenty dla najbliższych. Cena 71 proc. analizowanych produktów podczas Black Friday ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, zakupy, promocje, prezenty świąteczne
  • Black Friday - prawdziwe okazje czy ściema?

    Black Friday - prawdziwe okazje czy ściema?

    ... nie każdy sklep decyduje się na wzięcie udziału w wydarzeniu Black Friday, a nawet jeśli to robi, jego przeceny nie zawsze dotyczą wszystkich ... nie zabrakło produktów, gdzie cena wręcz wzrosła (jak w przypadku słuchawek JBL). Czy Black Friday i Cyber Monday to skuteczne działanie marketingowo-sprzedażowe? Można powiedzieć, że tak. Podobno działający ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, Czarny Piątek, wyprzedaże, handel
  • Black Friday kusi. Zadbaj o swój portfel

    Black Friday kusi. Zadbaj o swój portfel

    ... ostrzega Sadowski. Ewentualne pożyczki przemyśl pod kątem przyszłych wydatków Hasła promujące Black Friday zachęcają do zakupów i przekonują, że takie okazje prędko się nie ... przypadkach koszt jest nawet kilkukrotnie wyższy niż w przypadku najlepszych ofert. Black Friday kusi atrakcyjnymi okazjami. Decyzjami konsumentów w tym okresie kierują emocje. ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, wyprzedaże, promocje, budżet domowy
  • Black Friday a prawa konsumenta

    Black Friday a prawa konsumenta

    ... tej pokusie, sprawdźmy, czy promocja jest rzeczywiście dla nas korzystna. I pamiętajmy, że korzystając z zakupów okazyjnych, jako konsumenci mamy swoje prawa. Black Friday, czyli po polsku Czarny Piątek, to dzień wielkich wyprzedaży, które rozpoczynają sezon świąteczny. W USA to już tradycja, ale od kilku ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, prawa konsumenta, prawa konsumentów, ochrona konsumentów
  • Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?

    Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?

    ... rzeczywiste korzyści kupującym i sprzedającym czy to tylko chwyt marketingowy? Co wynika z analiz GfK? Badania GfK wykazały, że w wielu europejskich krajach Black Friday przynosi handlowcom znaczne profity. Na przykład w Wielkiej Brytanii w tygodniu z Czarnym Piątkiem konsumenci wydają więcej pieniędzy niż w tygodniu poprzedzającym Boże Narodzenie ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, Czarny Piątek, wyprzedaże, handel
  • Szara Sobota znacznie bezpieczniejsza niż Czarny Piątek

    Szara Sobota znacznie bezpieczniejsza niż Czarny Piątek

    ... ataków wykorzystujących popularne marki sprzedaży online oraz płatności spadła w roku 2016 z około 770 000 do 510 000. Coroczne wyprzedaże w czasie Black Friday i Cyber Monday przyciągają nie tylko rzesze klientów, chcących zrobić atrakcyjne cenowo zakupy, ale także cyberprzestępców, którzy wyłudzają ich dane finansowe ... WIĘCEJ

    Tematy: Szara Sobota, Czarny Piątek, Cyber Monday, Black Friday
  • Black Friday i Cyber Monday, czyli chroń się, kto może

    Black Friday i Cyber Monday, czyli chroń się, kto może

    ... nie wpadły w niepowołane ręce. Ostatni dzwonek przed Black Friday i Cyber Monday - O tym, że o bezpieczeństwo e-sklepu należy dbać przez cały rok, nie trzeba przypominać chyba żadnemu e-sprzedawcy. Szczególnie niebezpiecznym okresem jest czas przedświątecznego szału zakupowego oraz inicjatywy typu Black Friday i Cyber Monday – mówi Oleg Daroszewski ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, Cyber Monday, e-sklepy, ataki hakerów
  • Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?

    Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?

    ... coraz większą rzeszę amatorów również wśród polskich konsumentów. Obchodzony jest corocznie, w ostatni piątek listopada, dzień po amerykańskim Święcie Dziękczynienia. Na Black Friday warto się przygotować. Jak to zrobić? O czym powinien pamiętać sklep internetowy, który chciałby, aby słupki sprzedażowe pięły się w górę? Oto ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, promocje, jak zwiększyć sprzedaż, sklepy internetowe
  • Czy promocje i wyprzedaże faktycznie działają?

    Czy promocje i wyprzedaże faktycznie działają?

    Niemal 1/3 e-konsumentów zdecydowała się promocje i wyprzedaże, które oferowali sprzedawcy pod koniec minionego roku - wynika ze zrealizowanego przez KPMG raportu "Promocje oczami klienta – czy faktycznie działają?". Pomimo nieograniczonego wręcz dostępu do internetu aż 70% kupujących zdecydowało się na zakupy w sklepach stacjonarnych. Istotnym ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy w internecie, promocje, wyprzedaże, Black Friday
  • Jakie cyberzagrożenia znaleźliśmy pod choinką?

    Jakie cyberzagrożenia znaleźliśmy pod choinką?

    ... z obliczeń Kaspersky Lab. Taki wynik oznacza ponad 22-procentowy wzrost względem analogicznego okresu minionego roku. Największa aktywność cyberprzestępców widoczna była podczas Black Fribay, Cyber Monday oraz w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie. Nie jest to dużym zaskoczeniem - przedświąteczny szał zakupów to idealna wręcz okazja ... WIĘCEJ

    Tematy: szkodliwe oprogramowanie, Cyber Monday, Black Friday, Boże Narodzenie

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.