eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy internetowej
  • Disney: strategia rozwoju w Internecie

    Disney: strategia rozwoju w Internecie

    13:49 19.08.2006

    ... z firmą internetową. Wtedy też te dwie firmy będą dzielić się dochodami z reklamy. W chwili, gdy Disney nie wyklucza zawarcia porozumień dystrybucyjnych, pragnie on ... powiedział. Disney ma nadzieję na dalszy rozwój w 2007 roku, dzięki nowej stronie internetowej. Będzie ona zawierać więcej filmów i programów przeznaczonych dla społeczności. Planuje ... WIĘCEJ

    Tematy: Disney, e-commerce, sprzedaż online, Google
  • IAB opracuje standardy pay per click

    IAB opracuje standardy pay per click

    00:27 11.08.2006

    Kilka największych amerykańskich firm internetowych zapoczątkowało próby odbudowania zaufania do systemu reklamowego "opartego o klikanie", dzięki któremu ta branża zarabia najwięcej. Powszechne stały się obawy dotyczące oszustw i innych możliwych nadużyć tego systemu. Interactive Advertising Bureau, stowarzyszenie handlowe reprezentujące Google, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, pay per click, click fraud, fałszywe kliknięcia
  • Specjaliści od e-reklamy poszukiwani

    Specjaliści od e-reklamy poszukiwani

    09:26 31.07.2006

    ... pensje będą sukcesywnie wzrastać. – mówi Rafał Szychowski. Dobrą wiadomością dla zainteresowanych taką pracą jest informacja, że zapotrzebowanie na specjalistów ds., reklamy internetowej jest większe niż liczba tych specjalistów. A rynek ciągle będzie wzrastał...WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy internetowej, rynek pracy, praca w branży reklamowej, marketing i reklama
  • Reklama internetowa skierowana do dzieci

    Reklama internetowa skierowana do dzieci

    13:27 21.07.2006

    ... ilości czasu na interakcji z tego typu przekazem. Ponadto, niektóre strony rekrutują dzieci w celu reklamowania swoich produktów rówieśnikom. "Zasięg reklamy internetowej nie jest tak szeroki jak reklamy telewizyjnej, ale jest o wiele bardziej intensywny." - powiedziała Vicky Rideout, która nadzorowała badania. Według raportu, 73 proc. stron ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Internetowe oszustwa w pay-per-click

    Internetowe oszustwa w pay-per-click

    13:47 09.07.2006

    ... na przestrzeni kilku minionych lat". Przedstawiciel Microsoftu przedstawił oświadczenie, w którym czytamy: "Microsoft uznaje, że nieważne kliknięcia są poważnym problemem dla reklamy typu pay-per-click". Zarówno Google jak i Yahoo byli oskarżeni o fałszywe kliknięcia i obie sprawy zostały rozstrzygnięte. W ubiegłym tygodniu sąd wydał wstępną zgodę ... WIĘCEJ

    Tematy: click fraud, pay per click, rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online
  • Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online

    Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online

    12:29 04.07.2006

    ... przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej formy reklamy. W 2005 r. przeciętny dealer samochodowy wydał około 36 tys. dolarów na reklamę internetową, natomiast wśród większych dealerów, sprzedających rocznie ponad 750 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w motoryzacji, wydatki na reklamę w motoryzacji, wydatki na reklamę, kampanie reklamowe
  • Microsoft: 5 lat, żeby dogonić Google i Yahoo

    Microsoft: 5 lat, żeby dogonić Google i Yahoo

    11:46 15.05.2006

    ... i rywalami na rynku reklamy online. Przemawiając na uroczystym lunchu biznesowym, Ballmer powiedział, że nie cieszy się z tego, że przegrywa z dwoma liderami reklamy w sieci, ale ... usług takich jak e-mail, komunikatory, fora, którego celem jest szybko rozwijający się rynek reklam online. Forrester Research przewiduje, że wartość rynku reklam online ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online, Microsoft, Windows Vista
  • Reklama internetowa 2005 wg IAB

    Reklama internetowa 2005 wg IAB

    00:06 21.04.2006

    ... stanowiły już około 1 proc. całości obrotów detalicznych w Polsce. Rok 2005 - kolejny rok rozwoju reklamy internetowej w Polsce W 2005 roku polskie firmy znacznie zwiększyły wydatki na reklamę internetową. ... się do pułapu 300 mln zł. Główną zmianą na rynku reklamy internetowej w 2005 roku był wzrost znaczenia reklamodawców z branży FMCG (z 15 do ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek internetowy, reklama online, e-commerce, reklama internetowa
  • Reklama z probówki

    Reklama z probówki

    13:42 23.01.2006

    ... inwestycja jest wyzwaniem dla dominującej pozycji koncernu Google na rynku płatnych reklam, umieszczanych na różnych stronach najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej. Laboratorium w Pekinie zajmie się m.in. reklamami przeznaczonymi na rynek wielkoformatowych wyświetlaczy, czytników kodów kreskowych oraz płatnych usług wyszukiwania informacji.WIĘCEJ

    Tematy: reklama, Microsoft, rynek reklamy internetowej, MSN adCenter Incubation Lab
  • Reklama video coraz popularniejsza

    Reklama video coraz popularniejsza

    13:49 18.01.2006

    ... popularności tego typu reklam jest oczywiście rozwój szerokopasmowego dostępu do internetu. Zainteresowanie tego typu reklamą będzie sprawiało, że statyczne formy reklamy będą wyglądały bezbarwnie i mało atrakcyjne, więc reklamodawcy tym chętniej będą wybierać właśnie format video. Przewiduje się także wzrost udziałów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama video online, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa

poprzednia  

1 ... 3 4 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: