eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › reklama w sieci
  • Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.

    09:27 05.11.2019

    ... mediów społecznościowych. Duży wpływ na tempo, w jakim rozwija się rynek, nadal wywiera internetowa reklama wideo oraz reklama sprzedawana w modelu programmatic. Ogólny obraz rynku także nie uległ przemianie - liderką pozostaje reklama graficzna, która odpowiada za niemal połówkę tortu reklamowego online, marketing w wyszukiwarkach pozyskuje prawie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.

    11:13 28.08.2019

    ... w pierwszym kwartale bieżącego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o 9% rdr, osiągając tym samym pułap 1,1 mld zł. Dodatkowe, poparte badaniami Starcom, analizy ... , która zanotowała wzrost o 20%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o 35%), reklama w social media (+21%) oraz wideo online (+17%). Istotnej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?

    Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?

    10:52 05.08.2019

    ... wykorzystanie opcji artykułów natywnych. W tym przypadku celem artykułu nie jest reklama jako taka, ale budowanie pozytywnego wizerunku oraz ... reklamować się odpowiednio często i powtarzać nasze działania reklamowe z określoną częstotliwością. Jednorazowa reklama nawet w najlepszym czasie antenowym w telewizji, to strata pieniędzy. Bez powtarzalności ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.

    10:58 09.05.2019

    ... wartość przekroczyła rekordową granicę 1,2 mld zł przy dynamice wzrostu sięgającej 35%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o prawie 40%), wideo online (+32%) oraz reklama w social media (+22%). Branża reklamy internetowej nieustannie ewoluuje. Przejście z mediów cyfrowych na mobilne było przełomowym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018

    Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018

    10:56 05.03.2019

    ... trzech pierwszych kwartałach minionego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o niemal 400 mln zł, osiągając tym samym pułap 3 mld zł. ... , Cormedia, CS Group (częściowo szacowane), Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    13:48 28.02.2019

    ... branży budowlanej. Gdy wiemy już „kogo szukamy”, zastanówmy się w jakim miejscu w sieci najłatwiej będzie dotrzeć do tej właśnie grupy docelowej. Jeśli przykładowo ... teraz jakie warto dobrać narzędzia reklamowe w zależności od naszych celów. Reklama firmy – pozytywny wizerunek firmy i budowanie świadomości marki Budowanie świadomości marki, które ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016

    11:43 28.10.2016

    ... Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska. W pierwszym półroczu 2016 roku reklama cyfrowa utrzymała dwucyfrowy wzrost, dzięki czemu jej wartość osiągnęła ... , Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce 2015

    Rynek reklamy online w Polsce 2015

    09:59 09.05.2016

    ... oraz ogrom możliwości. Użytkownicy coraz więcej czasu spędzają w sieci przed ekranami swoich, coraz częściej mobilnych, urządzeń. To przekłada się oczywiście na strategie reklamodawców, którzy podążając za klientami wykorzystują w coraz większym stopniu możliwości jakie stwarza reklama interaktywna” – mówi. Ranking poszczególnych formatów w torcie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015

    12:07 11.01.2016

    ... tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 24% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 94%. Pozostałe formaty także ... , Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce 2014

    Rynek reklamy online w Polsce 2014

    11:29 08.04.2015

    ... wzrostu. – Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. Udział poszczególnych formatów w torcie reklamowym online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

 

1 2 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: