-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
00:50 25.02.2024
... się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W 2023 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 7% względem ... z kanału mobile. Jednocześnie w tym okresie udział reklamy mobilnej w przychodach z reklamy online przekroczył 51% i jest wyższy od ubiegłorocznego o 3,2 p.p. Z ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
08:50 27.11.2023
... reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszych trzech kwartałach 2023 r. rynek reklamy ... tym okresie udział reklamy mobilnej w przychodach z reklamy online przekracza 50% i jest wyższy od ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
08:31 28.08.2023
... wzrosła o 4,1 proc., czyli o niemal 87,9 mln zł. Wzrósł udział reklamy radiowej, kinowej i reklamy online w rynku reklamy. Sektorem z największym wolumenem wzrostu wydatków pozostaje sektor handel. SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym półroczu 2023 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 6,7% względem analogicznego okresu 2022 r. Aż jedenaście ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
09:35 25.05.2023
... w pierwszym kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2023 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 6,0 proc. względem analogicznego okresu ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy napędzany przez online
08:01 28.11.2022
... online wygenerowała budżet w wysokości ponad 3,4 mld zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 7,9%. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł blisko 45%. Wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
00:10 27.08.2022
... online wygenerowała budżet w wysokości ponad 2,3 mld zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 8,4%. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł niemal 45%. Wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy w telewizji o niemal 200 mln zł. Inwestycje w reklamę telewizyjną spadły o 1,6% i wyniosły ponad 2,1 mld zł, udział telewizji w rynku reklamy ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
08:40 30.05.2022
... online wygenerowała budżet w wysokości ponad 1 063 mln zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 9%. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł niemal 45%. Wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy w telewizji o 102,6 mln zł. Budżety telewizyjne wzrosły o 0,5% i wyniosły ponad 960 mln zł, udział telewizji w rynku reklamy ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
10:01 01.03.2022
... reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył ... reklamy online. Łącznie udział w rynku reklamy mediów telewizyjnych i digitalowych przekracza 85%. Udział reklamy radiowej jest stabilny i wynosi 7,4% (spadek o 0,1 p.p.). Udział reklamy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
00:35 10.11.2021
... się po zeszłorocznych stratach spowodowanych pandemią. SEM utrzymuje jedną trzecią tortu reklamowego online, a jego wartość nadal wzrasta dwucyfrowo. Wysoki indeks wciąż osiągają też wszystkie kluczowe kanały sprzedaży reklamy online: w modelu programmatic, w urządzeniach mobilnych oraz w mediach społecznościowych. Biorąc pod uwagę podział branżowy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
09:23 20.08.2021
... reklamę najwięcej? Jaki rodzaj reklamy pozyskuje najznaczniejszą część tortu reklamowego online Przed nami IAB AdEx ... rynek digitalowy wzrósł o 17%. W okresie tym ogólny obraz polskiej reklamy w internecie nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo) z prawie połową udziałów w torcie reklamowym online ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- e-commerce
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania internetu
- Microsoft
- rynek reklamy
- dostęp do internetu
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- marketing i reklama
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- e-reklama
- programmatic
- serwisy społecznościowe
- Internet w Polsce
- SEM
- reklama wideo