eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy online
  • Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku

    Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku

    00:50 25.02.2024

    ... się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W 2023 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 7% względem ... z kanału mobile. Jednocześnie w tym okresie udział reklamy mobilnej w przychodach z reklamy online przekroczył 51% i jest wyższy od ubiegłorocznego o 3,2 p.p. Z ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.

    Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.

    08:50 27.11.2023

    ... reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszych trzech kwartałach 2023 r. rynek reklamy ... tym okresie udział reklamy mobilnej w przychodach z reklamy online przekracza 50% i jest wyższy od ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość

    Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość

    08:31 28.08.2023

    ... wzrosła o 4,1 proc., czyli o niemal 87,9 mln zł. Wzrósł udział reklamy radiowej, kinowej i reklamy online w rynku reklamy. Sektorem z największym wolumenem wzrostu wydatków pozostaje sektor handel. SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym półroczu 2023 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 6,7% względem analogicznego okresu 2022 r. Aż jedenaście ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość

    Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość

    09:35 25.05.2023

    ... w pierwszym kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2023 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 6,0 proc. względem analogicznego okresu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy napędzany przez online

    Rynek reklamy napędzany przez online

    08:01 28.11.2022

    ... online wygenerowała budżet w wysokości ponad 3,4 mld zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 7,9%. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł blisko 45%. Wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?

    Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?

    00:10 27.08.2022

    ... online wygenerowała budżet w wysokości ponad 2,3 mld zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 8,4%. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł niemal 45%. Wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy w telewizji o niemal 200 mln zł. Inwestycje w reklamę telewizyjną spadły o 1,6% i wyniosły ponad 2,1 mld zł, udział telewizji w rynku reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?

    Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?

    08:40 30.05.2022

    ... online wygenerowała budżet w wysokości ponad 1 063 mln zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 9%. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł niemal 45%. Wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy w telewizji o 102,6 mln zł. Budżety telewizyjne wzrosły o 0,5% i wyniosły ponad 960 mln zł, udział telewizji w rynku reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

    Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

    10:01 01.03.2022

    ... reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył ... reklamy online. Łącznie udział w rynku reklamy mediów telewizyjnych i digitalowych przekracza 85%. Udział reklamy radiowej jest stabilny i wynosi 7,4% (spadek o 0,1 p.p.). Udział reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    00:35 10.11.2021

    ... się po zeszłorocznych stratach spowodowanych pandemią. SEM utrzymuje jedną trzecią tortu reklamowego online, a jego wartość nadal wzrasta dwucyfrowo. Wysoki indeks wciąż osiągają też wszystkie kluczowe kanały sprzedaży reklamy online: w modelu programmatic, w urządzeniach mobilnych oraz w mediach społecznościowych. Biorąc pod uwagę podział branżowy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje

    IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje

    09:23 20.08.2021

    ... reklamę najwięcej? Jaki rodzaj reklamy pozyskuje najznaczniejszą część tortu reklamowego online Przed nami IAB AdEx ... rynek digitalowy wzrósł o 17%. W okresie tym ogólny obraz polskiej reklamy w internecie nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo) z prawie połową udziałów w torcie reklamowym online ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

 

1 2 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: