eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w internecie
  • Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć

    Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć

    09:16 23.03.2021

    ... będzie zwiększać swoje wydatki na reklamę digital w latach 2019-2023 w tempie średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: rekama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat

    Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat

    09:22 08.03.2021

    ... 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% ... kwartał nieco ponad 1% spadku. W skali całego 2020 roku jedynie budżety reklamowe lokowane w internecie były wyższe w stosunku do 2019 roku o 4,6%, pozostałe media zdecydowanie bardziej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?

    IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?

    12:15 02.02.2021

    ... 5 mld zł. Ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal reklama graficzna (obejmująca formaty statyczne oraz wideo) z udziałem na poziomie 43%. ... wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online

    IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online

    10:17 16.11.2020

    ... Polska. Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamy online, oprócz marketingu w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo tych zmian ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii

    IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii

    11:31 30.04.2020

    ... 24 respondentów). Podmioty te raportują dane finansowe w badaniu IAB Polska/ PwC AdEx , będące podstawą do szacunków wartości polskiego rynku reklamy w internecie. Część wywiadów przeprowadzono także z reklamodawcami (21 wywiadów) oraz innymi firmami (14 respondentów) związanymi z ekosystemem komunikacji cyfrowej. Badanie zrealizowano na platformie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.

    09:27 05.11.2019

    ... nadal wywiera internetowa reklama wideo oraz reklama sprzedawana w modelu programmatic. Ogólny obraz rynku także nie uległ przemianie - liderką pozostaje reklama graficzna, która ... reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.

    11:13 28.08.2019

    ... mld zł. Dodatkowe, poparte badaniami Starcom, analizy, wskazują, że wydatki na działania marketingowe w internecie przewyższyły nakłady na reklamę telewizyjną. Zobacz, do jakich jeszcze wniosków ... wzrost o 20%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o 35%), reklama w social media (+21%) oraz wideo online (+ ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?

    Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?

    10:52 05.08.2019

    ... swój ośrodek w internecie? Skontaktuj się z nami i promuj swoją ofertę na eGospodarka.pl i Senior.pl. Pomożemy w wyborze najlepszych formatów i miejsc reklamowych. Przygotujemy i przeprowadzimy kampanię dostosowaną do Twoich potrzeb i wyznaczonych celów. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama
  • Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem

    Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem

    17:45 09.06.2019

    ... w internecie? Skontaktuj się z nami i promuj swoją firmę, produkty i usługi na eGospodarka.pl. Pomożemy w wyborze najlepszych formatów i miejsc reklamowych. Oferujemy kampanie display, mailingi, działania content marketingowe oraz skrojone na miarę akcje specjalne. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: remarketing, Google AdWords, marketing automation, spersonalizowana reklama
  • Jak reklamują się małe firmy?

    Jak reklamują się małe firmy?

    12:20 16.05.2019

    ... ale wśród nich wskazanie na promocję firmy przez Facebooka również nie przekracza 80%. Reklama w internecie, ale jaka? Na przestrzeni ostatniego roku 64% badanych przedsiębiorców inwestowało w reklamę w Internecie, z czego największą popularnością cieszyły się reklamy w mediach społecznościowych (75%), pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej (59 ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja marki, małe firmy, działania marketingowe, reklama w internecie

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10 ... 14

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: