-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
09:03 05.05.2021
... zakończyły się dobrym wynikiem +6% i to pomimo tego, że w marcu reklama online zanotowała delikatny spadek. W drugim kwartale jednak kanał cyfrowy, podobnie ... (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
09:16 23.03.2021
... będzie zwiększać swoje wydatki na reklamę digital w latach 2019-2023 w tempie średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy ...
Tematy: rekama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
09:22 08.03.2021
... zaobserwowaliśmy wzrost, dzięki dużym wydatkom PKN Orlen. KANAŁY KOMUNIKACJI Po dwunastu miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% oraz 9,5%, zaś dzienniki i magazyny 29,6% i 37,4%. Najsilniejszą ujemną dynamikę ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Jak rozliczyć podatek od prowadzenia bloga/vloga?
10:59 25.02.2021
Prowadzenie vlogów, blogów, kont w mediach społecznościowych, serwisach internetowych bądź innej działalności internetowej coraz częściej staje się źródłem dużych zarobków, głównie wśród młodych ludzi. Muszą oni jednak pamiętać, że w większości przypadków zyskiem należy podzielić się z fiskusem. Eksperci KPMG w Polsce komentują w jaki sposób ...
Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa -
Czy reklamy znikną z powodu nowej daniny?
00:35 09.02.2021
... ponownie dosyć arbitralnie podchodzi się do pewnych kategorii produktów, traktując je nieproporcjonalnie w stosunku do innych. W uzasadnieniu brakuje wytłumaczenia, dlaczego właśnie reklama tych produktów ma wiązać się z wyższą składką. Motywów można się jedynie domyślać – dodaje dr Uchańska. W projekcie wskazano zasady obliczania składki ...
Tematy: reklamy, reklama, reklama tradycyjna, reklama internetowa -
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
12:15 02.02.2021
... wartość rynku reklamowego online wzrosła o 1%, by przekroczyć rekordową granicę 5 mld zł. Ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal reklama graficzna (obejmująca formaty statyczne oraz wideo) z udziałem na poziomie 43%. Marketing w wyszukiwarkach, który zanotował dość wysoki indeks wzrostu, istotnie nadrobił ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
10:17 16.11.2020
... Polska. Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamy online, oprócz marketingu w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo tych zmian ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada
10:54 14.10.2020
... spadek. Podobna sytuacja miała miejsce również w Europie. Spadków nie uniknęła również reklama wideo. Po wzroście w pierwszej połowie roku, w III kwartale wskaźniki widoczności reklam ... w jakości i efektywności reklamy mogą być bardzo duże w zależności od tego gdzie dana reklama wideo jest wyświetlana. Różnic tych nie można zidentyfikować, obserwując ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
11:07 14.07.2020
... , że najczęściej problemem jest nieoptymalne pozycjonowanie. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
11:31 30.04.2020
Wybuch pandemii dotknął wszystkie dziedziny życia i gospodarki. Rynek reklamy w internecie nie jest pod tym względem żadnym wyjątkiem. Negatywne skutki COVID-19 odczuwa zdecydowana większość (87%) firm z branży. Co więcej, jeśli koronawirus nadal będzie się rozprzestrzeniał, to co piąta z nich najprawdopodobniej zniknie z rynku jeszcze w tym roku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- social media
- media społecznościowe
- spam
- ataki internetowe