eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama internetowa
  • 5 grzechów głównych w e-marketingu

    5 grzechów głównych w e-marketingu

    00:46 23.05.2015

    ... kampanii reklamy osobistej – nawet 1 proc., w zależności od branży. Oznacza to, że reklama osobista ma ponad dwukrotnie większą klikalność od „zwykłej” reklamy! Grzech drugi – masowa ... imionami. Podobnie powinno postępować się w internecie – klient lubi czuć, że dana reklama jest skierowana właśnie do niego, np. gdy otrzymuje zniżkę z okazji urodzin ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie
  • Reklama osobista – zabójca spamu

    Reklama osobista – zabójca spamu

    12:59 29.04.2015

    ... informacje na nasz temat trafiają do reklamodawców. Tradycyjna reklama internetowa wyświetlana jest zazwyczaj każdemu użytkownikowi sieci. Inaczej jest w przypadku reklamy osobistej. Model zakupu reklamy oparty na systemie aukcyjnym, czyli Real-Time Bidding oznacza, że reklama dociera w czasie rzeczywistym do konkretnego internauty. – W tym modelu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online
  • Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.

    Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.

    11:00 21.04.2015

    ... nakładów – 21% (ponad 38 milionów złotych) – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota nieznacznie wyższa niż w 2013 roku. Firmy lokowały największe ... (3%). Po 2% firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety i radio, a 3% kosztowała reklama kinowa. Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie reklamowym ... WIĘCEJ

    Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Landing page: mała litera przyciąga uwagę

    Landing page: mała litera przyciąga uwagę

    14:26 20.04.2015

    Dlaczego nazwy lotnisk, ulic i drogowskazy z nazwami miast na autostradach pisane są małymi literami? Warto wiedzieć, bo takie same zasady obowiązują na landing pages, których celem jest zbieranie leadów. Na landing page trafiają użytkownicy, którzy wskutek działań marketingowych wykonali określoną czynność, np. kliknęli w baner, link sponsorowany ... WIĘCEJ

    Tematy: landing page, landing pages, marketing, marketing internetowy
  • Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    15:11 13.04.2015

    ... kliknięcia/mc), a „zumbą” – mieszkańcy Krakowa (800 wyświetleń i 239 prognozowanych kliknięć/mc). W Gdańsku warto promować „nordic-walking”, którego reklama może być wyświetlona 825 osobom i kliknięta przez 342 potencjalnych klientów. Reklama doprecyzowana geograficznie Na koniec specjaliści z Blink.pl sprawdzili, jak będą kształtować się ceny za ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing
  • Rynek reklamy online w Polsce 2014

    Rynek reklamy online w Polsce 2014

    11:29 08.04.2015

    ... wzrostu. – Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. Udział poszczególnych formatów w torcie reklamowym online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama w Internecie na ryczałcie ewidencjonowanym

    Reklama w Internecie na ryczałcie ewidencjonowanym

    13:47 26.01.2015

    ... internetowej, na zlecenie podmiotu trzeciego (reklamodawcy) jego bannery, czy inne materiały promujące, jak też linki do strony internetowej reklamodawcy. Taka reklama jest wyświetlana każdemu użytkownikowi, który odwiedzi stronę znajdującą się na danej domenie. Na stronie internetowej może być zamieszczanych wiele reklam ... WIĘCEJ

    Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa
  • Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM

    Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM

    00:55 14.01.2015

    ... Liczą się ludzie były zdecydowanie gorzej oceniane na wszystkich wymiarach wizerunkowych, poza wymiarem istotności (przekazuje ważne informacje). Reklama mBanku dostrzeżona została przez 29% internautów i oceniona jako reklama zrozumiała i przekazująca ważne informacje, podczas gdy kampania ING – mająca wsparcie pozostałych mediów – jako zrozumiała ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, reklama internetowa, reklama mobilna, reklama
  • YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.

    YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.

    13:43 13.01.2015

    ... Polska (kampania AdWords), Serce i Rozum (Pięcioraczki i Powrót do Szkoły). Wysoko w rankingu znalazły się również kampanie PZU (Wybierz najmocniejszą cechę Thora), reklama kredytut hipotecznego Eurobank (Piotr Adamczyk na joggingu) oraz kampania Avon Polska i E. Wedel. Informacje o badaniu W badaniu uwzględnione zostały tylko kanały, które ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, marki, najpopularniejsze marki, badania internautów
  • Reklama online - trendy 2015

    Reklama online - trendy 2015

    00:22 01.01.2015

    ... precyzyjnie dobierać przekaz reklamowy do konkretnego klienta. Nie będzie już potrzeby dzielenia ich na określone grupy, a reklama będzie dopasowana do zainteresowań i faktycznych potrzeb konkretnego konsumenta. Reklama osobista pozwoli również na zwiększanie lojalności obecnych klientów. Jego zdaniem, firmy mogą w ten sposób nie tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama online, reklama internetowa

poprzednia  

1 ... 9 10 11 ... 20 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: