eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama internetowa
  • Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK

    Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK

    14:14 26.09.2008

    ... do innej strony? Tracisz czas i pieniądze na instalację programów mających cię przed nią uchronić? Internetowa reklama bywa uciążliwa - UOKiK i Ministerstwo Infrastruktury sprawdziły blisko 200 stron w sieci. Reklama internetowa jest jednym z narzędzi służących przesyłaniu informacji marketingowych i pozyskiwaniu klientów – wzrost wydatków na ten ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy internetowe, reklama w internecie, reklama internetowa, reklama pop-up
  • NetSprint: reklama kontekstowa na Litwie

    NetSprint: reklama kontekstowa na Litwie

    14:01 08.09.2008

    ... CTR (stosunek liczby kliknięć do ogólnej liczby wyświetleń). Iloczyn wszystkich tych parametrów decyduje, na jakim serwisie i w jakiej kolejności pojawi się reklama. Dzięki temu reklamodawcy mogą precyzyjnie kierować przekaz do odpowiednich grup docelowych. Jednocześnie funkcjonalności systemu zapewniają pełną kontrolę nad wydatkami oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama internetowa, netsprint, NetSprint Adserver
  • UOKiK: MIH Internet przejmie Tradus

    UOKiK: MIH Internet przejmie Tradus

    01:07 20.02.2008

    Prezes UOKiK Marek Niechciał wydał zgodę na przejęcie przez MIH Internet kontroli nad spółką Tradus. Oba przedsiębiorstwa działają w branży reklamy internetowej. Postępowanie zostało wszczęte w grudniu 2007 roku na wniosek MIH Internet – nowo utworzonej spółki należącej do Grupy Naspers, która w 2007 roku nabyła akcje Gadu-Gadu. Tradus zajmuje się ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, MIH Internet, Tradus, rynek reklamy internetowej
  • Reklama pop-up bez krzyżyka najskuteczniejsza

    Reklama pop-up bez krzyżyka najskuteczniejsza

    00:44 29.10.2007

    ... i agencja interaktywna Insignia wraz z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego przeprowadziły na grupie 94 osób w wieku licealnym badania psychologiczne "Reklama w internecie - ocena reklamy i produktu w kontekście mechanizmu reaktancji". Wyniki w wielu punktach okazały się zaskakujące. W badaniu przeanalizowano zależności pomiędzy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama pop-up, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

    Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna

    01:34 13.10.2007

    Globalne badanie Nielsena wykazało, że reklamy tradycyjne są uważane za najbardziej wiarygodne i pozostawiają daleko w tyle reklamy internetowe. 63 proc. badanych ufa reklamom pojawiającym się w prasie, a 56 proc. - spotom telewizyjnym. Najbardziej wiarygodnym formatem reklamy online okazały się reklamy w wyszukiwarkach. Ufa im 34 proc. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, reklama tradycyjna
  • Product placement w Internecie

    Product placement w Internecie

    11:43 09.10.2007

    W Internecie można spotkać serwisy, które zarabiają na product placement pisząc o... product placement. Portale takie jak SeenON! czy StarStyle informują o ubraniach, akcesoriach, meblach i gadżetach, które "wystąpiły" w filmach i serialach telewizyjnych. Strony są sponsorowane m.in. przez marki, których produktów użyto w filmach. Według firmy PQ ... WIĘCEJ

    Tematy: product placement, reklama w internecie, marki, reklama internetowa
  • Rynek reklamy: spada udział telewizji

    Rynek reklamy: spada udział telewizji

    01:31 07.10.2007

    Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy
  • Reklama behawioralna skuteczniejsza niż kontekstowa

    Reklama behawioralna skuteczniejsza niż kontekstowa

    11:56 20.09.2007

    Z badań JupiterResearch wynika, że internauci są bardziej podatni na targetowanie behawioralne niż kontekstowe. Badanie ujawnia, że w niektórych kategoriach targetowanie behawioralne daje lepsze rezultaty nawet o 22 proc. Okazuje się również, że odbiorcy reklam behawioralnych są bardziej wartościową grupą konsumentów niż odbiorcy reklam ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama internetowa, reklama behawioralna, reklama w internecie
  • Reklama rich media skuteczna w rozrywce

    Reklama rich media skuteczna w rozrywce

    00:49 19.09.2007

    ... udaje się z powodzeniem wypromować grę wideo czy premierę DVD, wypełnić do ostatniego miejsca salę kinową czy podnieść oglądalność programu telewizyjnego. Reklama rich media staje się dla coraz większej liczby reklamodawców związanych z rozrywką synonimem sukcesu w kampanii prowadzonej online. PointRoll zwraca uwagę, że ... WIĘCEJ

    Tematy: rich media, reklama internetowa, formy reklamy, reklama online
  • Płatne reklamy użytkowników MySpace

    Płatne reklamy użytkowników MySpace

    11:29 04.09.2007

    Ruport Murdoch wyznaczył sobie kolejny ambitny cel. Zamierza znacznie zwiększyć dochód z serwisu MySpace i chce to osiągnąć pozwalając użytkownikom na zamieszczanie w nim własnych reklam. MySpace czerpie zysk głównie ze sprzedaży reklam, zarabia też na muzyce sprzedawanej przez iTunes i Snocap. W roku podatkowym, który zakończył się w czerwcu, na ... WIĘCEJ

    Tematy: MySpace, reklama internetowa, reklama w internecie

poprzednia  

1 ... 10 ... 19 20 21 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: