eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › media cyfrowe
  • Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową

    Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową

    12:59 11.09.2023

    ... rok z rzędu są wydarzenia sponsorowane - wynika z raportu Kantar Media Reactions 2023. Raport Kantar Media Reactions 2023 opisuje nastawienie konsumentów i marketerów do platform ... , w tym reklamy kinowe, reklamy w punktach sprzedaży i poza domem (analogowe i cyfrowe). Badanie ujawniło znaczny kontrast między tym, jakie kanały preferują marketerzy, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklamy, marketing, influencer marketing
  • Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?

    Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?

    09:50 15.11.2022

    ... z rzędu dominują platformy reklamowe offline działające „w realu”. Jeśli chodzi o media cyfrowe, preferowanym formatem reklam stały się treści dostarczane przez influencerów, ... jest Allegro. Planowane wydatki na reklamę Według przewidywań wydatki na media cyfrowe w 2023 roku będą nadal rosły. Wideo online, streaming wideo i reklamy typu story ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, jak podnieść sprzedaż, influencer marketing
  • Rynek reklamy w czasie pandemii. Ofensywa marketerów?

    Rynek reklamy w czasie pandemii. Ofensywa marketerów?

    09:56 23.04.2020

    Niespodziewany wybuch pandemii sprawił, że spora rzesza Polaków pozostała w domach. To w oczywisty sposób przełożyło się na konsumpcję mediów. Które z nich dominowały? Czy w czasie przymusowej izolacji spędzamy czas przed telewizorem, czy raczej przed komputerem? Przed nami wyniki analizy opracowanej przez firmę Gemius. Jej podstawą były dane z ... WIĘCEJ

    Tematy: media tradycyjne, media cyfrowe, telewizja, radio
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018

    10:12 27.12.2017

    ... media jako dylemat – jak wydać 100 milionów: W mijającym roku większość reklamodawców zaczęła ponownie zastanawiać się nad inwestycjami w media cyfrowe ... WIĘCEJ

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016

    00:15 17.01.2016

    ... cyfrowych i w zachowaniach konsumentów pozwalają marketerom połączyć te dwa światy po raz pierwszy – zauważył Duncan Southgate, Global Brand Director odpowiedzialny za media cyfrowe w Millward Brown. – Przewidujemy, że w roku 2016 reklamodawcy będą nakładać konteksty marketingowe na mapę podróży konsumenta, tworząc zintegrowaną całość, dzięki czemu ... WIĘCEJ

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015

    11:48 03.02.2015

    ... na ekranie urządzeń przenośnych pojawiła się reklama o komplementarnym charakterze. Cyfrowe mediaplany oparte na synchronizacji czasowej bazują na technologii „nasłuchu” – pozwala ... marki Coca Cola następująca po reklamie telewizyjnej marki Smirnoff. Dla media planerów i media buyerów jest to ekscytujący czas zmian, a prawdziwe skutki tej ... WIĘCEJ

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014

    12:21 27.01.2014

    ... opracowanego przez Millward Brown główne trendy, z jakimi spotkają się w bieżącym roku media tradycyjne i cyfrowe. 1. UNIEZALEŻNIENIE SIĘ OD TYPU EKRANU – MATERIAŁY WIDEO JAKO „PŁYNNY” ... , mając przy sobie urządzenia cyfrowe i mobilne, a głównym kanałem interakcji z treściami oglądanymi w telewizji stają się media społecznościowe. W mijającym roku ... WIĘCEJ

    Tematy: media tradycyjne, media cyfrowe, media społecznościowe, Twitter
  • Media cyfrowe - trendy na 2012 rok

    Media cyfrowe - trendy na 2012 rok

    10:44 13.12.2011

    ... znaczący krok naprzód w porównaniu ze stosowanymi obecnie systemami bazującymi na kliknięciach. W nadchodzącym roku wpływ tych zmian będzie odczuwalny w całej branży. Media buyerzy będą inwestować znaczne środki w platformy popytowe i przyzwyczajać się do reagowania na analizy bazujące na danych gromadzonych w czasie rzeczywistym. Podmioty ... WIĘCEJ

    Tematy: media cyfrowe, reklama online, virtual togetherness, gamification


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: