eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › YouTube
  • Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki

    Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki

    ... Nivea i Axe, a wydawcą, który niepodzielnie królował pod względem dotarcia, był YouTube. Latem pokazujemy zdecydowane więcej ciała, nie jest zatem niczym zaskakującym, że ... Axe (prawie 12 proc. i 9,8 mln wyświetleń). YouTube w czołówce wydawców Wydawcą, który najczęściej promował kosmetyki, był w lipcu był YouTube (dotarcie na poziomie 24 proc., ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa
  • "Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?

    "Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?

    ... internauty. Trójkę największych wydawców tej branży zamyka Grupa Interia.pl z dotarciem do 6 proc. użytkowników i 5,4 mln odtworzeń. Zachodni sąsiedzi wybierają podobnie Youtube.com jest także liderem w zestawieniu najpopularniejszych wydawców dla niemieckiego rynku reklamy wideo online branży turystycznej. W serwisie należącym do Google’a kreacje ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa
  • Reklama wideo z piwem w roli głównej

    Reklama wideo z piwem w roli głównej

    ... liczby potencjalnych klientów dzięki spotom na stronie Facebook.com - oglądało je tam 5,8 mln osób. Podobną widownię miały reklamy wideo w serwisie Youtube.com, gdzie wyświetliły się 5,6 mln internautów. Na trzecim miejscu pod względem liczby oglądających znalazły się serwisy grupy Onet - RASP, w których ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa
  • Która reklama wideo przykuwa uwagę?

    Która reklama wideo przykuwa uwagę?

    ... on jednej ze swoich największych konkurentek - materiały Biedronki odtworzono 13,3 mln razy. Facebook i YouTube reklamują najczęściej Spoty sklepów i sieci handlowych docierały do oglądających przede wszystkim poprzez Facebooka i YouTube’a. W tych serwisach reklama wideo analizowanej branży była oglądana najczęściej. Na stronie Facebook.com reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa
  • Telewizja vs video online. Dwie różne widownie?

    Telewizja vs video online. Dwie różne widownie?

    ... od telewizyjnego mainstreamu wśród internautów. Z drugiej strony wskazuje to na to, że warto, aby telewizja publiczna zintensyfikowała swoje działania interaktywne/digitalowe. Youtube wg deklaracji korzystania z serwisów video (dane IRCenter) jest wykorzystywany przez 51% internautów; w tym samym czasie Megapanel PBI/Gemius podawał 72% zasięgu ... WIĘCEJ

    Tematy: video online, wiedo w internecie, VOD, YouTube
  • Kto ogląda reklamy wideo banków?

    Kto ogląda reklamy wideo banków?

    Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. W czwartym kwartale minionego roku spoty wyemitowane tylko przez banki doczekały się przeszło 153 mln wyświetleń. Najczęściej oglądano je na Facebooku, YouTubie oraz na serwisach należących do Grupy Wirtualna Polska. Przeszło połowa materiałów promowała tylko trzy marki: ING Bank Śląski ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa
  • Wideo w sieci, czyli mobile i frustracja

    Wideo w sieci, czyli mobile i frustracja

    ... w USA zwiększyły się o ponad 60 procent w stosunku do roku 2012 – od 13$ do 20$ miesięcznie 40 procent respondentów codziennie korzysta z YouTube; aż 10 procent pytanych przyznaje, że korzysta z niego ponad trzy godziny dziennie Zeynep Ahmet, Senior Advisor, Ericsson ConsumerLab: „Na podstawie ... WIĘCEJ

    Tematy: wideo w Internecie, YouTube, Internet, serwisy wideo
  • Video online. Co i gdzie oglądamy?

    Video online. Co i gdzie oglądamy?

    ... . Średni czas korzystania z tych aplikacji nie jest jednak imponujący: 13min – Youtube i 10min – Facebook. Z tego wniosek, że za ich pośrednictwem oglądamy raczej teledyski i ... I co to wszystko znaczy? Zasięgi na video to przede wszystkim domena Youtube i Facebooka. Na pewno warto przemyśleć targetowanie reklam na czas: dojazdu do/z pracy/szkoły i ... WIĘCEJ

    Tematy: video online, VOD, YouTube, filmy w internecie
  • Najpopularniejsi polscy vlogerzy 2015: przetasowania w czołówce

    Najpopularniejsi polscy vlogerzy 2015: przetasowania w czołówce

    ... CeZik. Zdecydowana większość materiałów, które nawiązywały do vblogów, pochodziła z internetu. Drugim najpopularniejszym źródłem okazała się prasa, a następnie radio i telewizja. YouTube’rów nie brakowało także na okładkach czasopism. Najczęściej dziennikarze informowali na czołówkach o kanałach donGURALesko, AbstrachujeTV i SA Wardęga. Teksty na ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, vlogi, monitoring mediów, DonGURALesko
  • YouTube przez 3h dziennie - tak wygląda dzień nastolatka

    YouTube przez 3h dziennie - tak wygląda dzień nastolatka

    ... . Pierwsze pokolenie internetu, nazwane „digital natives” spędza swój wolny czas w inny sposób. Zaledwie dziewięć procent dzisiejszych 30-34-latków przyznało że korzysta z YouTube przynajmniej trzy godziny dziennie. Dzisiejszych nastolatków często opisuje się jako „streaming natives” – to uzasadnione: czterdzieści sześć procent z nich spędza na ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, serwisy wideo, wideo w sieci, video online

 

1 2 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.