eGospodarka.pl
wiadomość od św. Mikołaja

eGospodarka.plTematy › YouTube
  • YouTube i Netflix, czyli wakacje dzieci

    YouTube i Netflix, czyli wakacje dzieci

    11:14 06.09.2018

    ... oglądały filmy i słuchały muzyki niż korzystały z mediów społecznościowych. Według badania młodzi użytkownicy spędzili najwięcej czasu, oglądając kanały w serwisie YouTube — w szczególności zwiększonym zainteresowaniem cieszył się youtuber PewDiePie. Dzieci oglądały również liczne seriale telewizyjne w serwisie Netflix, najmłodsi preferowali kanały ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, Netflix, video online, Internet
  • YouTube angażuje bardziej niż Facebook

    YouTube angażuje bardziej niż Facebook

    11:20 18.05.2018

    ... subskrybentów, wyniósł w przypadku Facebooka niecałe 12%, na YouTube ponad 25%. Co to oznacza dla marketerów? YouTube to nie tylko platforma wideo, ale również kanał ... zasięgi. Facebook coraz bardziej ogranicza dotarcie postów na fanpage’ach, a na YouTube twórcy coraz chętniej korzystają z zakładki “Społeczności”. Dodatkowym elementem, który sprzyja ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, YouTube, Facebook, zachowania konsumentów
  • PlushABO: ekstra pakiet 10 GB na YouTube

    PlushABO: ekstra pakiet 10 GB na YouTube

    13:25 24.04.2018

    ... dodatkowy PAKIET VIDEO ekstra, czyli 10 GB na przesyłanie i odbieranie danych w ramach serwisu YouTube. PlushABO za 25 zł to rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i ... natomiast w ABO na czas oznaczony przez pierwsze trzy okresy rozliczeniowe transfer na YouTube nie pomniejsza limitu danych, a pakiet 10 GB jest aktywny od kolejnego okresu ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, PlushABO, Plush
  • Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki

    Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki

    13:06 11.09.2017

    ... Nivea i Axe, a wydawcą, który niepodzielnie królował pod względem dotarcia, był YouTube. Latem pokazujemy zdecydowane więcej ciała, nie jest zatem niczym zaskakującym, że ... Axe (prawie 12 proc. i 9,8 mln wyświetleń). YouTube w czołówce wydawców Wydawcą, który najczęściej promował kosmetyki, był w lipcu był YouTube (dotarcie na poziomie 24 proc., ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa
  • "Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?

    "Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?

    12:50 03.08.2017

    ... internauty. Trójkę największych wydawców tej branży zamyka Grupa Interia.pl z dotarciem do 6 proc. użytkowników i 5,4 mln odtworzeń. Zachodni sąsiedzi wybierają podobnie Youtube.com jest także liderem w zestawieniu najpopularniejszych wydawców dla niemieckiego rynku reklamy wideo online branży turystycznej. W serwisie należącym do Google’a kreacje ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa
  • Reklama wideo z piwem w roli głównej

    Reklama wideo z piwem w roli głównej

    10:31 05.07.2017

    ... liczby potencjalnych klientów dzięki spotom na stronie Facebook.com - oglądało je tam 5,8 mln osób. Podobną widownię miały reklamy wideo w serwisie Youtube.com, gdzie wyświetliły się 5,6 mln internautów. Na trzecim miejscu pod względem liczby oglądających znalazły się serwisy grupy Onet - RASP, w których ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa
  • Która reklama wideo przykuwa uwagę?

    Która reklama wideo przykuwa uwagę?

    14:42 13.06.2017

    ... on jednej ze swoich największych konkurentek - materiały Biedronki odtworzono 13,3 mln razy. Facebook i YouTube reklamują najczęściej Spoty sklepów i sieci handlowych docierały do oglądających przede wszystkim poprzez Facebooka i YouTube’a. W tych serwisach reklama wideo analizowanej branży była oglądana najczęściej. Na stronie Facebook.com reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa
  • Telewizja vs video online. Dwie różne widownie?

    Telewizja vs video online. Dwie różne widownie?

    12:06 12.04.2017

    ... od telewizyjnego mainstreamu wśród internautów. Z drugiej strony wskazuje to na to, że warto, aby telewizja publiczna zintensyfikowała swoje działania interaktywne/digitalowe. Youtube wg deklaracji korzystania z serwisów video (dane IRCenter) jest wykorzystywany przez 51% internautów; w tym samym czasie Megapanel PBI/Gemius podawał 72% zasięgu ... WIĘCEJ

    Tematy: video online, wiedo w internecie, VOD, YouTube
  • Kto ogląda reklamy wideo banków?

    Kto ogląda reklamy wideo banków?

    00:44 26.03.2017

    Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. W czwartym kwartale minionego roku spoty wyemitowane tylko przez banki doczekały się przeszło 153 mln wyświetleń. Najczęściej oglądano je na Facebooku, YouTubie oraz na serwisach należących do Grupy Wirtualna Polska. Przeszło połowa materiałów promowała tylko trzy marki: ING Bank Śląski ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa
  • Wideo w sieci, czyli mobile i frustracja

    Wideo w sieci, czyli mobile i frustracja

    10:33 07.11.2016

    ... w USA zwiększyły się o ponad 60 procent w stosunku do roku 2012 – od 13$ do 20$ miesięcznie 40 procent respondentów codziennie korzysta z YouTube; aż 10 procent pytanych przyznaje, że korzysta z niego ponad trzy godziny dziennie Zeynep Ahmet, Senior Advisor, Ericsson ConsumerLab: „Na podstawie ... WIĘCEJ

    Tematy: wideo w Internecie, YouTube, Internet, serwisy wideo

 

1 2 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.