eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marketing społecznościowy
  • Facebook czeka na pośredników nieruchomości

    Facebook czeka na pośredników nieruchomości

    00:50 17.08.2019

    Niemal co czwarty agent nieruchomości nie korzysta w swojej pracy z mediów społecznościowych. 65% pośredników nie prowadzi żadnych kampanii w social mediach. Poza ich zasięgiem pozostaje więc ponad 20 milionów użytkowników facebooka – wynika z badania przeprowadzonego przez Domiportę. Ponad 25 tysięcy – tylu licencjonowanych agentów figuruje w ... WIĘCEJ

    Tematy: obrót nieruchomościami, marketing społecznościowy, social marketing, agenci nieruchomości
  • Snapchat w rękach e-commerce

    Snapchat w rękach e-commerce

    10:41 08.10.2015

    Niezauważalnie, niemalże z dnia na dzień Facebook i Twitter stały się przestarzałe. Tworzenie wirtualnych pamiętników, w których wydarzenia, zdjęcia i refleksje zostają na stałe wyryte na społecznościowym „wallu”, przestało odpowiadać coraz bardziej dynamicznym, młodym pokoleniom. Dla tych, którzy nie przypominają sobie czasów sprzed Internetu, ... WIĘCEJ

    Tematy: snapchat, media społecznościowe, marketing społecznościowy, sklepy internetowego
  • Marketing: nowoczesne technologie to konieczność

    Marketing: nowoczesne technologie to konieczność

    11:02 23.07.2013

    ... , inwestuje mniej niż 5% posiadanych budżetów w oparte na technologii usprawnienia procesów marketingowych. W prowadzonym przez firmę Teradata eCircle badaniu “The Data-Driven Marketing Survey 2013, Europe” wzięło udział ponad 1,1 tys. specjalistów ds. marketingu różnych szczebli – począwszy na dyrektorach działów marketingu i osobach podejmujących ... WIĘCEJ

    Tematy: nowoczesne technologie, marketing, social media, działania marketingowe
  • Marki odzieżowe w social media

    Marki odzieżowe w social media

    10:29 02.07.2013

    ... produktach i samych markach. Typy źródeł Najpopularniejszymi typami mediów, które uwzględniono w badaniu były mikroblogi, fora internetowe oraz portal społecznościowy Facebook. Znaczny udział procentowy posiadają również blogi i serwisy informacyjne. Popularność Najwięcej wzmianek zanotowano w kontekstach trzech z pięciu marek należących ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, media społecznościowe, marketing społecznościowy, marki odzieżowe
  • Czym jest branded content?

    Czym jest branded content?

    10:33 28.12.2012

    ... przez samych użytkowników. Wystarczy tylko dać im do tego powód i odpowiednie miejsce (takie, jak dedykowany serwis społecznościowy czy aplikacja konkursowa). Oprócz dystrybucji w społecznościówkach content marketing zapewni także lepszą widoczność w wyszukiwarce. Mierz, optymalizuj i reaguj na zmiany Bez odpowiedniego pomiaru nie jesteśmy w stanie ... WIĘCEJ

    Tematy: branded content, content marketing, marketing internetowy, marketing społecznościowy
  • Polscy internauci a konkursy na Facebooku

    Polscy internauci a konkursy na Facebooku

    00:20 15.11.2012

    Tylko 4% posiadaczy konta na Facebooku potrafi wskazać, w jakim konkursie wzięło ostatnio udział. Ponad jedna trzecia (36%) tego nie pamięta, a większość w ogóle nigdy nie bierze udziału w takich konkursach - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). W opinii ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing internetowy, marketing społecznościowy, Facebook, budowanie marki
  • Marki w social media

    Marki w social media

    11:31 11.09.2012

    Z serwisów społecznościowych korzysta już prawie każdy internauta. Tak duża grupa ludzi siłą rzeczy nie może być jednorodna. Jacy są użytkownicy spędzający czas na portalach social media? Jak się zachowują i jakimi wartościami się kierują przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Na te pytania odpowiada raport "Marki w serwisach społecznościowych", ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing social media, działania marketingowe, strategia marketingowa, kampanie marketingowe
  • Social media a B2B

    Social media a B2B

    12:05 25.07.2012

    ... tak prawdziwa. Dowodzą tego badania HiveFire „The Future of B2B Marketing: Content Marketing” opublikowane przez serwis eMarketer.com. 82 proc. amerykańskich specjalistów wykorzystuje marketing oparty na różnych treściach. Na drugim miejscu znalazł się marketing w wyszukiwarkach z wynikiem tylko 70 proc. Jaki typ kontentu najbardziej ceni ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, social media, B2B, marketing społecznościowy
  • Social media jako narzędzie marketingowe

    Social media jako narzędzie marketingowe

    10:46 28.07.2011

    ... dotychczasowych trendów, przeprowadzonej przez serwis wynika, że do sierpnia największy portal społecznościowy świata powinien przejąć fotel lidera również w Polsce. Tymczasem ... nią zabiegać. Do tego celu najlepiej - zdaniem osób odpowiedzialnych w polskich firmach za marketing - nadaje się Facebook, który lidera rodzimych społeczności, czyli NK.pl na ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing
  • Firmy doceniają marketing społecznościowy

    Firmy doceniają marketing społecznościowy

    10:51 09.06.2011

    Serwisy społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji dla firm na całym świecie. Jak wskazuje badanie przeprowadzone przez firmę Regus, ich znaczenie rośnie z roku na rok. Wyniki badania wykazały, że zarówno polscy (88%), jak i światowi (74%) przedsiębiorcy uważają, iż uwzględnienie serwisów społecznościowych w strategii ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: