eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing społecznościowy
  • Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe

    Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe

    08:50 21.08.2023

    Gemius przedstawia wyniki raportu „Social Media 2023” - zrealizowanego we współpracy z PBI oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska, na podstawie badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Opracowanie rzuca światło na media społecznościowe, które są obecnie najlepszymi kanałami reklamowymi. Zdecydowanych liderów jest dwóch, ale czy oznacza to, że ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Facebook czeka na pośredników nieruchomości

    Facebook czeka na pośredników nieruchomości

    00:50 17.08.2019

    Niemal co czwarty agent nieruchomości nie korzysta w swojej pracy z mediów społecznościowych. 65% pośredników nie prowadzi żadnych kampanii w social mediach. Poza ich zasięgiem pozostaje więc ponad 20 milionów użytkowników facebooka – wynika z badania przeprowadzonego przez Domiportę. Ponad 25 tysięcy – tylu licencjonowanych agentów figuruje w ... WIĘCEJ

    Tematy: obrót nieruchomościami, marketing społecznościowy, social marketing, agenci nieruchomości
  • Snapchat w rękach e-commerce

    Snapchat w rękach e-commerce

    10:41 08.10.2015

    Niezauważalnie, niemalże z dnia na dzień Facebook i Twitter stały się przestarzałe. Tworzenie wirtualnych pamiętników, w których wydarzenia, zdjęcia i refleksje zostają na stałe wyryte na społecznościowym „wallu”, przestało odpowiadać coraz bardziej dynamicznym, młodym pokoleniom. Dla tych, którzy nie przypominają sobie czasów sprzed Internetu, ... WIĘCEJ

    Tematy: snapchat, media społecznościowe, marketing społecznościowy, sklepy internetowego
  • Marketing: nowoczesne technologie to konieczność

    Marketing: nowoczesne technologie to konieczność

    11:02 23.07.2013

    ... , inwestuje mniej niż 5% posiadanych budżetów w oparte na technologii usprawnienia procesów marketingowych. W prowadzonym przez firmę Teradata eCircle badaniu “The Data-Driven Marketing Survey 2013, Europe” wzięło udział ponad 1,1 tys. specjalistów ds. marketingu różnych szczebli – począwszy na dyrektorach działów marketingu i osobach podejmujących ... WIĘCEJ

    Tematy: nowoczesne technologie, marketing, social media, działania marketingowe
  • Marki odzieżowe w social media

    Marki odzieżowe w social media

    10:29 02.07.2013

    ... produktach i samych markach. Typy źródeł Najpopularniejszymi typami mediów, które uwzględniono w badaniu były mikroblogi, fora internetowe oraz portal społecznościowy Facebook. Znaczny udział procentowy posiadają również blogi i serwisy informacyjne. Popularność Najwięcej wzmianek zanotowano w kontekstach trzech z pięciu marek należących ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, media społecznościowe, marketing społecznościowy, marki odzieżowe
  • Czym jest branded content?

    Czym jest branded content?

    10:33 28.12.2012

    ... przez samych użytkowników. Wystarczy tylko dać im do tego powód i odpowiednie miejsce (takie, jak dedykowany serwis społecznościowy czy aplikacja konkursowa). Oprócz dystrybucji w społecznościówkach content marketing zapewni także lepszą widoczność w wyszukiwarce. Mierz, optymalizuj i reaguj na zmiany Bez odpowiedniego pomiaru nie jesteśmy w stanie ... WIĘCEJ

    Tematy: branded content, content marketing, marketing internetowy, marketing społecznościowy
  • Polscy internauci a konkursy na Facebooku

    Polscy internauci a konkursy na Facebooku

    00:20 15.11.2012

    Tylko 4% posiadaczy konta na Facebooku potrafi wskazać, w jakim konkursie wzięło ostatnio udział. Ponad jedna trzecia (36%) tego nie pamięta, a większość w ogóle nigdy nie bierze udziału w takich konkursach - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). W opinii ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing internetowy, marketing społecznościowy, Facebook, budowanie marki
  • Marki w social media

    Marki w social media

    11:31 11.09.2012

    Z serwisów społecznościowych korzysta już prawie każdy internauta. Tak duża grupa ludzi siłą rzeczy nie może być jednorodna. Jacy są użytkownicy spędzający czas na portalach social media? Jak się zachowują i jakimi wartościami się kierują przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Na te pytania odpowiada raport "Marki w serwisach społecznościowych", ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing social media, działania marketingowe, strategia marketingowa, kampanie marketingowe
  • Social media a B2B

    Social media a B2B

    12:05 25.07.2012

    ... tak prawdziwa. Dowodzą tego badania HiveFire „The Future of B2B Marketing: Content Marketing” opublikowane przez serwis eMarketer.com. 82 proc. amerykańskich specjalistów wykorzystuje marketing oparty na różnych treściach. Na drugim miejscu znalazł się marketing w wyszukiwarkach z wynikiem tylko 70 proc. Jaki typ kontentu najbardziej ceni ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, social media, B2B, marketing społecznościowy
  • Social media jako narzędzie marketingowe

    Social media jako narzędzie marketingowe

    10:46 28.07.2011

    ... dotychczasowych trendów, przeprowadzonej przez serwis wynika, że do sierpnia największy portal społecznościowy świata powinien przejąć fotel lidera również w Polsce. Tymczasem ... nią zabiegać. Do tego celu najlepiej - zdaniem osób odpowiedzialnych w polskich firmach za marketing - nadaje się Facebook, który lidera rodzimych społeczności, czyli NK.pl na ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: