eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing społecznościowy
  • Firmy doceniają marketing społecznościowy

    Firmy doceniają marketing społecznościowy

    10:51 09.06.2011

    Serwisy społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji dla firm na całym świecie. Jak wskazuje badanie przeprowadzone przez firmę Regus, ich znaczenie rośnie z roku na rok. Wyniki badania wykazały, że zarówno polscy (88%), jak i światowi (74%) przedsiębiorcy uważają, iż uwzględnienie serwisów społecznościowych w strategii ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing
  • Marketing społecznościowy 2010

    Marketing społecznościowy 2010

    12:43 30.11.2010

    ... Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”, Polskiej Rady Centrów Handlowych, oraz magazynów: Think Tank, Brief, OOH Magazine i serwisów Mediarun.pl, Marketingowiec.pl, Marketing przy kawie, Fundacji internetPR.pl oraz blog.Mediafun.pl. Objęło ono 71 marek prowadzące sprzedaż B2C z branż odzieżowej, spożywczej, farmaceutycznej ... WIĘCEJ

    Tematy: badania firm, badania przedsiębiorców, strategie biznesowe, serwisy społecznościowe
  • Czy biznes wykorzystuje social media?

    Czy biznes wykorzystuje social media?

    00:09 21.11.2010

    Media społecznościowe oferują szerokie możliwości w zakresie gromadzenia, monitorowania i analizowania opinii klientów oraz przekształcania zebranych informacji w konkretne korzyści biznesowe. Z badania przeprowadzonego na zlecenie SAS Institute wynika jednak, że dla wielu organizacji social media stanowią jedynie narzędzie jednokierunkowego ... WIĘCEJ

    Tematy: badania firm, badania przedsiębiorców, strategie biznesowe, serwisy społecznościowe
  • Sieci społecznościowe w służbie biznesu

    Sieci społecznościowe w służbie biznesu

    11:56 08.07.2010

    Sieci społecznościowe stały się jednym z głównych narzędzi biznesowych w Polsce. Jak wynika z najnowszego raportu sporządzonego na zlecenie firmy Regus, globalnego dostawcy rozwiązań w zakresie przestrzeni biurowej, ponad 43% funkcjonujących w naszym kraju przedsiębiorstw pozyskuje klientów korzystając z możliwości, jakie oferują serwisy ... WIĘCEJ

    Tematy: badania firm, badania przedsiębiorców, działania marketingowe, narzędzia marketingowe
  • Boom na social media trwa

    Boom na social media trwa

    00:45 01.05.2010

    Boom na social media trwa nadal w najlepsze. PR-owcy i marketerzy zafascynowani doniesieniami o sukcesach wielu firm wykorzystujących ten kanał komunikacji, stadnie zakładają konta na Blipie, Twitterze i Faceboku. Tym bardziej, że w teorii zarządzania kontami w mediach społecznościowych wygląda to bardzo prosto. Wystarczy założyć firmowe konto, „ ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, marketing social media, marketing społecznościowy
  • Wyższe uczelnie na social media

    Wyższe uczelnie na social media

    11:28 12.03.2010

    ... są spowodowane modą na social media, ale na to pytanie, przynajmniej na razie, nie ma odpowiedzi. Polskie uczelnie dopiero odkrywają marketing społecznościowy, a szefowie działów promocji poważanie zastanawiają się nad plusami i minusami tej formy docierania do potencjalnych studentów. Jednym z najlepszych przykładów wykorzystywania social ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, marketing social media, marketing społecznościowy, uczelnie wyższe
  • Marketing social media

    Marketing social media

    13:53 08.12.2009

    ... pasażerów. Klienci są zadowoleni i dzielą się swoim doświadczeniem ze znajomymi. To przykład, jak powinno się uprawiać social media marketing. Grzech 3 marketerów – nieczystość Prawdopodobnie najgorszym z grzechów popełnianych przez marki w social media jest ten grzech główny. Jest efektem działań marketingowych, które ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing social media, działania marketingowe, strategia marketingowa, kampanie marketingowe

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: