-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... używamy również do kupowania po przekierowaniu do sklepów internetowych konkretnych marek. Najchętniej kupujemy odzież i obuwie (takie zakupy zadeklarowało 46% korzystających z ... Marketing w Shoper. LIVE COMMERCE STABILNIE, DRIVEREM POZOSTAJĄ CENY I EKSPOZYCJA PRODUKTU Badanie Fundacji Kobiet e-biznesu wskazuje również na utrzymującą się pozycję ...
-
Second hand w internecie: dlaczego kupujemy rzeczy używane?
... się od niepotrzebnych rzeczy, dając im nowe życie w rękach nowego właściciela - mówi Marek Skomorowski, Head of C2C/Classifieds w Allegro Lokalnie. Jak pokazują wyniki badania, robiąc zakupy ... że jest to sektor, który będzie dynamicznie się rozwijał w kolejnych miesiącach. Badanie Online Resale in Poland 2021 zostało zlecone przez Allegro Lokalnie i ...
-
Euro w Polsce: dyskusje wśród Polaków nie cichną, są za czy przeciw?
... , kiedy kontrowersyjnego wywiadu udzielił prezes Narodowego Banku Polskiego, Adam Glapiński. Czekamy na kolejne badanie pokazujące, jak wyglądały dyskusje w sieci m.in. o wejściu Chorwacji do strefy euro - mówi Marek Tatała, ekonomista, Dyrektor Zarządzający Fundacji Wolności Gospodarczej. W internecie bardziej widoczne pozytywne opinie o euro ...
-
Wiemy, kto zagraża bezpieczeństwu na drodze
... zł, a 60-latkowie 435 zł. Zakładając, że młodzi chętniej sięgają po BMW i Audi, nie dziwi wyższa średnia składka dla właścicieli tych marek. Badanie na zlecenie rankomat.pl zostało przeprowadzone przez Wavemaker w lutym 2023 r. na ogólnopolskiej grupie 1033 osób.
-
EY: jak zmieniają się nastroje i zachowania konsumentów?
... ograniczonych możliwości zakupowych i pesymistycznych nastrojów Polaków jest zwiększone zainteresowanie zakupami produktów marek własnych sklepów – 26% respondentów chce częściej kupować tego typu produkty, to ... szerokim zasięgiem objęło ono obszar całego kraju oraz wszystkie grupy społeczne. W skali globalnej badanie EY Future Consumer Index ...
-
Czy smartfony i aplikacje rządzą życiem młodych Polaków?
... wykorzystując technologie mobilne, takie jak aplikacje sklepów i marek, aby kupować taniej. W obliczu wyzwań makroekonomicznych, uczestnicy przeprowadzonego przez ... vs Mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej" powstał w oparciu o badanie ilościowe wykonane metodą CAWI na ogólnopolskim panelu on-line. Dobór ...
-
Inwestowanie w Tajlandii: dlaczego warto i jak zacząć?
... rozwoju. Tajlandia zajęła drugie miejsce w rankingu krajów najlepszych do rozpoczynania biznesu (badanie US News and World Report [1]). Miały na to wpływ następujące ... , że Tajlandia już obecnie jest „drugim domem” – azjatycką siedzibą największych firm i marek światowych z niemal wszystkich gałęzi gospodarki. Warto podkreślić, że w tajskich filiach ...
Tematy: Tajlandia, działalność gospodarcza w Tajlandii, działalność gospodarcza, prowadzenie działalności gospodarczej, własny biznes, własna firma, polskie firmy za granicą, działalność gospodarcza za granicą, rejestracja firmy za granicą, inwestycje za granicą, inwestowanie za granicą, firma za granicą -
79% Polaków robi zakupy online, social commerce mniej popularny
... . Badano m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius we współpracy z Polskimi Badaniami Internetu oraz IAB Polska. Prezentowane w raporcie badanie zrealizowano w formie ankiety elektronicznej ...
-
Najwyższe wydatki w e-commerce na artykuły spożywcze, najniższe na kulturę
... . Badano m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius we współpracy z Polskimi Badaniami Internetu oraz IAB Polska. Prezentowane w raporcie badanie zrealizowano w formie ankiety elektronicznej ...
-
Na Black Friday czekają sklepy, klienci i cyberprzestępcy
... i potwierdzenie transakcji. Mniej finezyjni oszuści sprzedają bezwartościowe podróbki znanych marek. Osobną kategorię stanowią przestępstwa wyłudzenia danych osobowych. W trakcie trwania ... oraz to czy sklep podaje adres i kontakt do siebie (56,6 proc.). To badanie pokazuje, że ciągle nie dbamy o bezpieczeństwo swoich danych i swoich pieniędzy. ...
-
Zakupy online: co sądzimy o metaverse, personalizacji i ekologii?
... przypadkach po 19 proc.). Obok takich kwestii jak personalizacja czy ekologiczne podejście marek, zarówno na zakupach online, jaki i w sklepach stacjonarnych, ważnym czynnikiem pozostaje również ... zakupy online w ponad 3000 e-sklepów oraz na aukcjach internetowych. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Santander Consumer Banku – banku od kredytów ...
-
Gdzie znajdziemy informacje o przebiegu samochodu?
... samodzielnie uzyskać można dane co do historii serwisowej pojazdu, które każda z marek producentów pojazdów zapisuje we wspólnym systemie. O ile dane te nie są ... stacji kontroli pojazdów lub sieci stacji kontroli pojazdów, które wykonały ostatnie badanie techniczne. Informacja z platform zakupowych do handlu pojazdami używanymi W chwili obecnej ...
-
Duty free: dlaczego nie chcemy kupować w sklepie bezcłowym?
... cenowa była jak dotąd kluczowym elementem propozycji wartości firm segmentu travel retail. Badanie Kearney ujawniło jednak, że ponad 50 proc. podróżnych nie postrzega lotniskowych cen ... podstawie badań i pogłębionych wywiadów, które Kearney przeprowadził wśród kadry kierowniczej punktów handlowych i marek obecnych na lotniskach, a także na podstawie ...
-
Świąteczny koszyk zakupowy droższy o 13% niż rok temu
... bada ceny tych samych 40 produktów w 13 sieciach handlowych zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i w kanale e-commerce. Badanie ASM Sales Force Agency obejmuje porównanie cen analogicznych produktów FMCG (tych samych marek i o tych samych gramaturach) z rożnych kategorii, w sklepach stacjonarnych, internetowych oraz tzw. hybrydach (czyli sieciach ...
-
Sprzedaż e-commerce ruszyła za granicę. Skąd ten pęd?
... dostępnych w obszarze CBEC oraz badania firm. Badanie przeprowadzone zostało na próbie 88 sklepów internetowych. Opinie zebrano metodą CAWI, wykorzystując responsywne ankiety elektroniczne. Dane zostały zebrane w grudniu 2023 i styczniu 2024 roku. Publikacja zwiera również liczne business cases marek, które z powodzeniem e-sprzedaja produkty lub ...
-
Co czeka Chiny, czyli chińska gospodarka w roku smoka
... z poziomu 30% i 40%-50% w 2008 r., ale nadal jest on dosyć wysoki. Najnowsze kwartalne badanie PBOC (Bank Ludowy Chin – bank centralny) pokazuje, że odsetek respondentów, którzy ... i XPeng, stały się nowymi, dobrze znanymi siłami w Chinach. Na rynku krajowym sprzedaż marek krajowych odnotowała CAGR na poziomie 23,4% w ciągu ostatnich trzech lat i ...
-
Zakup telewizora i pralki? Decyduje cena
... z pozoru niewielkie, drastycznie przekładają się na strategie cenowe i marketingowe wszystkich marek działających na polskim rynku. W branży wartej kilkadziesiąt miliardów złotych ... 62 proc.). Najmniej istotne jest dla Millenialsów i Generacji Z (po 45 proc.). Badanie gfknewron Consumer jest oparte na powtarzanych co kwartał wywiadach na grupie 1000 ...