eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematywydatki na reklamę

wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne

  • Co i za ile reklamuje branża finansowa?

    Co i za ile reklamuje branża finansowa?

    12:43 11.07.2019

    Instytut Monitorowania Mediów kolejny raz przeanalizował wydatki na reklamę, jakie w czerwcu br. poniosła branża finansowa. Przeprowadzona analiza dowodzi, że w badanym okresie na promocję w mediach tradycyjnych nie szczędzono - wartość budżetów przeznaczonych na ten cel przewyższyła 141,4 mln zł. Najhojniejszym reklamodawcą okazał się Credit ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Sprzedaż towaru za symboliczną złotówkę w podatku CIT

    Sprzedaż towaru za symboliczną złotówkę w podatku CIT

    13:40 03.07.2019

    ... określonej liczby takiego samego lub innego towaru. Przeprowadzana w ten sposób akcja promocyjna ma na celu przede wszystkim nakłonienie klientów do intensywniejszego korzystania ... określonej rodzajowo oferty przedsiębiorcy, co przekłada się na zwiększenie osiąganych przez niego zysków. Należy jednak pamiętać, że w przypadku gdy wartość sprzedawanego ...

    Tematy: przychody podatkowe, szacowanie przychodu, wydatki na reklamę, reprezentacja i reklama
  • Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?

    11:40 12.04.2019

    ... w Q1 okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W I kwartale br. stanowiły one ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek

    Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek

    11:28 25.03.2019

    ... , zwiększył budżet na reklamę w telewizji i w 2018 roku stanowił on aż 97% wszystkich wydatków reklamowych firmy – komentuje Marcin Hajdenrajch. Mimo że ranking otwiera przedstawiciel sektora handlowego, większość udziału stanowią marki telekomunikacyjne (44%). Na 2. miejscu znalazł się handel (42%), na 3. farmacja (7%), a na pozycji 4. - FMCG ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?

    10:49 12.03.2019

    ... przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazała się branża farmaceutyczna, które odpowiadała za 44% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?

    Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?

    10:11 06.03.2019

    ... będą uzależnione od sytuacji na rynku. Przewidywane spowolnienie wzrostu gospodarczego w 2019-2020 roku, o którym informuje OECD, może mieć wpływ na lekkie zahamowanie wydatków na reklamę. Ostrożne i zapobiegawcze podejście do wydatków marketingowych może być efektem spowolnienia konsumpcji prywatnej, a to jednocześnie wpływa na aktywność w mediach ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?

    08:55 25.02.2019

    ... tym razem okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W styczniu stanowiły one 47 ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.

    Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.

    00:20 19.01.2019

    ... Kolejność pierwszej czwórki rankingu nie zaskakuje w stosunku do ubiegłorocznych wyników. Na drugim miejscu z przychodami blisko 192 mln. zł. plasuje się teleturniej „Milionerzy ... Ameryka Express”. Gorzej niż w 2017 roku wypadły nowości Polsatu, które zajmują miejsca na początku trzeciej dziesiątki zestawienia. Jedynie format „World of dance” z Edytą ...

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?

    10:02 17.01.2019

    ... na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych na reklamę nie szczędził przede wszystkim sektor farmaceutyczny, której wydatki reklamowe stanowiły 35 proc. budżetów wszystkich przeanalizowanych branż. Nieco mniej w reklamę zainwestował ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?

    Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?

    13:11 04.01.2019

    ... wydatków okazała się branża handlowa, która zepchnęła farmację na drugą pozycję. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży handlowej ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing

poprzednia  

1 ... 5 6 7 ... 20 ... 30 ... 33

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: