eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wizerunek firmy
  • Spółki notowane na GPW a działania PR

    Spółki notowane na GPW a działania PR

    00:50 10.03.2009

    ... spółek pozostawia wiele do życzenia. Z badania wynika, że właściwie i rzetelnie prowadzone relacje inwestorskie są dla spółek giełdowych najważniejszym elementem wzmacniającym wizerunek przedsiębiorstwa. Uważa tak ponad 90% respondentów, przy czym 77% ankietowanych uznaje, że relacje inwestorskie prowadzone przez firmę spotykają się z zadowoleniem ... WIĘCEJ

    Tematy: public relations, wizerunek firmy, działania PR, kreowanie wizerunku
  • Dbaj o wizerunek firmy w Internecie

    Dbaj o wizerunek firmy w Internecie

    00:49 11.02.2009

    ... firmy. „Nasze badanie potwierdza, że zarządzanie wizerunkiem w Internecie jest obecnie koniecznością w funkcjonowaniu każdej firmy. Niefrasobliwość lub brak troski o wizerunek ... maile mają często nieoczekiwane konsekwencje, mogą zrujnować (czasem nieodwracalnie) wizerunek firmy w kilka sekund. Codziennie w sieci przesyłanych jest 60 miliardów maili. ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, reputacja firmy, zarządzanie firmą, wizerunek firmy w internecie
  • Opinie konsumentów istotne dla firmy

    Opinie konsumentów istotne dla firmy

    13:51 30.12.2008

    ... I stało się! Casey Neistat postanowił wyrazić swoje niezadowolenie w sposób dotkliwy dla firmy. Nakręcił filmik pt. „iPod`s Dirty Secret”, na którym widać jak na ... Następnie w ciągu kilku dni od pojawienia się filmiku ogłoszono stanowisko – zmianę strategii firmy odnośnie do serwisowania iPodów! Klientom zaproponowano możliwość wymiany baterii za 99 ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie konsumentów, wizerunek firmy, opinie o produkcie
  • Plotki - źródło informacji o firmie

    Plotki - źródło informacji o firmie

    13:54 02.12.2008

    Jednym z bardzo istotnych elementów kreujących wizerunek firmy jest opinia, jaką o swoim miejscu pracy wydają zatrudnione w nim osoby. Taka ocena uzależniona jest przede wszystkim od warunków pracy, wysokości ... WIĘCEJ

    Tematy: badania pracowników, opinie pracowników o firmie, plotki, wizerunek firmy
  • Holding a tożsamość korporacyjna

    Holding a tożsamość korporacyjna

    13:28 12.06.2008

    ... , tożsamością. Niedotrzymywanie, często przesadzone obietnice na pewno zostaną zapamiętane przez otoczenie oraz popsują firmie wizerunek i reputację, a już na pewno staną się pożywką dla negatywnej kampanii wobec firmy prowadzonej bezpośrednio czy pośrednio przez konkurentów. Różnice między tożsamością pojedynczych firm a tożsamością grup W wypadku ... WIĘCEJ

    Tematy: holding, grupa kapitałowa, tożsamość korporacyjna, zarządzanie tożsamością firmy
  • Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji

    13:18 07.05.2008

    Dobra strategia łączy twarde techniki pozyskiwania informacji i mierzenia marki oraz niemierzalną i nieprzewidywalną sferę ducha konsumenta. Strategia w najogólniejszym ujęciu mówi, w jaki sposób przy ograniczonych środkach osiągnąć założone cele. Strategie wojskowa pozwala osiągać cele wojskowe, strategia biznesowa - realizować przedsięwzięcia ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa
  • Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    12:04 04.04.2008

    ... absolutnie spójna z tożsamością wizualną i werbalną firmy. Znaczy to, że wewnętrzne działy marketingu, agencje reklamowe i agencje PR zajmujące się realizacją komunikacji i prezentacji rynkowej firmy powinny korzystać z zaprojektowanych standardów i wzorców a nie tworzyć zupełnie nowe. Wizerunek firmy powinien być spójny, kreatywność poszczególnych ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, budowanie świadomości marki, tożsamość marki, kreowanie marki
  • Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?

    Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?

    11:33 03.12.2007

    ... firmy. W takich sytuacjach nie ma znaczenia faktyczna jakość usługi – w grę wchodzi reputacja i wizerunek firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, wizerunek, promocja marki
  • Łatwiejsze kreowanie wizerunku firmy niż państwa

    Łatwiejsze kreowanie wizerunku firmy niż państwa

    13:17 16.09.2007

    ... . Reputacja całego przemysłu jest postrzegana jako trudniejsza w zarządzaniu niż reputacja firmy – ponad półtora razy (57% do 39%). Interesującym faktem jest to, że prezesi z Włoch różnią się od swoich kolegów z innych krajów uważając, że reputacja firmy jest zdecydowanie trudniejsza w zarządzaniu (54% do 30%). Reputacja spółki państwowej jest ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie firmą, wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, kreowanie wizerunku firmy
  • e-Społeczności w działaniach PR

    e-Społeczności w działaniach PR

    00:06 09.04.2007

    ... taka ma znaczenie i siłę oddziaływania dużo większą niż dział PR czy marketingu firmy - i jej sile stanowią osobiste zaangażowanie uczestników, obiektywizm i bezinteresowność. W tym przypadku społeczność sama tworzy wizerunek firmy - najprawdziwszy z możliwych, bo naturalny i niewymuszony. Członkowie społeczności potrafią docenić uczciwe i poważne ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: