eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wizerunek firmy
  • Identyfikacja Wizualna Firmy

    Identyfikacja Wizualna Firmy

    13:37 14.07.2010

    ... stawiają na sukces. Określony wygląd firmy potrafi zagwarantować nie tylko klientów i partnerów biznesowych, ale pomaga również stworzyć wyjątkowy obraz firmy, która jest konkurencyjna, stawia na wysoką jakość, dba o swoich klientów oraz partnerów biznesowych. W świecie biznesu wizerunek firmy jest niezwykle istotny, dlatego szczegółowo zaplanowany ... WIĘCEJ

    Tematy: firma, kreowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy, dbanie o wizerunek firmy
  • E-branding: kreowanie marki w Internecie

    E-branding: kreowanie marki w Internecie

    09:42 20.04.2010

    ... tzw. marketing wirusowy, czyli forma promocji polegająca na zapoczątkowaniu sytuacji, w której to sami internauci wymieniają między sobą informacje na temat firmy czy produktów. Proces ten można zainicjować charakterystyczną reklamą, filmikiem, zdjęciem a nawet plotką. Odpowiednio przygotowany e-branding powinien także oferować klientom określoną ... WIĘCEJ

    Tematy: e-branding, branding, kreowanie marki, wizerunek marki
  • Dbanie o wizerunek firmy obowiązkiem wszystkich

    Dbanie o wizerunek firmy obowiązkiem wszystkich

    01:16 24.01.2010

    Czy dbanie o dobre imię firmy jest zobowiązaniem nałożonym tylko na członków zarządu, czy również na inne osoby na stanowiskach kierowniczych i pozostałych pracowników? Obowiązek taki spoczywa na wszystkich pracownikach, a kwestię tę reguluje art. 100 k.p. Konieczność dbania o pozytywny wizerunek jest obowiązkiem nie tylko osób ... WIĘCEJ

    Tematy: dbanie o wizerunek firmy, wizerunek firmy, obowiązki pracowników, kodeks pracy
  • Zainwestuj w event marketing

    Zainwestuj w event marketing

    10:26 10.12.2009

    ... to: Są nowoczesną formą promocji marki i produktu Ułatwiają dotarcie do nowych Klientów Integrują i motywują pracowników Wzmacniają lojalność Klientów Kreują pozytywny wizerunek firmy Wśród szefów marketingu wzrasta świadomość roli event marketingu, a to z kolei przekłada się na rosnącą konkurencję i liczbę pomysłowych wydarzeń – stają się ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, event marketing, strategia marketingowa, wizerunek firmy
  • Aktywność pracowników w sieci a reputacja firmy

    Aktywność pracowników w sieci a reputacja firmy

    19:02 01.09.2009

    ... Joanna Dudek, menedżer w kancelarii prawnej Deloitte Legal. „Dobro zakładu pracy może być rozumiane jako wizerunek firmy, jej pozycja i renoma. A możliwość zagrożenia tego dobra istnieje zwłaszcza w kontekście zjawiska postrzegania firmy przez pryzmat zatrudnionego w niej pracownika. Jeżeli zatem pracownik naruszy obowiązek dbałości o to dobro, to ... WIĘCEJ

    Tematy: reputacja firmy, wizerunek firmy, źródło informacji o firmie, badania pracowników
  • Promocja firmy: czas na event marketing

    Promocja firmy: czas na event marketing

    08:25 15.07.2009

    ... rynkowymi poprzez wydarzenia. Event marketing możemy zdefiniować więc jako narzędzie promocyjne polegające na organizowaniu wydarzeń masowych służących realizacji celów firmy. Jeśli celem firmy jest np. promocja marki bądź określonego produktu, wiadomym jest, że należy wykazać się tu nietuzinkową kreatywnością i sprawną organizacją, bo ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja firmy, event marketing, sposoby promocji firmy, wizerunek firmy
  • Co wpływa na corporate identity?

    Co wpływa na corporate identity?

    01:09 29.06.2009

    ... , aby odkryć rolę opinii otoczenia. Wskutek nierzetelnej informacji ocena wizerunku firmy oraz jej wycena uległy bowiem znacznemu osłabieniu. Podobnie również ... także od oferowanych korzyści emocjonalnych. Profesjonalne, spójne i konsekwentne CI jest podstawą istnienia firmy na rynku. Corporate identity powinno zatem dotyczyć przedsiębiorstwa, jako ... WIĘCEJ

    Tematy: corporate identity, budowanie świadomości marki, wizerunek firmy, budowanie przewagi konkurencyjnej
  • Działania sponsoringowe: na co uważać?

    Działania sponsoringowe: na co uważać?

    00:29 24.05.2009

    ... długoterminową. co niewątpliwie wiąże się z dużymi nakładami. Aby kształtować wizerunek za pomocą sponsoringu nie wystarczy bowiem jednorazowa wpłata. O skuteczności ... sponsoringu w kilku obszarach. Dlatego też dopiero po szczegółowej analizie strategii firmy możliwy jest wybór takiej formy, jaka najbardziej odpowiadać będzie potrzebom organizacji. ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, kreowanie marki, wizerunek firmy, rodzaje sponsoringu
  • Zarządzanie wizerunkiem firmy w Internecie

    Zarządzanie wizerunkiem firmy w Internecie

    13:28 30.04.2009

    ... - czas więc na inwestycje w strategie zarządzania wizerunkiem firmy w sieci. O zagrożeniach dla reputacji firmy, które czyhają w internecie, wiemy nie od dzisiaj. Niedawnym ... nieoczekiwane konsekwencje, mogą w kilka sekund zrujnować (czasem nieodwracalnie) wizerunek firmy. Codziennie w sieci przesyłanych jest 60 miliardów maili. Przy takiej ... WIĘCEJ

    Tematy: Internet PR, zarządzanie kryzysowe, wizerunek firmy, wizerunek firmy w internecie
  • Wizerunek firmy w Internecie istotny

    Wizerunek firmy w Internecie istotny

    14:14 14.04.2009

    ... firmy przez pryzmat ich stron www, a dla ponad 92,5% internautów wizerunek firmy ma wpływ na to, czy skorzysta się z jej usług. Wydaje się zatem, że tworzenie odpowiedniego wizerunku przez Internet może być kluczową przewagą konkurencyjną, zwłaszcza w czasach kryzysu, gdzie firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy w internecie, wizerunek firmy, reputacja firmy, e-wizerunek

poprzednia  

1 ... 7 8 9 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: