eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › usługi pocztowe
  • Poczta Polska: jakość usług w 2010

    Poczta Polska: jakość usług w 2010

    10:25 20.05.2011

    ... został spełniony. Prezes UKE obowiązany jest również monitorować liczbę reklamacji, ich przyczyny oraz sposoby ich rozpatrzenia z uwzględnieniem podziału na powszechne usługi pocztowe i usługi niebędące powszechnymi usługami pocztowymi. Informacje w tym zakresie zawarto w rozdziale 2. Wynika z nich, że w 2010 r. zostało złożonych 216 013 reklamacji ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • UKE a rynek usług pocztowych 2006-2011

    UKE a rynek usług pocztowych 2006-2011

    00:20 01.05.2011

    ... usługi pocztowe określa ceny zgodnie z zasadami zawartymi w ustawie Prawo pocztowe. 4.3. Gwarancja świadczenia usługi powszechnej Harmonijny rozwój usług pocztowych wymaga z jednej strony otwarcia rynku na konkurencję, a z drugiej trwałej gwarancji świadczenia usługi powszechnej. W przypadku, jeśli obowiązek świadczenia usługi powszechnej ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, prywatni operatorzy pocztowi, prawo pocztowe, usługi pocztowe
  • Terminowość przesyłek listowych 2010

    Terminowość przesyłek listowych 2010

    12:23 26.04.2011

    Prezes UKE przedstawiła wyniki badania terminowości doręczania przez Pocztę Polską SA nierejestrowanych przesyłek listowych w obrocie krajowym w 2010 r. Poprzez badanie sprawdzono, czy Poczta Polska SA spełnia cele w zakresie terminowości doręczeń określone w Załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wykonywania ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Paczki pocztowe: terminowość 2010

    Paczki pocztowe: terminowość 2010

    10:46 26.04.2011

    ... w placówce pocztowej do jej doręczenia adresatowi. Wyniki zamieszczone w poniższej tabeli wskazują, że w badanym okresie w nieco ponad 60 proc. przypadków paczki pocztowe przesyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej SA trafiały do adresata dzień po wysłaniu. Poczta Polska nie osiągnęła więc celu dotyczącego terminowości ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, paczki pocztowe
  • Operatorzy pocztowi a monopol Poczty Polskiej

    Operatorzy pocztowi a monopol Poczty Polskiej

    09:52 23.03.2011

    ... obszarem zastrzeżonym dla operatora państwowego, oferując niższe ceny i lepsze usługi. Wykazujemy się elastycznością i dopasowaniem do potrzeb klienta, co także ... 2012 roku. nowelizacja przepisów artykułu 45 Ustawy Prawo pocztowe - artykuł 45 obowiązującej ustawy Prawo pocztowe określa, że potwierdzenie nadania przesyłki lub przekazu pocztowego ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, prywatni operatorzy pocztowi, prawo pocztowe, usługi pocztowe
  • Usługi pocztowe i telekomunikacyjne 2009

    Usługi pocztowe i telekomunikacyjne 2009

    00:21 28.09.2010

    ... operatorów więcej w porównaniu do 2008 r.), przy czym 23 świadczyło usługi zagraniczne i krajowe, 31 – usługi na terenie kraju a 61 operatorów działało na rynku lokalnym ... paczek - 56,5%. Telekomunikacja W 2009 r. usługi w zakresie telefonii stacjonarnej świadczyło wg danych UKE 121 operatorów, którzy prowadzili usługi w ramach połączeń lokalnych, ... WIĘCEJ

    Tematy: operatorzy telekomunikacyjni, usługi telekomunikacyjne, usługi pocztowe, rynek usług pocztowych
  • Paczki pocztowe: terminowość IV 2009 - IV 2010

    Paczki pocztowe: terminowość IV 2009 - IV 2010

    00:13 01.08.2010

    Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił wyniki badania terminowości doręczania przez Pocztę Polską paczek pocztowych priorytetowych i ekonomicznych w obrocie krajowym, przeprowadzonego w okresie od 20 kwietnia 2009 r. do 26 kwietnia 2010 r. Okazuje się, że nie wszystkie postawione przed pocztowcami cele zostały osiągnięte. Poprzez badanie ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, paczki pocztowe
  • Poczta Polska: jakość usług w 2009

    Poczta Polska: jakość usług w 2009

    09:42 26.05.2010

    ... ust. 1 ustawy Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.), przeprowadził badania jakości powszechnych usług pocztowych uzyskanej przez operatora publicznego w tym m.in. w zakresie: wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych nierejestrowanych, trybu i sposobu rozpatrywania reklamacji powszechnej usługi pocztowej. Na ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Rynek usług pocztowych 2009

    Rynek usług pocztowych 2009

    10:40 20.05.2010

    Prezes UKE zaprezentował nowy raport dotyczący rynku usług pocztowych w 2009 r. Prezentowany Raport jest jednym z efektów działań, jakie regulator podejmuje w celu monitorowania zjawisk zachodzących na rynku usług pocztowych. Ich analiza pozwala określić trendy charakteryzujące kierunki rozwoju oraz nakreślić wizję docelowego modelu tego rynku. W ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek usług pocztowych, usługi pocztowe, Poczta Polska, przesyłki pocztowe
  • Rynek pocztowy a interesy konsumentów

    Rynek pocztowy a interesy konsumentów

    01:55 25.12.2009

    ... więc rynku komunikacji elektronicznej, reklamy, dystrybucji, bankowości czy ubezpieczeń. Usługi pocztowe mają także duże znaczenie dla konsumentów, umożliwiając im lub ograniczając ... krajowych operatorów prywatnych. W listopadzie 2006 roku rozpoczęła działalność firma InPost Usługi Pocztowe, która do końca 2007 roku planuje zbudować około 800 ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pocztowy, usługi pocztowe, jakość usług pocztowych, rynek usług pocztowych

poprzednia  

1 2 3 4 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: