eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia marki
  • Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie

    Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie

    11:12 10.04.2012

    ... na markę. Inne to na przykład zbudowanie wartościowych dla marki skojarzeń, szybsze wprowadzenie marki na rynek, łatwiejsze dotarcie do ściśle określonych grup konsumentów. ... na ziemi” (Happiest Place on Earth). Dzięki konsekwencji spójnej strategii marki wartość firmy i marki rośnie. Wartość kapitałowa spółki na giełdzie papierów wartościowych w ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marki, zarządzanie marką
  • Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny

    Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny

    13:58 02.04.2012

    ... klientów na nowe auta. Inwestowanie w te rynki, to naturalna strategia rozszerzania. Strategia rozszerzania a reaktywacja marki Reaktywacja marki Datsun to fragment planu Nissana, mającego na celu rozszerzanie rynku działania. To strategia rozszerzania marki i planowany wzrost w oparciu o rozwijające się rynki. Rozpoczęcie produkcji tanich ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marki, marki, marka, zarządzanie marką
  • Akwizycje a strategia marki

    Akwizycje a strategia marki

    13:48 13.12.2011

    ... towarowe i wspólne marki. Dobrze zaprogramowana strategia marki zajmuje poczesne miejsce w procesie budowania trwałej przewagi rynkowej. Strategia marki kształtuje pozytywny wizerunek, buduje podstawy prezentacji na rynku, odwzorowuje pozycję i aspiracje, prezentuje kulturę firmy, kreuje styl i charakter. Kreatywna strategia marki tworzy efektywne ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marki, zarządzanie marką, wizerunek marki, zarządzanie wizerunkiem marki

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: