-
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
12:00 31.07.2012
... przechodzą na wielokanałowy marketing cyfrowy, który ułatwia dotarcie do docelowych odbiorców” — powiedział David Karnstedt, wiceprezes ds. rozwiązań dla mediów i reklamy, dział Digital Marketing Bussiness w firmie Adobe. — „Reklamodawcy powinni być świadomi, że marketing cyfrowy nowej generacji umożliwia lepsze mierzenie efektów, zarządzanie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
12:30 20.07.2012
... względem pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku. Odsetek kampanii wykorzystujących tę formę reklamy wyniósł 22,44%. Informacje o badaniu gemiusAdMonitor to cykliczny raport przygotowywany przez firmę Gemius w oparciu o wyniki danych na temat kampanii online realizowanych na rynku polskim, pochodzących z badania gemiusDirectEffect (ad server dla ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
00:11 11.06.2012
... cieszą się największym zainteresowaniem internautów. Na zaangażowanie internautów w reklamy online firm z poszczególnych sektorów rynku, wpływ mają indywidualne, charakterystyczne dla danego kraju czynniki. I tak, w Bułgarii, użytkownicy sieci najchętniej klikają w reklamy dotyczące leków, podczas gdy w Czechach i Rumunii, największą popularnością ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Rynek reklamy online w Polsce 2011
13:41 26.03.2012
... o ponad jedną piątą). Wzrastają wydatki na reklamę online w mniej aktywnych sektorach gospodarczych (odzież i dodatki, farmaceutyki, chemia gospodarcza). Widać wyraźny wzrost nakładów finansowych na reklamę wideo oraz w urządzeniach mobile. Wydatki na reklamę online w latach W branży reklamy cyfrowej nadal utrzymują się dwucyfrowe wzrosty. W roku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
11:38 08.02.2012
... umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich miesiącach 2011 r. wskaźnik CTR dla tej formy reklamy wyniósł 16,74 ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Marketerzy a reklama online
10:25 16.01.2012
... pomiaru udało się przybliżyć w sposób wielowymiarowy badane narzędzia graficznej reklamy online. Wyniki projektu pokazują, że twórcze podejście do reklamy się opłaca i ma przełożenie na efekt brandingowy, a jednocześnie uzmysławiają, że stosowanie odosobnionych wskaźników do oceny efektywności reklamy – takich jak np. CTR, który nic nie mówi ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
11:53 05.12.2011
... cztery grupy: komunikacja, newsy, informacje dotyczące zainteresowań oraz rozrywka. Realizując każdą z nich internauci natykają się na wiele typów reklamy, które gwarantuje marketing online. Surfując, obcują cały czas z powierzchnią reklamową, dostają e-maile, szukają różnych informacji, handlują, czytają i oglądają, a część z nich pisze i kreuje ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
12:51 02.12.2011
... reklamy internetowej. Jej dynamika utrzymuje się na poziomie, który osiągnął maksymalny wzrost zaobserwowany w zeszłym roku. Biorąc pod uwagę obecną sytuację wydaje się jednak, że dynamika ta może nieco wyhamować. “Pierwsze półrocze mijającego roku było dla reklamy online ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
09:40 26.10.2011
... w badaniu gemiusDirectEffect i dostarcza szczegółowych informacji na temat najbardziej popularnych formatów reklamy w podziale na branże. Podział kampanii według branż Według raportu gemiusAdMonitor, w III kwartale 2011 r. najwięcej emisji kampanii online odnotowano w branży handlowej (24,4 proc.), telekomunikacyjnej (20,3 proc.) oraz finansowej ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły
12:26 05.08.2011
... obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden, silny zespół. Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty bez precedensu, z wykorzystaniem wieloletniego doświadczenia i potencjału zarówno GG ... Makowski. Posiada on doświadczenie w rynku reklamy internetowej, współtworzył i przez wiele lat zarządzał biurem reklamy Grupy Onet.pl, ostatnio w Axel ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- e-commerce
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania internetu
- Microsoft
- rynek reklamy
- dostęp do internetu
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- marketing i reklama
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- e-reklama
- programmatic
- serwisy społecznościowe
- Internet w Polsce
- SEM
- reklama wideo