eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyrynek reklamy online

rynek reklamy online - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

    Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

    10:01 01.03.2022

    ... reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył ... reklamy online. Łącznie udział w rynku reklamy mediów telewizyjnych i digitalowych przekracza 85%. Udział reklamy radiowej jest stabilny i wynosi 7,4% (spadek o 0,1 p.p.). Udział reklamy ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    00:35 10.11.2021

    ... się po zeszłorocznych stratach spowodowanych pandemią. SEM utrzymuje jedną trzecią tortu reklamowego online, a jego wartość nadal wzrasta dwucyfrowo. Wysoki indeks wciąż osiągają też wszystkie kluczowe kanały sprzedaży reklamy online: w modelu programmatic, w urządzeniach mobilnych oraz w mediach społecznościowych. Biorąc pod uwagę podział branżowy ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje

    IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje

    09:23 20.08.2021

    ... reklamę najwięcej? Jaki rodzaj reklamy pozyskuje najznaczniejszą część tortu reklamowego online Przed nami IAB AdEx ... rynek digitalowy wzrósł o 17%. W okresie tym ogólny obraz polskiej reklamy w internecie nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo) z prawie połową udziałów w torcie reklamowym online ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?

    Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?

    07:53 01.06.2021

    ... reklamowe w mediach, a które zdecydowały się na cięcie budżetów? Na który z rodzajów reklamy online wydano najwięcej? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamowym SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 2% względem roku poprzedniego. Osiem sektorów zintensyfikowało swoje inwestycje ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?

    IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?

    09:03 05.05.2021

    ... reklamy w internecie kolejnym wzrostem wartości oraz złamaniem magicznej granicy – pierwszy raz w historii wydatki przekroczyły 5 miliardów złotych. Dane rynkowe pokazują, że cały rynek reklamy ... oraz serwisów VoD. Patrzymy optymistycznie na dalszy rozwój reklamy online - cyfryzacja dopiero nabiera tempa, jednocześnie trudno przewidzieć, kiedy ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat

    Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat

    09:22 08.03.2021

    ... polski rynek reklamy nie uniknął negatywnych skutków pandemii. Miniony rok okazał się dla niego najgorszym od ponad dekady ... na reklamę? Na który z rodzajów reklamy online wydano najwięcej? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamowym SEKTORY REKLAMOWE W minionym roku wartość polskiego rynku reklamy skurczyła się o pokaźne 8,6% rdr. ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?

    IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?

    12:15 02.02.2021

    ... reklamy online wydano najwięcej? Na początku minionego roku absolutnie nic nie wskazywało, aby rynek reklamy online ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online

    IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online

    10:17 16.11.2020

    ... kreskę (-5%). Te wszystkie zawirowania sprawiły, że dynamika wydatków na reklamę online, które poniesiono w całym I półroczu br., okazała się również ujemna (-4,5%) - pisze IAB Polska. Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamy online, oprócz marketingu w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii

    IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii

    11:31 30.04.2020

    ... w raporcie z ostatniego badania IAB Polska. Jakie konsekwencje pandemii odczuwa rynek reklamy? Wśród skutków krótkoterminowych respondenci badania wskazali m.in. na: zmniejszenie przychodów ... z takim trybem pracy. Wysoki poziom cyfryzacji oraz kompetencje online mają teraz kluczowe znaczenie. W bieżącej sytuacji umożliwiają one płynne wykorzystanie ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.

    09:27 05.11.2019

    ... reklamy e-mail, która wciąż notuje wskaźnik ujemny. Zmianie nie uległ także udział poszczególnych branż w wydatkach reklamowych online ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 2 3 4 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: