-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
11:43 28.10.2016
... rynek komunikacji cyfrowej osiągnął wartość 1,7 mld zł. Najbardziej prężnymi reklamodawcami są branża motoryzacyjna oraz handel, które odpowiadają za odpowiednio 13% i 12% tortu reklamowego. Zobacz, co jeszcze wynika z najnowszego, cyklicznego badania IAB AdEx. Dobrą sytuację na rynku reklamy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce 2015
09:59 09.05.2016
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego ... zł. Doskonałą kondycję sektora potwierdza prezes IAB Polska, Włodzimierz Schmidt. „To już kolejny raz, gdy rynek reklamy interaktywnej udowadnia swój rosnący potencjał oraz ogrom możliwości. Użytkownicy coraz więcej czasu spędzają w sieci przed ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
12:07 11.01.2016
... roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 1/5 (20,4%), dzięki czemu rynek komunikacji cyfrowej zdołał osiągnąć wartość 2,19 mld złotych. Wszystko wskazuje na ... wzrost znaczenia reklamy graficznej, która zwiększyła swą wartość o 27% a udział o prawie 4 punkty procentowe. Duży wpływ na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce 2014
11:29 08.04.2015
... charakteryzuje się właśnie reklama w urządzeniach mobilnych, social mediach oraz wideo online - czytamy w najnowszym raporcie z badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC. Drugie półrocze minionego roku przyniosło wzrost dynamiki wartości reklamy cyfrowej, która w porównaniu z dwoma pierwszymi kwartałami przyspieszyła do około 9% (odpowiednio ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce 2013
00:50 13.04.2014
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC ... wzrostu inwestycji w wideo online, social media i rich-media. Wszystkie te formaty notują wysokie dwucyfrowe indeksy. Duży wpływ na tempo rozwojowe miał także SEM, który wciąż rośnie szybciej niż cały rynek – komentuje wyniki Paweł Kolenda ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce 2012
11:57 20.05.2013
... reklamy cyfrowej – nazywana często „koniem pociągowym” rynku reklamowego – tym razem, pomimo kolejnego dwucyfrowego wzrostu (10%), nie pociągnęła za sobą całości sektora komunikacji marketingowej. Aby rynek reklamy osiągnął wartość z roku wcześniejszego, musiałaby wzrosnąć o ponad 40% (szacunki na podstawie Starlink). Rynek reklamy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
13:30 31.12.2012
... reklamy wideo. Pomimo ciągłych spadków na wydatki reklamowe w prawie wszystkich mediach, rynek online nadal rośnie, osiągając po trzech kwartałach 2012 już 18,9% całego tortu reklamowego w Polsce (za Starlink). Według AdEx reklama online ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy - prognozy
00:10 02.12.2012
... oraz internetowa o 77 procent. Wszystko to kosztem reklamy w mediach tradycyjnych, a zwłaszcza rynku reklamy prasowej. Podobna sytuacja przewidywana jest w Polsce, gdzie wydatki na promocję w mediach drukowanych zmalały o 8 procent tylko w 2011 roku. Według prognoz rynek reklamy internetowej w Polsce urośnie w ciągu najbliższych 4 lat o blisko ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
09:03 30.11.2012
... w sieci są: telekomunikacja, higiena i pielęgnacja oraz finanse, ubezpieczenia i maklerstwo – wynika z raportu gemiusAdMonitor za III kwartał 2012 roku. Reklama online nieustannie ewoluuje. Postępujący rozwój internetu oraz rosnąca siła nowych technologii znajduje odzwierciedlenie w sposobie promocji i komunikacji w sieci. Raport AdMonitor za III ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Rynek internetowy w regionie CEE 2011
12:55 16.08.2012
... 2011 roku najwięcej zmian można było zaobserwować w czterech sektorach rynku online – sektorze mediów społecznościowych, urządzeń mobilnych, video i zakupów grupowych. W niektórych ... , a w Turcji ten odsetek wyniósł 16%. Rosja to nie tylko największy rynek w regionie, ale także jeden z najdynamiczniej rozwijających się. Wzrost populacji internautów ...
Tematy: Internet w Polsce, liczba internautów, badania internetu, dostęp do internetu
Podobne tematy:
- e-commerce
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania internetu
- Microsoft
- rynek reklamy
- dostęp do internetu
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- marketing i reklama
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- e-reklama
- programmatic
- serwisy społecznościowe
- Internet w Polsce
- SEM
- reklama wideo