-
Polski rynek reklamy online 2011
12:36 23.03.2011
... ? Co sądzą polscy użytkownicy sieci o reklamie internetowej? Która marka w ubiegłym roku najintensywniej była promowana w polskiej sieci? Jakie trendy w przyszłości zdominują rynek reklamy online? Czy zjawiska takie jak geolokalizacja czy grywalizacja zagoszczą na dobre w polskiej sieci? To tylko niektóre z pytań, na które można znaleźć ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
11:47 27.12.2010
... potwierdza się trend wzrostowy wartości rynku reklamy online w Polsce. „Kolejny kwartał, który potwierdza powrót reklamy online na ścieżkę dynamicznego wzrostu po ubiegłorocznym ... Polska. Wydatki na reklamę online Analiza porównawcza wydatków w trzecim kwartale roku potwierdza tendencję wzrostową wartości rynku reklamy internetowej. W stosunku do ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
09:46 18.10.2010
... wiodącą pozycję pod względem dynamiki wzrostów – w ostatnim półroczu rynek brytyjski odnotował imponujący 10 procentowy skok, głównie dzięki rosnącej popularności reklamy wideo i marketingu społecznościowego. Podobnie jak na naszym rynku – wszystkie typy reklamy online w Wielkiej Brytanii czyli reklama graficzna, SEM i ogłoszenia – odnotowały ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Agencje interaktywne w 2009 r.
00:16 01.06.2010
... aż o 10%). Spadek natomiast nastąpił w przypadku udziału kreacji (10%) oraz IT (3%). Z badania wynika, że zwiększyła się liczba realizowanych projektów na rynek polski, mniej zleceń natomiast agencje wykonywały na rynki zagraniczne. W przypadku przeciętnego czasu realizowania projektów też widać zmiany. Wzrosła ilość długoterminowych ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
13:40 19.03.2010
... mają jednak reklamy produktów spożywczych (26,1 proc.). Informacje o badaniu: Przygotowywany cyklicznie raport gemiusAdMonitor jest źródłem informacji dla osób zajmujących się reklamą internetową. Szczegółowa analiza danych, prezentowanych w odstępach miesięcznych, pozwolać będzie na zauważenie trendów panujących na rynku reklamy online w naszym ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
01:10 09.11.2009
... oraz wysokiej mierzalności kampanii reklamowych online - przyszłość reklamy online zapowiada się dobrze. Ponadto warto zwrócić uwagę na minimalny jeszcze w Polsce udział reklamy video, który powinien zwiększać się wraz z poprawą infrastruktury. Podobna tendencja dotyczyć będzie rozwoju reklamy internetowej w urządzeniach mobilnych. Odpowiednie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
12:21 03.08.2009
... .pl podaje, iż z opracowania domu mediowego MPG wynika, że w I kwartale 2009 br. rynek reklamy skurczył się o 160 mln zł, czyli prawie o 9 proc. Dwudziestu wiodących reklamodawców obniżyło ... Usługi te proponują m.in.: takie firmy jak Trade Doubler, Afilo, Novem, Online Media Group i AdLeader. Inwestycje.pl podają, iż zdaniem niektórych reklama ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, budżet reklamowy, reklama w sieci -
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
00:12 28.03.2009
... największe budżety reklamowe. Autorzy badania AdEx analizującego wydatki na reklamę online - firma doradcza PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz stowarzyszenie IAB Polska - prognozują dalszy rozwój rynku reklamy w Internecie. Badanie AdEx 2008 Wartość całego polskiego rynku reklamy online osiągnęła w 2008 roku wartość 1,174 mld złotych. Oznacza to ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online 2009: będą cięcia
13:50 13.01.2009
... rynek reklamy online w 2009 roku. Kwestią otwartą pozostaje: jak mocno ją odczujemy oraz kto wyjdzie z tej potyczki z tarczą? Firma zanox zauważa, że perturbacje na rynku reklamy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
13:39 15.12.2008
... reklamę online zmienia się, wykorzystywanie stron skupiających społeczności internetowe wciąż może przynieść wiele zysków ponieważ te pozostają dalej realnym kanałem reklamy na rynku. ... Ad Spending Update." "W ciężkich czasach dla gospodarki zwykle łatwiej jest wprowadzić na rynek produkt wśród pozyskanych już klientów niż pozyskiwać nowych. Przy ...
Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking
Podobne tematy:
- e-commerce
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania internetu
- Microsoft
- rynek reklamy
- dostęp do internetu
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- marketing i reklama
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- e-reklama
- programmatic
- serwisy społecznościowe
- Internet w Polsce
- SEM
- reklama wideo