rynek reklamy online - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy - prognozy
00:10 02.12.2012
... oraz internetowa o 77 procent. Wszystko to kosztem reklamy w mediach tradycyjnych, a zwłaszcza rynku reklamy prasowej. Podobna sytuacja przewidywana jest w Polsce, gdzie wydatki na promocję w mediach drukowanych zmalały o 8 procent tylko w 2011 roku. Według prognoz rynek reklamy internetowej w Polsce urośnie w ciągu najbliższych 4 lat o blisko ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
09:03 30.11.2012
... w sieci są: telekomunikacja, higiena i pielęgnacja oraz finanse, ubezpieczenia i maklerstwo – wynika z raportu gemiusAdMonitor za III kwartał 2012 roku. Reklama online nieustannie ewoluuje. Postępujący rozwój internetu oraz rosnąca siła nowych technologii znajduje odzwierciedlenie w sposobie promocji i komunikacji w sieci. Raport AdMonitor za III ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Rynek internetowy w regionie CEE 2011
12:55 16.08.2012
... 2011 roku najwięcej zmian można było zaobserwować w czterech sektorach rynku online – sektorze mediów społecznościowych, urządzeń mobilnych, video i zakupów grupowych. W niektórych ... , a w Turcji ten odsetek wyniósł 16%. Rosja to nie tylko największy rynek w regionie, ale także jeden z najdynamiczniej rozwijających się. Wzrost populacji internautów ...
Tematy: Internet w Polsce, liczba internautów, badania internetu, dostęp do internetu -
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
12:00 31.07.2012
... przechodzą na wielokanałowy marketing cyfrowy, który ułatwia dotarcie do docelowych odbiorców” — powiedział David Karnstedt, wiceprezes ds. rozwiązań dla mediów i reklamy, dział Digital Marketing Bussiness w firmie Adobe. — „Reklamodawcy powinni być świadomi, że marketing cyfrowy nowej generacji umożliwia lepsze mierzenie efektów, zarządzanie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
12:30 20.07.2012
... względem pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku. Odsetek kampanii wykorzystujących tę formę reklamy wyniósł 22,44%. Informacje o badaniu gemiusAdMonitor to cykliczny raport przygotowywany przez firmę Gemius w oparciu o wyniki danych na temat kampanii online realizowanych na rynku polskim, pochodzących z badania gemiusDirectEffect (ad server dla ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
00:11 11.06.2012
... cieszą się największym zainteresowaniem internautów. Na zaangażowanie internautów w reklamy online firm z poszczególnych sektorów rynku, wpływ mają indywidualne, charakterystyczne dla danego kraju czynniki. I tak, w Bułgarii, użytkownicy sieci najchętniej klikają w reklamy dotyczące leków, podczas gdy w Czechach i Rumunii, największą popularnością ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Rynek reklamy online w Polsce 2011
13:41 26.03.2012
... o ponad jedną piątą). Wzrastają wydatki na reklamę online w mniej aktywnych sektorach gospodarczych (odzież i dodatki, farmaceutyki, chemia gospodarcza). Widać wyraźny wzrost nakładów finansowych na reklamę wideo oraz w urządzeniach mobile. Wydatki na reklamę online w latach W branży reklamy cyfrowej nadal utrzymują się dwucyfrowe wzrosty. W roku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
11:38 08.02.2012
... umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich miesiącach 2011 r. wskaźnik CTR dla tej formy reklamy wyniósł 16,74 ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Marketerzy a reklama online
10:25 16.01.2012
... pomiaru udało się przybliżyć w sposób wielowymiarowy badane narzędzia graficznej reklamy online. Wyniki projektu pokazują, że twórcze podejście do reklamy się opłaca i ma przełożenie na efekt brandingowy, a jednocześnie uzmysławiają, że stosowanie odosobnionych wskaźników do oceny efektywności reklamy – takich jak np. CTR, który nic nie mówi ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
11:53 05.12.2011
... cztery grupy: komunikacja, newsy, informacje dotyczące zainteresowań oraz rozrywka. Realizując każdą z nich internauci natykają się na wiele typów reklamy, które gwarantuje marketing online. Surfując, obcują cały czas z powierzchnią reklamową, dostają e-maile, szukają różnych informacji, handlują, czytają i oglądają, a część z nich pisze i kreuje ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem