rynek reklamy online - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
13:41 26.03.2012
... o ponad jedną piątą). Wzrastają wydatki na reklamę online w mniej aktywnych sektorach gospodarczych (odzież i dodatki, farmaceutyki, chemia gospodarcza). Widać wyraźny wzrost nakładów finansowych na reklamę wideo oraz w urządzeniach mobile. Wydatki na reklamę online w latach W branży reklamy cyfrowej nadal utrzymują się dwucyfrowe wzrosty. W roku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
11:38 08.02.2012
... umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich miesiącach 2011 r. wskaźnik CTR dla tej formy reklamy wyniósł 16,74 ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Marketerzy a reklama online
10:25 16.01.2012
... pomiaru udało się przybliżyć w sposób wielowymiarowy badane narzędzia graficznej reklamy online. Wyniki projektu pokazują, że twórcze podejście do reklamy się opłaca i ma przełożenie na efekt brandingowy, a jednocześnie uzmysławiają, że stosowanie odosobnionych wskaźników do oceny efektywności reklamy – takich jak np. CTR, który nic nie mówi ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
11:53 05.12.2011
... cztery grupy: komunikacja, newsy, informacje dotyczące zainteresowań oraz rozrywka. Realizując każdą z nich internauci natykają się na wiele typów reklamy, które gwarantuje marketing online. Surfując, obcują cały czas z powierzchnią reklamową, dostają e-maile, szukają różnych informacji, handlują, czytają i oglądają, a część z nich pisze i kreuje ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
12:51 02.12.2011
... reklamy internetowej. Jej dynamika utrzymuje się na poziomie, który osiągnął maksymalny wzrost zaobserwowany w zeszłym roku. Biorąc pod uwagę obecną sytuację wydaje się jednak, że dynamika ta może nieco wyhamować. “Pierwsze półrocze mijającego roku było dla reklamy online ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
09:40 26.10.2011
... w badaniu gemiusDirectEffect i dostarcza szczegółowych informacji na temat najbardziej popularnych formatów reklamy w podziale na branże. Podział kampanii według branż Według raportu gemiusAdMonitor, w III kwartale 2011 r. najwięcej emisji kampanii online odnotowano w branży handlowej (24,4 proc.), telekomunikacyjnej (20,3 proc.) oraz finansowej ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły
12:26 05.08.2011
... obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden, silny zespół. Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty bez precedensu, z wykorzystaniem wieloletniego doświadczenia i potencjału zarówno GG ... Makowski. Posiada on doświadczenie w rynku reklamy internetowej, współtworzył i przez wiele lat zarządzał biurem reklamy Grupy Onet.pl, ostatnio w Axel ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Polski rynek reklamy online 2011
12:36 23.03.2011
... ? Co sądzą polscy użytkownicy sieci o reklamie internetowej? Która marka w ubiegłym roku najintensywniej była promowana w polskiej sieci? Jakie trendy w przyszłości zdominują rynek reklamy online? Czy zjawiska takie jak geolokalizacja czy grywalizacja zagoszczą na dobre w polskiej sieci? To tylko niektóre z pytań, na które można znaleźć ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
11:47 27.12.2010
... potwierdza się trend wzrostowy wartości rynku reklamy online w Polsce. „Kolejny kwartał, który potwierdza powrót reklamy online na ścieżkę dynamicznego wzrostu po ubiegłorocznym ... Polska. Wydatki na reklamę online Analiza porównawcza wydatków w trzecim kwartale roku potwierdza tendencję wzrostową wartości rynku reklamy internetowej. W stosunku do ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
09:46 18.10.2010
... wiodącą pozycję pod względem dynamiki wzrostów – w ostatnim półroczu rynek brytyjski odnotował imponujący 10 procentowy skok, głównie dzięki rosnącej popularności reklamy wideo i marketingu społecznościowego. Podobnie jak na naszym rynku – wszystkie typy reklamy online w Wielkiej Brytanii czyli reklama graficzna, SEM i ogłoszenia – odnotowały ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- e-commerce
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania internetu
- Microsoft
- rynek reklamy
- dostęp do internetu
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- e-reklama
- programmatic
- serwisy społecznościowe
- SEM
- Internet w Polsce
- reklama wideo