-
Reklama internetowa odporna na kryzys
13:29 31.10.2008
... % wykorzystuje do promocji reklamę online, a ponad połowa twierdzi, że ich przedsiębiorstwa planują co najmniej utrzymać, a nawet zwiększyć zakres reklamy w Internecie. Co więcej, 55% przedsiębiorców jest gotowych do zmniejszenia nakładów na reklamę w tradycyjnych mediach, by zwiększyć efektywność reklamy online. Wiosną 2008 r., Forrester Research ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?
01:19 01.05.2008
... reklamowym w Wielkiej Brytanii - wynika z danych Internet Advertising Bureau. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów Internet Advertising Bureau wynika, że udział internetu w rynku reklamy wzrósł z 11,4 proc. w 2006 r. do 15,3 proc., w roku ubiegłym ustępując jedynie telewizji (21,8 proc) oraz reklamom w druku (19,9 proc.). Prognozy ...
Tematy: reklama online, reklama w sieci, reklama w tv, rynek reklamy internetowej -
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
13:43 07.03.2007
... i brandmark. Według prognoz Gemius najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również reklamy kontekstowej i reklamy w wyszukiwarkach. Dynamiczny wzrost wartości rynku reklamy internetowej, rosnąca liczba internautów oraz systematyczny przyrost łącz szerokopasmowych to czynniki ...
Tematy: Internet w Polsce, liczba internautów, badania internetu, rynek reklamy online -
Boom na rynku reklamy internetowej
00:24 15.01.2007
... rynek europejski, a reklamodawcy zacierają ręce. - Bo w internecie dzieje się wszystko co najważniejsze - tłumaczy J. Barnard, head of publications ZenithOptimedia w Londynie. Badania i prognozy dotyczące tego obszaru w pełni uzasadniają optymizm. Group M przewiduje, że wydatki na reklamę online ... na reklamy online prawdopodobnie będzie jeszcze ...
Tematy: rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online, wydatki na reklamę internetową -
Europejski rynek reklamy online rośnie
01:22 16.11.2006
... rezultatem rosnącej we wszystkich branżach świadomości tego, jak ważne jest włączenie reklamy internetowej do marketingu mix.” – wynika z raportu. Boom na kupowanie w sieci z pewnością ... online wzrośnie tylko 12 proc. Sprzedaż Internetowa w Zachodniej Europie wzrośnie w tym roku o 36 proc., a w ciągu kolejnych trzech lat przewiduje się, że ten rynek ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, e-commerce, rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online -
Yahoo: rynek online jest stabilny
00:09 19.10.2006
... reklamy w wyszukiwarkach należało do Google, udział ten ma się zwiększać kosztem Yahoo. W następnym tygodniu oczekiwane są raporty najważniejszych koncernów internetowych, w tym Yahoo i Google, a także prawdopodobnie innych firm zajmujących się reklamą w sieci, jak ValueClick, aQuantive czy 24/7 Media, dotyczące rynku reklamy online ...
Tematy: Yahoo, rynek reklamy online, rynek reklamy internetowej -
Internetowe oszustwa w pay-per-click
13:47 09.07.2006
... na przestrzeni kilku minionych lat". Przedstawiciel Microsoftu przedstawił oświadczenie, w którym czytamy: "Microsoft uznaje, że nieważne kliknięcia są poważnym problemem dla reklamy typu pay-per-click". Zarówno Google jak i Yahoo byli oskarżeni o fałszywe kliknięcia i obie sprawy zostały rozstrzygnięte. W ubiegłym tygodniu sąd wydał wstępną zgodę ...
Tematy: click fraud, pay per click, rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online -
Microsoft: 5 lat, żeby dogonić Google i Yahoo
11:46 15.05.2006
... online zdominowanego przez Google i Yahoo. Ballmer mówi, że wytrwałość i nowe technologie pomogą wypełnić lukę między Microsoftem i rywalami na rynku reklamy online. Przemawiając na uroczystym lunchu biznesowym, Ballmer powiedział, że nie cieszy się z tego, że przegrywa z dwoma liderami reklamy ...
Tematy: rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online, Microsoft, Windows Vista -
Wydatki na reklamę online 2005
00:41 01.06.2005
... był w tym okresie najszybciej rozwijającym się medium reklamowym. W porównaniu z I kwartałem 2004 roku, nakłady na reklamę on-line w Polsce wzrosły o 43%. Udział reklamy internetowej w całości wydatków na media po raz pierwszy przekroczył 2% i zamknął się kwotą około 22,5 mln zł. Internet od kilku lat ...
Tematy: rynek reklamy online, wydatki na reklamę, reklama internetowa -
Polski rynek internetowy
00:27 09.09.2004
... rynek internetowy po dwóch kwartałach 2004 r.". Znalazły się w nim najważniejsze informacje na temat użytkowników internetu, ... całości wydatków reklamowych w Polsce, a w 2005 roku może osiągnąć wartość 1,5 proc. Wiodącą branżą na rynku reklamy online jest nadal branża finansowa, co więcej umocniła ona swoją pozycję jako lidera wydatków. Jej udział ...
Tematy: Internet w Polsce, liczba internautów, badania internetu, dostęp do internetu
Podobne tematy:
- e-commerce
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania internetu
- Microsoft
- rynek reklamy
- dostęp do internetu
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- marketing i reklama
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- e-reklama
- programmatic
- serwisy społecznościowe
- Internet w Polsce
- SEM
- reklama wideo