eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy online
  • Reklama internetowa odporna na kryzys

    Reklama internetowa odporna na kryzys

    13:29 31.10.2008

    ... % wykorzystuje do promocji reklamę online, a ponad połowa twierdzi, że ich przedsiębiorstwa planują co najmniej utrzymać, a nawet zwiększyć zakres reklamy w Internecie. Co więcej, 55% przedsiębiorców jest gotowych do zmniejszenia nakładów na reklamę w tradycyjnych mediach, by zwiększyć efektywność reklamy online. Wiosną 2008 r., Forrester Research ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?

    Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?

    01:19 01.05.2008

    ... reklamowym w Wielkiej Brytanii - wynika z danych Internet Advertising Bureau. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów Internet Advertising Bureau wynika, że udział internetu w rynku reklamy wzrósł z 11,4 proc. w 2006 r. do 15,3 proc., w roku ubiegłym ustępując jedynie telewizji (21,8 proc) oraz reklamom w druku (19,9 proc.). Prognozy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama w sieci, reklama w tv, rynek reklamy internetowej
  • Gemius: rynek internetowy w 2006r.

    Gemius: rynek internetowy w 2006r.

    13:43 07.03.2007

    ... i brandmark. Według prognoz Gemius najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również reklamy kontekstowej i reklamy w wyszukiwarkach. Dynamiczny wzrost wartości rynku reklamy internetowej, rosnąca liczba internautów oraz systematyczny przyrost łącz szerokopasmowych to czynniki ... WIĘCEJ

    Tematy: Internet w Polsce, liczba internautów, badania internetu, rynek reklamy online
  • Boom na rynku reklamy internetowej

    Boom na rynku reklamy internetowej

    00:24 15.01.2007

    ... rynek europejski, a reklamodawcy zacierają ręce. - Bo w internecie dzieje się wszystko co najważniejsze - tłumaczy J. Barnard, head of publications ZenithOptimedia w Londynie. Badania i prognozy dotyczące tego obszaru w pełni uzasadniają optymizm. Group M przewiduje, że wydatki na reklamę online ... na reklamy online prawdopodobnie będzie jeszcze ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online, wydatki na reklamę internetową
  • Europejski rynek reklamy online rośnie

    Europejski rynek reklamy online rośnie

    01:22 16.11.2006

    ... rezultatem rosnącej we wszystkich branżach świadomości tego, jak ważne jest włączenie reklamy internetowej do marketingu mix.” – wynika z raportu. Boom na kupowanie w sieci z pewnością ... online wzrośnie tylko 12 proc. Sprzedaż Internetowa w Zachodniej Europie wzrośnie w tym roku o 36 proc., a w ciągu kolejnych trzech lat przewiduje się, że ten rynek ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, e-commerce, rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online
  • Yahoo: rynek online jest stabilny

    Yahoo: rynek online jest stabilny

    00:09 19.10.2006

    ... reklamy w wyszukiwarkach należało do Google, udział ten ma się zwiększać kosztem Yahoo. W następnym tygodniu oczekiwane są raporty najważniejszych koncernów internetowych, w tym Yahoo i Google, a także prawdopodobnie innych firm zajmujących się reklamą w sieci, jak ValueClick, aQuantive czy 24/7 Media, dotyczące rynku reklamy online ... WIĘCEJ

    Tematy: Yahoo, rynek reklamy online, rynek reklamy internetowej
  • Internetowe oszustwa w pay-per-click

    Internetowe oszustwa w pay-per-click

    13:47 09.07.2006

    ... na przestrzeni kilku minionych lat". Przedstawiciel Microsoftu przedstawił oświadczenie, w którym czytamy: "Microsoft uznaje, że nieważne kliknięcia są poważnym problemem dla reklamy typu pay-per-click". Zarówno Google jak i Yahoo byli oskarżeni o fałszywe kliknięcia i obie sprawy zostały rozstrzygnięte. W ubiegłym tygodniu sąd wydał wstępną zgodę ... WIĘCEJ

    Tematy: click fraud, pay per click, rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online
  • Microsoft: 5 lat, żeby dogonić Google i Yahoo

    Microsoft: 5 lat, żeby dogonić Google i Yahoo

    11:46 15.05.2006

    ... online zdominowanego przez Google i Yahoo. Ballmer mówi, że wytrwałość i nowe technologie pomogą wypełnić lukę między Microsoftem i rywalami na rynku reklamy online. Przemawiając na uroczystym lunchu biznesowym, Ballmer powiedział, że nie cieszy się z tego, że przegrywa z dwoma liderami reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online, Microsoft, Windows Vista
  • Wydatki na reklamę online 2005

    Wydatki na reklamę online 2005

    00:41 01.06.2005

    ... był w tym okresie najszybciej rozwijającym się medium reklamowym. W porównaniu z I kwartałem 2004 roku, nakłady na reklamę on-line w Polsce wzrosły o 43%. Udział reklamy internetowej w całości wydatków na media po raz pierwszy przekroczył 2% i zamknął się kwotą około 22,5 mln zł. Internet od kilku lat ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy online, wydatki na reklamę, reklama internetowa
  • Polski rynek internetowy

    Polski rynek internetowy

    00:27 09.09.2004

    ... rynek internetowy po dwóch kwartałach 2004 r.". Znalazły się w nim najważniejsze informacje na temat użytkowników internetu, ... całości wydatków reklamowych w Polsce, a w 2005 roku może osiągnąć wartość 1,5 proc. Wiodącą branżą na rynku reklamy online jest nadal branża finansowa, co więcej umocniła ona swoją pozycję jako lidera wydatków. Jej udział ... WIĘCEJ

    Tematy: Internet w Polsce, liczba internautów, badania internetu, dostęp do internetu

poprzednia  

1 ... 5 6



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: