eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyrynek reklamy online

rynek reklamy online - wiadomości i porady tematyczne

  • Agencje interaktywne w 2009 r.

    Agencje interaktywne w 2009 r.

    00:16 01.06.2010

    ... aż o 10%). Spadek natomiast nastąpił w przypadku udziału kreacji (10%) oraz IT (3%). Z badania wynika, że zwiększyła się liczba realizowanych projektów na rynek polski, mniej zleceń natomiast agencje wykonywały na rynki zagraniczne. W przypadku przeciętnego czasu realizowania projektów też widać zmiany. Wzrosła ilość długoterminowych ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa w Polsce XII 2009

    Reklama internetowa w Polsce XII 2009

    13:40 19.03.2010

    ... mają jednak reklamy produktów spożywczych (26,1 proc.). Informacje o badaniu: Przygotowywany cyklicznie raport gemiusAdMonitor jest źródłem informacji dla osób zajmujących się reklamą internetową. Szczegółowa analiza danych, prezentowanych w odstępach miesięcznych, pozwolać będzie na zauważenie trendów panujących na rynku reklamy online w naszym ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009

    01:10 09.11.2009

    ... oraz wysokiej mierzalności kampanii reklamowych online - przyszłość reklamy online zapowiada się dobrze. Ponadto warto zwrócić uwagę na minimalny jeszcze w Polsce udział reklamy video, który powinien zwiększać się wraz z poprawą infrastruktury. Podobna tendencja dotyczyć będzie rozwoju reklamy internetowej w urządzeniach mobilnych. Odpowiednie ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?

    Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?

    12:21 03.08.2009

    ... .pl podaje, iż z opracowania domu mediowego MPG wynika, że w I kwartale 2009 br. rynek reklamy skurczył się o 160 mln zł, czyli prawie o 9 proc. Dwudziestu wiodących reklamodawców obniżyło ... Usługi te proponują m.in.: takie firmy jak Trade Doubler, Afilo, Novem, Online Media Group i AdLeader. Inwestycje.pl podają, iż zdaniem niektórych reklama ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, budżet reklamowy, reklama w sieci
  • Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    00:12 28.03.2009

    ... największe budżety reklamowe. Autorzy badania AdEx analizującego wydatki na reklamę online - firma doradcza PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz stowarzyszenie IAB Polska - prognozują dalszy rozwój rynku reklamy w Internecie. Badanie AdEx 2008 Wartość całego polskiego rynku reklamy online osiągnęła w 2008 roku wartość 1,174 mld złotych. Oznacza to ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    13:50 13.01.2009

    ... rynek reklamy online w 2009 roku. Kwestią otwartą pozostaje: jak mocno ją odczujemy oraz kto wyjdzie z tej potyczki z tarczą? Firma zanox zauważa, że perturbacje na rynku reklamy ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    13:39 15.12.2008

    ... reklamę online zmienia się, wykorzystywanie stron skupiających społeczności internetowe wciąż może przynieść wiele zysków ponieważ te pozostają dalej realnym kanałem reklamy na rynku. ... Ad Spending Update." "W ciężkich czasach dla gospodarki zwykle łatwiej jest wprowadzić na rynek produkt wśród pozyskanych już klientów niż pozyskiwać nowych. Przy ...

    Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking
  • Reklama internetowa odporna na kryzys

    Reklama internetowa odporna na kryzys

    13:29 31.10.2008

    ... % wykorzystuje do promocji reklamę online, a ponad połowa twierdzi, że ich przedsiębiorstwa planują co najmniej utrzymać, a nawet zwiększyć zakres reklamy w Internecie. Co więcej, 55% przedsiębiorców jest gotowych do zmniejszenia nakładów na reklamę w tradycyjnych mediach, by zwiększyć efektywność reklamy online. Wiosną 2008 r., Forrester Research ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?

    Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?

    01:19 01.05.2008

    ... reklamowym w Wielkiej Brytanii - wynika z danych Internet Advertising Bureau. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów Internet Advertising Bureau wynika, że udział internetu w rynku reklamy wzrósł z 11,4 proc. w 2006 r. do 15,3 proc., w roku ubiegłym ustępując jedynie telewizji (21,8 proc) oraz reklamom w druku (19,9 proc.). Prognozy ...

    Tematy: reklama online, reklama w sieci, reklama w tv, rynek reklamy internetowej
  • Gemius: rynek internetowy w 2006r.

    Gemius: rynek internetowy w 2006r.

    13:43 07.03.2007

    ... i brandmark. Według prognoz Gemius najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również reklamy kontekstowej i reklamy w wyszukiwarkach. Dynamiczny wzrost wartości rynku reklamy internetowej, rosnąca liczba internautów oraz systematyczny przyrost łącz szerokopasmowych to czynniki ...

    Tematy: Internet w Polsce, liczba internautów, badania internetu, rynek reklamy online

poprzednia  

1 ... 5 6 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: