eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reputacja firmy
  • Gwiazdy Internetu: czego Polacy szukają w sieci?

    Gwiazdy Internetu: czego Polacy szukają w sieci?

    12:07 09.01.2014

    ... , to aż 30 proc. przyznało także, że właśnie w sieci sprawdza lokalne firmy usługowe – fryzjera, mechanika, czy stomatologa. Właśnie dlatego hasła takie, jak fryzjerstwo / kosmetyczka ... opinie sfabrykowane przez zajmujące się tym profesjonalnie firmy – mówi Dawid Urbańczyk. Jego zdaniem firmy powinny zachęcać swoich klientów do pozostawiania opinii ... WIĘCEJ

    Tematy: internet, badania internautów, budowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy
  • Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm

    Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm

    00:41 29.12.2013

    ... przypadków mamy do czynienia po prostu z działaniem nieuczciwej konkurencji – mówi ekspert Trusted Trader. Hejter przed sądem W walce z tym zjawiskiem polskie firmy coraz częściej sięgają po ostateczny środek – pozew sądowy. Zdaniem Łukasza Chmielniaka – adwokata, obrońcy w sprawach karnych gospodarczych i karnych skarbowych, autora bloga ... WIĘCEJ

    Tematy: hejterzy, oszczerstwa w internecie, nieuczciwa konkurencja, czyny nieuczciwej konkurencji
  • Reputacja firmy ważniejsza niż zyski

    Reputacja firmy ważniejsza niż zyski

    12:42 09.08.2013

    ... utraty reputacji. Trzy czwarte (76 proc.) z nich twierdzi, że ich firmy skłonne są zrezygnować z części zysków w krótkoterminowej perspektywie po to, aby ... PR – postrzegane jest obecnie jako jedna z najważniejszych kwestii dotyczących wszystkich obszarów funkcjonowania firmy. Prawie połowa ankietowanych (44 proc.) odrzuciłaby – z uwagi na zbyt duże ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, badania przedsiębiorców, wizerunek firmy
  • Wizerunek pracodawcy w cenie

    Wizerunek pracodawcy w cenie

    12:31 18.02.2013

    ... do możliwości podjęcia pracy w ogóle i wysokości zarobków, niż wizerunku danej firmy jako pracodawcy. Potwierdzają to wyniki badania Kandydat z 2012 roku, wskazujące ... się tym przysłowiowym „języczkiem u wagi” przy wyborze nowego miejsca pracy. Reputacja pracodawcy jest również ważna dla specjalistów z branży finansowej oraz edukacyjno-szkoleniowej i ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, badania pracowników, wizerunek firmy
  • Jaka powinna być nazwa firmy?

    Jaka powinna być nazwa firmy?

    09:26 05.10.2012

    ... trudności z prawidłowym odczytaniem nazwy zawierającej polskie znaki diakrytyczne. Nazwa bez negatywnych konotacji Estetyka brzmienia, czyli eufonia, wpływa na postrzeganie nazwy i firmy. Jednocześnie, dzięki wykorzystaniu różnych morfemów, skojarzeń, słów, nazwa może mieć nadany ładunek znaczeniowy, który sprawi, że będzie ona przekazywała pewien ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa firmy, znak towarowy, znak towarowy firmy, słowny znak towarowy
  • Szukanie pracy a opinie o firmie w Internecie

    Szukanie pracy a opinie o firmie w Internecie

    10:59 01.03.2012

    ... ma w zwyczaju sprawdzać opinii na temat pracodawcy w Internecie. Pozostali „googlują” przyszłe firmy. Co trzeci kandydat sprawdza opinie o firmie w sieci jeszcze zanim prześle swoje ... zwracać uwagę na to, że ich pracownicy publikują informacje na temat firmy, które odbijają się na wizerunku pracodawcy. A pracownicy piszą już od lat. Wpisując takie ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie pracowników o firmie, wizerunek firmy, reputacja firmy, wizerunek firmy w internecie
  • Krytyczne opinie o firmie w Internecie

    Krytyczne opinie o firmie w Internecie

    00:20 14.02.2012

    ... - mówi Magdalena Godyń, HR manager agencji doradztwa personalnego Work Express. Okazuje się, że firmy krytykowane są nie tylko przez byłych, obecnych i niedoszłych pracowników, ale ... przez konkurencję. Od czasu do czasu wychodzi na jaw, że niewielkie firmy używają pomówień publikowanych masowo na forach w internecie, żeby np. odstraszyć klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie pracowników o firmie, wizerunek firmy, reputacja firmy, wizerunek firmy w internecie
  • Nazwa firmy chroniona przez prawo

    Nazwa firmy chroniona przez prawo

    12:34 25.02.2011

    ... odmówić rejestracji, gdy nowy uczestnik obrotu narusza przepisy prawa firmowego, oznaczając swoją działalność z użyciem elementów firmy innego przedsiębiorcy lub jego znaku towarowego. Podstawową funkcją firmy jest identyfikacja przedsiębiorcy wśród innych przedsiębiorców i konsumentów. Dlatego też firma powinna odróżniać się dostatecznie od firm ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie wizerunku firmy, znak towarowy, znak towarowy firmy, nazwa firmy
  • Reputacja jako kapitał firmy

    Reputacja jako kapitał firmy

    13:57 19.07.2010

    ... jest reputacja firmy w branży. Ważne są pytania które odwzorowują sposób działania na rynku i zarządzania architekturą marki a dotyczące stwierdzenia, co jest lepiej znane: firma czy jej marki? Z pytań do otoczenia zewnętrznego powinniśmy się dowiedzieć jakie są najsilniej widoczne przymioty firmy, jak otoczenie widzi perspektywy firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: reputacja firmy, reputacja firmy w branży, marka wysokiej reputacji, reputacja marki
  • Aktywność pracowników w sieci a reputacja firmy

    Aktywność pracowników w sieci a reputacja firmy

    19:02 01.09.2009

    ... zastanawiać się, co myśli szef na ten temat. „Pracownicy – w przeciwieństwie do pracodawców – nadal nie dostrzegają wagi problemu, jaki dla ich firmy i jej postrzegania mogą stworzyć wypisywane w sieciach społecznościowych komentarze czy zamieszczane tam materiały wideo i zdjęcia” – stwierdza Jacek Kuchenbeker, starszy konsultant w dziale ... WIĘCEJ

    Tematy: reputacja firmy, wizerunek firmy, źródło informacji o firmie, badania pracowników


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: