eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › relacje z klientem
  • Spółki giełdowe a komunikacja z otoczeniem

    Spółki giełdowe a komunikacja z otoczeniem

    12:10 27.04.2009

    Zdaniem portalu IPO.pl, kiedy na giełdzie trwa bessa, ważne jest prowadzenie przez przedsiębiorstwa aktywnej strategii komunikacji z otoczeniem. Może to uchronić spółki giełdowe przed dalszymi spadami cen akcji. Portal IPO.pl zauważa, że w związku z dynamicznym rozwojem polskiego rynku kapitałowego niezbędne jest stworzenie w spółce publicznej ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z otoczeniem, giełda, relacje z inwestorami, inwestowanie na giełdzie
  • Jakość obsługi klienta u jubilera

    Jakość obsługi klienta u jubilera

    00:03 20.12.2008

    ... wszystkie 4 salony W.Kruk. Średnia wyników wyniosła 92,7 proc. Kompetencje w cenie W kategorii dotyczącej pomocy i doradztwa ocenie poddano zarówno pierwszy kontakt pracowników z klientem, jak też jego wiedzę o oferowanych produktach. Klienci testowi mieli za zadanie prosić sprzedawców o pomoc w wyborze prezentów dla partnera/partnerki oraz czegoś ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Kawiarnie a jakość obsługi klienta

    Kawiarnie a jakość obsługi klienta

    01:06 16.11.2008

    ... obsługi. Z jednej strony opisywała kulturę i podejście pracowników do klientów, z drugiej natomiast ich kompetencje. Ocenie poddany został pierwszy kontakt z klientem, przebieg rozmowy, doradztwo na temat kawy i innych produktów z asortymentu kawiarni, sprzedaż sugerowana i pożegnanie. Ponieważ klienci testowi realizowali zamówienia, sprawdzona ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji

    Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji

    13:43 18.09.2008

    ... wykorzystywany przez usługodawców oferujących usługi częstego zakupu oraz usługi angażujące klienta, w których dochodzi do bezpośredniej obsługi z dużą intensywnością kontaktów pomiędzy klientem a personelem firmy. Wielu ekspertów (m.in. Ken Blanchard, autor książki „Przywództwa wyższego stopnia”, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007) uważa ten motyw za ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klienta, kontakty z klientami
  • Obsługa klienta w opinii zarządu

    Obsługa klienta w opinii zarządu

    00:32 20.07.2008

    Skonfrontowanie rzeczywistości z wyobrażeniami członków zarządów firm na temat systemu obsługi klienta przynosi interesujące rezultaty. Według wyników światowego badania Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., pomiędzy zapewnieniami menadżerów wyższego szczebla (C-level executives) dotyczącymi stanu systemu obsługi klienta, a faktycznym ... WIĘCEJ

    Tematy: badania kadry zarządzającej, badanie kadry zarządzającej, kierownictwo, kadra kierownicza
  • Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    01:29 27.11.2007

    ... pracowników do klientów oraz poddaje szczegółowej ocenie kompetencje pracowników. Ocenie poddane zostały następujące zagadnienia: powitanie (pierwszy kontakt pracownika z klientem), konsultacja z pracownikiem na temat wybranej grupy produktów, umiejętność nawiązania przez pracownika kontaktu z dzieckiem – zapewnienie warunków, w których starsze ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, jakość usług w sklepach
  • Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?

    Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?

    13:49 29.06.2007

    W czasie IX Konferencji Marketingowej ("Komunikacja, Marketing i obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ContactPoint zaprezentowała wyniki badań rynku, stanowiących odzwierciedlenie bieżącego poziomu obsługi klienta w branży energetycznej. Badanie powstało w przededniu zmian w ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, rynek energetyczny
  • Jakość obsługi klienta w marketach

    Jakość obsługi klienta w marketach

    00:58 27.06.2007

    ... kontakt i przywitali ich w uprzejmy sposób odpowiednio w 75% (hipermarkety) i 79,2% (supermarkety) przypadków. Gorzej wypadły dyskonty, gdzie pierwszy kontakt pracownika z klientem oceniono pozytywnie jedynie w 33,3% przypadków. Tu również zdarzały się najróżniejsze sytuacje, począwszy od tych prawie idealnych: -"Obsługując, [pracownica] każdego ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, poziom satysfakcji klienta
  • Jakość usług w bankach europejskich

    Jakość usług w bankach europejskich

    00:54 15.05.2007

    Czy obsługa klienta jest inna w poszczególnych krajach? Czy wszędzie zwraca się uwagę na te same rzeczy? Kto oferuje wyższe standardy: banki lokalne, czy oddziały międzynarodowych grup finansowych. To pytania, na które ISC starało się odpowiedzieć w przeprowadzonym badaniu poziomu obsługi klienta w największych bankach w Europie Środkowej. Oto ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa
  • Jakość usług w bankach

    Jakość usług w bankach

    01:21 20.04.2007

    ... dotyczącej kart kredytowych. W odpowiedzi usłyszałem jestem zajęta. Nie pozostało mi nic innego jak zakończyć wizytę." W 20% przypadków doradcy zapomnieli o pożegnaniu z klientem, w 32% o podziękowaniu za wizytę. Co interesujące w jednym z banków tak żegnano klientki 8 marca - "W tym czasie pracownik (mężczyzna) zakończył obsługiwać klientkę, która ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa

poprzednia  

1 ... 3 4 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: