eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › relacje z klientem
  • Zaufanie klienta ważne w handlu online

    Zaufanie klienta ważne w handlu online

    00:05 30.06.2011

    Serwis Ceneo.pl przeprowadził w czerwcu badanie, które miało na celu sprawdzenie tego, jak zaufanie do sklepów wpływa na decyzje zakupowe konsumentów. Okazuje się, że nie dla wszystkich najniższa cena jest najważniejsza. Oczywiście jest to bardzo istotny czynnik, ale użytkownicy Ceneo.pl zwracają dużą uwagę na to, czy sklep posiada tzw. "Zaufane ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy online, zakupy w sieci, zakupy przez internet, zakupy Polaków
  • Polskie firmy dbają o zaufanie klienta

    Polskie firmy dbają o zaufanie klienta

    13:46 24.06.2011

    ... proc. oraz Fulfilling values – 8 proc. Wartości należące do rodzin Behavioural oraz Relational rzucają światło na to czy istnieją zasady określające relacje pomiędzy poszczególnymi członkami firmy, a także pomiędzy firmą a środowiskiem i jej partnerami biznesowymi. W końcu wartości z rodzin Moral i Social - wyrażane są przez polskie ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, badania firm, relacje z klientem, zaufanie klientów
  • Obsługa klienta: Internet i Web 2.0

    Obsługa klienta: Internet i Web 2.0

    10:06 26.07.2010

    ... i wirtualnych agentów, płynna eskalacja problemów z jednego kanału do drugiego, obsługa złożonych zapytań przez wirtualnych agentów, rejestrowanie historii interakcji z klientem niezależnie od kanału kontaktu oraz integracja danych klienta rozproszonych w wielu zbiorach. Wreszcie, operatorzy powinni szybko rozwijać swoją obecność w nowych kanałach ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, lojalność klientów, relacje z klientem, jakość obsługi klienta
  • Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie

    Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie

    13:13 19.04.2010

    Badania dowiodły, że nieprofesjonalna obsługa mailowa ma znaczące przełożenie biznesowe: ponad 53% badanych rezygnuje ze współpracy z firmą, która nie odpowiada na otrzymywane wiadomości mailowe. Dodatkowo, ponad 13,5% spośród tych osób, odradza innym współpracę z tym przedsiębiorstwem - wynika z raportu "Wyzwania obsługi mailowej" autorstwa ... WIĘCEJ

    Tematy: e-maile, e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta
  • Biura podróży: jakość obsługi klienta

    Biura podróży: jakość obsługi klienta

    11:15 17.11.2009

    ... . Podszedłem do jej stanowiska i usłyszałem jedynie słowo: „słucham”. Wywołało to u mnie negatywne wrażenie, ponieważ nie można w ten sposób zaczynać rozmowy z klientem, nawet jeśli ten przerwał posiłek. Usiadłem więc na krześle i odpowiedziałem, że „chciałbym wyjechać na urlop, co mi pani poleca”. Następnie ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Satysfakcja klienta a zarządzanie doznaniami

    Satysfakcja klienta a zarządzanie doznaniami

    00:20 30.09.2009

    ... być funkcjonowanie działu przygotowania produkcji, magazyn, zakupów, marketingu, wdrożeń nie mówiąc już o serwisie, czy innych, których pracownicy bezpośrednio kontaktują się z klientem. Paradoksalnie dla doznań klienta zachowanie sprzątaczki czy ochrony może mieć większe znaczenie niż zachowanie recepcjonistki, sekretarki, a nawet Prezesa. W takim ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientem, budowanie zaufania klientów, zaufanie klientów, satysfakcja klienta
  • Kontrola klienta nad sytuacją a jego satysfakcja

    Kontrola klienta nad sytuacją a jego satysfakcja

    00:22 27.09.2009

    U pacjentów leczonych w szpitalach zaobserwowano ciekawą prawidłowość. Ci, którzy mieli choćby częściowy wpływ na swoje leczenie, byli bardziej z niego zadowoleni, niż pacjenci będący całkowicie pod kontrolą lekarzy. Taki efekt dawało już nawet najprostsze działanie, takie jak umożliwienie pacjentowi decyzji, z której ręki chce, aby pobrano mu ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientem, zaufanie klientów, satysfakcja klienta, klient pod kontrolą
  • Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta

    Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta

    07:15 11.07.2009

    ... się pozostawionym samym sobie w przypadku napotkania jakichkolwiek problemów. Innymi elementami zbadanymi na tym etapie wizyty były m.in. znajomość oferty, kontakt z klientem i umiejętności sprzedażowe. 96,5 proc. badających stwierdziło, że obsługujący ich pracownik koncentrował się wyłącznie na ich osobie, a obsługa przebiegła bez żadnych ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Czym jest Dyrektywa Transparency?

    Czym jest Dyrektywa Transparency?

    13:57 27.05.2009

    ... w szybki i efektywny sposób potrafi dotrzeć do inwestora może w konsekwencji zyskać wiernego akcjonariusza. Podczas organizowanego przez IPO.pl seminarium „Modelowe relacje inwestorskie a nowe dyrektywy unijne”, które odbędzie się 1 czerwca na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie zostaną omówione zagadnienia z zakresu tytułowej tematyki ... WIĘCEJ

    Tematy: Dyrektywa Transparency, giełda, relacje z klientem, informacje ze spółek
  • Komunikacja z klientem a model SaaS

    Komunikacja z klientem a model SaaS

    12:56 04.05.2009

    Popularność usługi Software as a Service (SaaS) gwałtownie wzrasta. Firmy ze wszystkich sektorów rynku coraz chętniej korzystają z oprogramowania w ten sam sposób jak z energii elektrycznej - usługi, za którą można płacić comiesięczne rachunki. Upowszechnienie technologii VoIP sprawiło, że ten sam model można zastosować także do usług ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, model SaaS, obsługa klienta, relacje z klientem


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: