13:41 27.09.2021
... prawem) Opóźniony / odwołany rejs statkiem – 2 miesiące (zgodnie z polskim prawem) Reklamacja usługi wynajmu auta – brak terminu najlepiej bezzwłocznie Reklamacja usługi turystycznej – przepisu nie wskazują terminu. Roszczenia przedawniają się po 3 latach. Reklamacja noclegu: przepisy nie wskazują terminu najlepiej bezzwłocznie. Ważne! Okres ...
00:20 17.08.2019
... rozpoczęciem imprezy turystycznej został zmuszony do wprowadzenia zmian. Zdarza się jednak, że biuro podróży nie jest w stanie w chwili rozpoczęcia sprzedaży wycieczki dokładnie ustalić godziny wylotu i powrotu. - Gdy ustalenie dokładnego czasu wyjazdu z dużym wyprzedzeniem jest niemożliwe, przepisy dopuszczają, aby na wstępnym etapie ...
12:13 09.08.2019
W dobie nowych technologii, gdy informacja o nieudanym wypoczynku wraca do kraju szybciej niż rozczarowany turysta, wydawać by się mogło, że biuro podróży powinno szczególnie sumiennie wywiązywać się z przyjętych zobowiązań. Nic bardziej mylnego. Liczba skarg, jaka co roku trafia do urzędu ochrony konkurencji i konsumentów, wskazuje, że część ...
11:18 20.06.2018
... hotelu. Ponadto wprowadzają również zmiany w zasadach reklamacji wyjazdów, podwyższania cen wycieczki czy rozwiązania umowy. Podróżni będą też dodatkowo chronieni w przypadku niewypłacalności ... tej pory mogłeś złożyć reklamację w ciągu 30 dni po zakończeniu wycieczki. Po 1 lipca ten termin znika. Zastrzeżenia do jakości usług powinieneś zgłosić ...
12:47 22.12.2017
Święta Bożego Narodzenia tuż tuż. I z tej właśnie okazji UOKiK życzy konsumentom wszystkiego, co najlepsze. Do życzeń tych dorzuca garść świątecznych porad w razie, gdyby prezent okazał się nietrafiony, a sylwestrowa zabawa wyjątkowo nieudana. Wadliwy prezent. Znalazłeś pod choinką buty, które po kilku założeniach zaczęły się rozklejać. A może ...
11:09 29.06.2017
... wysłania jej pod konkretny adres listem poleconym. Gdy klient tego nie zrobi, reklamacja nie jest rozpatrywana. UOKiK przygląda się takim praktykom i nie wyklucza podjęcia ... na cenę, ale na: godziny wylotu i przylotu, standard i położenie hotelu, wycieczki fakultatywne, ubezpieczenie. Gdy się zmienią, możesz zrezygnować z wyjazdu i odzyskać wpłacone ...
11:16 29.08.2016
... . Jeśli odwiedzamy lub odbieramy dziecko z kolonii osobiście, możemy dodatkowo samodzielnie sprawdzić i udokumentować zastane na miejscu warunki. Czytaj także: - Last Minute a reklamacja wycieczki: jakie prawa nam przysługują? - Jak uzyskać odszkodowanie od biura podróży? Jeśli chodzi o rekompensatę za kiepskie kolonie dziecka, to nie istnieją ...
08:43 10.08.2016
... o odszkodowanie. Wyjątków jest kilka. – Organizator wczasów lub wycieczki może uniknąć odpowiedzialności, jeżeli niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi ... S.A. wskazuje, że swojej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, organizator wycieczki nie może ograniczyć ani wyłączyć. To oznacza, że zapisy w umowach o ...
11:07 23.06.2016
... proc., 2016 – 73 proc.). Warto wiedzieć: zgodnie z prawem, umowa o świadczenie usług turystycznych powinna określać m.in. miejsce pobytu, termin rozpoczęcia i zakończenia wycieczki, standard hotelu, posiłków oraz rodzaj środka transportu. Jak składać reklamację? Poprawia się nasza wiedza w zakresie reklamacji imprez turystycznych. Na pytanie ...
12:44 19.08.2015
... usługi odbiega od tej zawartej w ofercie (np. zostajemy zakwaterowani w innym hotelu albo hotel jest o niższym standardzie), możemy: żądać obniżenia ceny wycieczki, odstąpić od umowy, żądać naprawienia szkody powstałej z powodu niemożności wykonania tzw. świadczenia zastępczego. Zgodnie z art. 16a ust. 1 Ustawy o usługach turystycznych ...
Kredyt gotówkowy czy samochodowy - co wybrać? REKLAMA
Popyt na mieszkania niższy, ceny znów wzrosły
Będą zmiany zasad pobierania zaliczek na podatek PIT
Zdolność kredytowa V 2022. Największe spadki za nami
Próba kontynuacji odbicia cen akcji w górę
Zdolność kredytowa: kogo i gdzie stać na zakup mieszkania?
SEAT Tarraco e-Hybrid FR