eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w internecie
  • Reklama kontekstowa 2011

    Reklama kontekstowa 2011

    12:15 28.05.2012

    ... z kampaniami kontekstowymi, zaś zaledwie 5% wskazało na jego obniżenie. Zwrot z wydatków na reklamę kontekstową wzrósł o 4,5% w porównaniu do 2010 roku. Sektory, w których reklama kontekstowa jest wskazywana jako najskuteczniejsza to motoryzacja, turystyka, dobra FMCG czy odzież. Finanse i ubezpieczenia, mimo iż wskazywane były o ponad 1/3 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Reklama kontekstowa w Internecie a nieuczciwa konkurencja

    Reklama kontekstowa w Internecie a nieuczciwa konkurencja

    09:47 27.03.2012

    ... do treści witryny (pod postacią tekstu, grafiki, animacji wyświetlanych obok treści witryny) oraz reklamę polegającą na śledzeniu użytkownika w sieci (szczególnie reklama typu pop-up). Jednakże, nie wszyscy uczestnicy obrotu gospodarczego "grają fair". W praktyce często dochodzi do nadużywania tzw. "keyword advertising". Operatorzy wyszukiwarek ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, nieuczciwa konkurencja, prawo znaków towarowych
  • Rynek reklamy online w Polsce 2011

    Rynek reklamy online w Polsce 2011

    13:41 26.03.2012

    ... notują praktycznie wszystkie segmenty rynku, a szczególnie reklama wideo, SEM i reklama kontekstowa, a także – w tym roku po raz pierwszy – reklama w urządzeniach mobilnych. Swój udział w tych wzrostach na pewno mają również sieci społecznościowe. Jeśli chodzi o branże, to najwięcej w internecie wydają finanse, telekomunikacja i handel, który ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Polskie mikrofirmy a marketing internetowy

    Polskie mikrofirmy a marketing internetowy

    09:42 07.02.2012

    ... po prostu nie wymaga podejmowania działań reklamowych. W przypadku niektórych zawodów zaufania publicznego jest to wręcz niedozwolone. W pozostałych przypadkach brak aktywności w Internecie może być uzasadniony rodzajem biznesu, na przykład świadczeniem usług na rzecz lokalnej społeczności (np. sklep osiedlowy, warsztat samochodowy, drobne usługi ... WIĘCEJ

    Tematy: badania przedsiębiorców, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online
  • Marketerzy a reklama online

    Marketerzy a reklama online

    10:25 16.01.2012

    Co dla marketerów jest najważniejsze w reklamie on-line? Liczba kliknięć, interakcja z użytkownikami, czy może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: "standard banner", "rich-media" oraz "rich-media z wideo". Grono firm ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Internauci a konsumpcja mediów i reklamy

    Internauci a konsumpcja mediów i reklamy

    11:53 05.12.2011

    Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty przychodów ... coś przez Internet bądź sprawdzało ceny produktów. 36% wprowadzało w drugi „obieg” reklamę telewizyjną szukając jej w Internecie bądź dzieląc się nią ze znajomymi. Konsumentów, którzy spotkali się z kampanią telewizyjną wspieraną Internetem ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011

    Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011

    12:51 02.12.2011

    ... pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 40% udziałem w torcie w pierwszym półroczu 2011. Na kolejnych miejscach znalazły się ... firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Polscy internauci komentują marki i produkty

    Polscy internauci komentują marki i produkty

    11:14 22.11.2011

    ... badania Digital Life – największego na świecie projektu badawczego zgłębiającego zachowania w Internecie (oraz ich przyczyny) 72 000 konsumentów z 60 krajów świata. Zaangażowani w działania marek użytkownicy, komentujący, recenzujący i dyskutujący na ich temat w Internecie to marzenie każdej firmy nastawionej na budowanie relacji z konsumentem. Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: portale społecznościowe, reklama w internecie, reklama w sieci, firma w internecie
  • Marki na portalach społecznościowych

    Marki na portalach społecznościowych

    00:10 17.11.2011

    ... samych konsumentów. Treściami, których ciągle przybywa, a jak pokazało badanie Digital Life, obecnie 59% polskich konsumentów wypowiada się na temat marek w Internecie. W rezultacie powstaje ogromny szum informacyjny, który zaśmieca cyfrowy świat i bardzo utrudnia dążenia marek do zostania dostrzeżonym przez konsumentów. Wszystko to ... WIĘCEJ

    Tematy: portale społecznościowe, reklama w internecie, reklama w sieci, firma w internecie
  • Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły

    Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły

    12:26 05.08.2011

    GG Network, producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator największej platformy e-commerce w Polsce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden, silny zespół. Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty bez ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 ... 7 8 9 ... 14

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: